loading...
دانلود آهنگ جدید
تبلیغات

تبلیغات


برای مشاهده توضیحات و خرید این محصول لطفا روی عکس بالا کلیک کنید

امیر بازدید : 649 یکشنبه 14 تیر 1394 نظرات (0)

 

درد دل احسان علیخانی درد دل احسان علیخانی در ماه عسل
فشار روی برنامه ماه عسل؛
درد دل احسان علیخانی در ماه عسل
شانزدهمین روز از ماه مبارك رمضان، برگ دیگری از «ماه عسل» با شکسته شدن بغض مجری ماه عسل و پاسخ جنجالی علیخانی به توهین‌های اخیر ورق خورد.

 

به گزارش سرویس فرهنگی جام نیوز، شب گذشته در شانزدهمین روز از ماه مبارك رمضان، برگ دیگری از «ماه عسل» ورق خورد. احسان علیخانی پس از سلام و احوالپرسی به سراغ مهمانان برنامه رفت تا راوی یك قصه ی دیگر از «ماه عسل» باشد.


یك جانباز به همراه سه نفر از همرزمان و پسرش مهمان شانزدهمین روز از برنامه علیخانی شدند. محمد، در عملیات والفجر ١٠در حلبچه از ناحیه نخاع مجروح می شود. این جانباز كه پیش از رفتن به جبهه به كشاورزی مشغول بود بعد از مجروحیت علی رغم اینكه روی ویلچر می نشیند دست از كار نكشیده و با تراكتور بر روی زمین مشغول كشاورزی است.

 
دوستان  همرزمش هم از نحوه ی مجروحیت و روحیه و صبر زیاد او سخن گفتند.
 
پس از پخش پیام های بازرگانی علیخانی از درآمد این جانباز پرسید و مهمان پاسخ داد: كشاورزی شغل سختی است اما پردرآمد است.
 
اما مهمان به این جمله بسنده نكرد و به علیخانی گفت: شما كه هر روز از مهمانان برنامه میزان درآمدشان را می پرسید، درآمد خودتان چقدر است كه این حد در فضای مجازی مورد فحش و توهین قرار می گیری، چرا جواب نمی دهی زمانی كه می گویند نانت را در اشك مردم می زنی و می خوری، علیخانی در مواجه با این سوال كمی مكث كرد و افزود: من نمی خواستم درباره ی این موضوع صحبت كنم ولی زمانی كه این مطلب دستمایه ای شد تا دیگران به نسبت آن هر چیزی كه می خواهند بگویند، می گویم: دستمزد من برای اجرای برنامه ای كه حاصل یك سال دویدن من است! چون من غیر از ماه رمضان هیچ اجرای دیگری ندارم یك سال دوندگی دارم تا از دورترین نقطه های كشور سوژه پیدا كنیم، دستمزد من برای اجرای این برنامه ٤٥میلیون تومان است و با این مقدار پول باید كت وشلوار  بخرم و تنم را آراسته كنم تا خاطر مخاطب را مكدر نكنم.
 
مهمان ادامه داد: انتقاد درباره دعوت از یك پزر عروس بود یعنی آدمی كه مفت پول در می آرورد در مقابل كسی كه ٢٠٠ متر زیر زمین كار می كند.
 
وی با اشاره به این مطلب، متذكر شد: ما به خاطر دعوت از آن مهمان توبیخ شدیم و چون شب گذشته اخبار هم اعلام كرد، اجازه دهید پس من حرف بزنمسازمان صداوسیما به شدت مشكل مالی دارد اما خیلی زیاد كارشناس دارد حتی دكور زدیم گفتند یكسری از آن زیاد است. آگهی بازرگانی و اسپانسری كه در برنامه وجود دارد به من و پدرم ربطی ندارد و پول آن در خزانه دولت و سازمان صداوسیما می رود. اتفاقا گاهی ما برنامه سازان و حتی مدیران دوست داریم برنامه مون  اسپانسر نداشته باشد اما خوب گرفتاری مالی دارند، در این تردیدی نیست. اما من (احسان علیخانی) در این اوضاع چگونه می توانم از دکتر محمد سرافراز، پورمحمدی و یا غلامرضا میرحسینی بخواهم كه یك میلیارد و دویست تومان برای اجرای این برنامه به من بدهند  تا من شلوار قشنگم را برای مردم بپوشم و عده ای در فضای مجازی باور می كنند و لشكر زخمی می شوند برای اینكه با تمام قوا هویت تو را به لجن بكشند این بداخلاقیه داره زیاد می شود.
 
علیخانی رو به مهمان همراه با بغض ادامه داد: یك روز در برنامه می خندیم، انتقاد می كنند كه دروغ می گوید و حقیقت را پنهان می كند یك روز از درد و آسیب در كشور حرف می زنیم، می گویند غمگین و تلخ هستید، پس ما چه كنیم؟
 
در باكس و زمان افطار از روز نخستی كه ما اینجا هستیم این صندلی برای مردم است. در تمام سال تلاش می كنیم برای اینكه این سوژه ها را پیدا كنیم تا این برنامه را روی آنتن ببریم. من در زمانی برنامه اجرا می كنم كه هرگز هم دنبال آن نبودم. شما مدیری را پیدا نمی كنید كه بگوید علیخانی پشت در اتاقم التماس كار می كرد.
 
من در زمانی اجرا می كنم كه اگر سبك و سنگین كنند یك مرجع عالیقدر و مجتهد می تواند برای مردم سخن بگوید من می فهمم كه چه تایمی دستم است اما اشتباه هم می كنم، اشتباه هم می كنیم و این تذكری كه ما گرفتیم درست بود. گروه ما سهوا یك اشتباهی كردند ما خواستیم یك تبعیض و تضادی در كار نشان دهیم و نمی دانستیم مهمان ما یك كار دیگه ای در گذشته انجام داده، من عذر خواهی می كنم، من معذرت می خواهم از تمام كسانی كه خاطرشان را آزرده كردیم از همه ی بزرگترهای كشور، از مدیران كه برای «ماه عسل» وقت گذاشتند و آگاهند كه این برنامه مخاطب میلیونی دارد، عذرخواهی می كنم.
 
وی افزود: اگر روزی بفهمم این جملات در فضای مجازی درست است، چرا كه من مجری مردم هستم و تا لحظه ای كه مردم تماشا و تحملم كنند، هستم و اگر احساس كنم و بدانم خاطرشان مكدر می شود امكان ندارد بمانم حتی اگر آن پولی كه گفتند را به من بدهند، امكان ندارد، بمانم. برایم خیلی ساده است برنامه ای بسازم كه یك نفر جلوی من بنشیند و در زمان افطار با هم صحبت كنیم و شما را نصیحت كند و بعد خداحافظ به خانه ام بروم اما بعد از اتمام این برنامه من خانه نمی روم.
 
بعد رو به مهمانان افزود: من دیگه دارم سوء استفاده می كنم اما به حرمت ده سال از شما اجازه گرفتم. من ٣٥شب خانواده ام را ندیده ام و به قدری روی مبل دفتر خوابیدیم كه گردن و كمرمان حالت مبل گرفته من هم می توانستم یك برنامه ساده بسازم و بعد به خانه بروم. یك سری از بچه ها باید به فرودگاه، راه آهن دنبال مهمانها بروند یك نفر مستندها  را در شهرهای  مختلف تهیه كند. همه ی اینها برای اینكه این صندلی برای مردم است، بابت اینكه از بین مردم و از بین افرادی كه هیچ وقت قصه هایشان شنیده نمی شود با حضور در برنامه حرف بزنند ولی در این بین ما حتما هم اشتباه می كنیم، من بچه ی مردم هستم من در این قاب جلوی چشم شما قد كشیدم و بزرگ شدم، اشتباه هم می كنیم، معذرت می خواهیم بابت اشتباهی كه كردیم، اما همه ی عشق و تلاشمان این بوده كه آدم هایی در این برنامه حرف بزنند كه شاید جای دیگری برای صحبت كردن آنها وجود نداشته باشد اما اینكه ما رذلیم چون یك بدبختی بزرگتری را در مقایسه با یك بدبختی به شما نشان می دهیم این انصافه؟
 
بعد این مجری تصریح كرد من یك قهرمان ٨ساله به برنامه دعوت كردم كه سرپرست خانواده است اما یك نفر در اوج بی رحمی نوشته كه دست های كثیفت را از روی سر این پسر بچه بردار.
علیخانی در ادامه افزود: شما كه دستت تمیز است یك كاری بكن. من این پسر بچه را در برنامه دعوت كردم تا نشان دهم یك قهرمان در كشورم است، باشه دست من كثیف، چهره ی من پلاستیكی، دست تو تمیز، پس تو یك كاری بكن! جلوی اسپریت نشستن و تایپ كردن بدون اینكه بفهمی معنای آن پست و حرف چیست، توهین كردن به خانواده ی آدم، چند وقت پیش محسن تنابنده گفته بود مگر مادر من «پایتخت» را ساخته كه به او ناسزا می گویید.
 
علیخانی رو به مهمانان برنامه ش كرد و گفت: بدانید ما اگر هستیم به خاطر شما و روایت قصه های مردم است نه چیز دیگری. اگر روزی هم به این نتیجه برسیم كه این برنامه را دوست ندارید خداحافظ. من مخلص شما هستم و كوچیك همه، من هیچ اعتباری جز تلویزیون و چشم های شما ندارم. سال گذشته هم گفتم اگر صفی به عدالت تشكیل شود من آخر صف هستم برای اینكه اینجا بنشینم و حرف بزنم.
 
مهمان در مقابل صحبتهای علیخانی اظهار داشت: به قطار ایستاده كسی سنگ نمی زند اگر شما كاری انجام می دهید كه از دید من بیان و نشان دادن قهرمانی های خفته ی مردم است حتی فردی كه با یك بیماری مبارزه كرده و می گوید سرطان من را بزرگ كرد پس درحال حركت هستی پس سنگ هم به تو می زنند خداوند عزت را ارزان و راحت به كسی نمی دهد، عزت را با دست اندازش می دهد.
 
اما من یك صحبتی با مدیران فرهنگ دارم  و در اینجا هرچه احسان علیخانی با قطع كردن صحبت مهمان خواست تا مانع حرف زدن او شود موفق نشد و مهمان افزود: من یك صحبتی با مدیران فرهنگی دارم چون خود من كار فرهنگی انجام دادم من یك ساعت پشت صحنه این برنامه بودم و تقریبا قریب به اتفاق تمام كسانی كه برای این برنامه كار می كنند، جوان هستند. این جوانها نباید سرخورده  و خود سانسور شوند، این اتفاقات در كار می افتد شما با این اتفاقات بزرگ می شوید اما نیروی فرهنگی نیاز به حمایت دارد. خواهش می كنم از شما حمایت كنند.
 
علیخانی با اشاره به صحبتهای مهمان عنوان كرد: من عذرخواهی كردم از محمد سرافراز بابت حساسیتی كه بر ما و برنامه دارد. با ما سه ساعت حرف زده، جوان هستیم ممكنه اشتباه كنیم ولی بدانید این اشتباه سهوا بوده است.
 
علیخانی در پایان با این جمله پنجره ی «ماه عسل» را بست: منصف باشیم، رحم داشته باشیم. زود هم قضاوت نكنیم. دست شما را به خاطر تحمل بنده و شنیدن قصه های مهمانان می بوسم. كوتاهی ما را به بزرگی خودتان ببخشید، دعامون كنید./باشگاه خبرنگارا
    1. تصاویر برای درد دل احسان علیخانی در ماه عسلگزارش تصاویر
      • نتیجه تصویری برای درد دل احسان علیخانی در ماه عسل
        21 ساعت قبل
      • نتیجه تصویری برای درد دل احسان علیخانی در ماه عسل
        20 ساعت قبل
      • نتیجه تصویری برای درد دل احسان علیخانی در ماه عسل
        1 روز پیش
      • نتیجه تصویری برای درد دل احسان علیخانی در ماه عسل
        23 ساعت قبل
      تصاویر بیشتر برای درد دل احسان علیخانی در ماه عسل

  • جام نیوز :: JamNews - درد دل احسان علیخانی در ماه عسل

    www.jamnews.ir/detail/News/501458
    1. ۲۲ ساعت پیش - به گزارش سرویس فرهنگی جام نیوز، شب گذشته در شانزدهمین روز از ماه مبارك رمضان، برگ دیگری از «ماه عسل» ورق خورد. احسان علیخانی پس از سلام و ...
    2. درد دل احسان علیخانی با مخاطبان - آپارات

      www.aparat.com/v/e2P7B/درد_دل_احسان_علیخانی_با_مخاطبان
    3. ۲ روز پیش - ماه عسل برنامه ماه عسل - 1394 درد دل احسان علیخانی با مخاطبان درد دل احسان علیخانی با مخاطبان , , ماه عسل.
    4. درد و دل احسان علیخانی درباره حاشیه های ماه عسل 94 - آپارات

      www.aparat.com/v/.../درد_و_دل_احسان_علیخانی_درباره_حاشیه_های_ماه_ع...
    5. ۲۲ ساعت پیش - فاران وقتی بغض احسان علیخانی از این همه حاشیه سازی و بی انصافی عده ای ترکید... عذرخواهی احسان علیخانی از تمام مخاطبانش به خاطر خطای سهوی در ...
    6. درد دل احسان علیخانی در ماه عسل - پایگاه خبری تحلیلی ره به ری

      rahberey.com/ShowNews/درد-دل-احسان-علیخانی-در-ماه-عسل
    7. ۸ ساعت پیش - درد دل احسان علیخانی در ماه عسل شانزدهمین روز از ماه مبارك رمضان، برگ دیگری از «ماه عسل» با شکسته شدن بغض مجری ماه عسل و پاسخ جنجالی علیخانی ...
    8. درد دل احسان علیخانی در ماه عسل - استقلال

      bealaveh1.ir/news/detail/درد-دل-احسان-علیخانی-در-ماه-عسل/109122/view/
    9. ۲ ساعت پیش - در شانزدهمین روز از ماه مبارک رمضان، برگ دیگری از «ماه عسل» ورق خورد. احسان علیخانی پس از سلام و احوالپرسی به سراغ مهمانان برنامه رفت تا راوی یک ...
    10. فیلم درد و دل احسان علیخانی ماه عسل 12 تیر 94 | مجله ...

      www.yeknet.ir/node/.../فیلم-درد-و-دل-احسان-علیخانی-ماه-عسل-12-تیر-9...
    11. ۲ روز پیش - یک نت فیلم درد و دل احسان علیخانی با ببیندگان ماه عسل ۱۲ تیر ۹۴. کلیپ درد و دل احسان علیخانی با ببیندگان ماه عسل ۱۲ تیر ۹۴. ویدئوی درد و دل ...
    12. درآمد احسانی علیخانی از ماه عسل 45 میلیون تومان | مجله ...

      www.yeknet.ir/node/.../درآمد-احسانی-علیخانی-از-ماه-عسل-45-میلیون-توما...
    13. ۲ روز پیش - اعتراف احسان علیخانی به مبلغ درآمدش از ماه عسل ۹۴ - کلیپ درد و دل احسان علیخانی با ببینندگان برنامه ماه عسل ۱۳۹۴/۰۴/۱۲. درآمد احسانی علیخانی از ماه ...
    14. احسان علیخانی رقم دستمزدش را اعلام کرد - خبرآنلاین

      khabaronline.ir/(X(1)S(wjhhabhryd134r2rfmptebfm))/detail/.../television
    15. ۲ روز پیش - احسان علیخانی مجری برنامه‌ی «ماه‌عسل» به مطالب مطرح‌شده در مورد این برنامه پاسخ ... جامعه توجه نمی‌کنی، اگر از درد و آسیب‌ها حرف بزنیم، چیز دیگری می‌گویند. ...... با نقدهاي غيرمنصفانه اونايي كه دارن براي روشن تر شدن ذهنيت و دل ما قدم بر ...
    16. خانه - دانلود فیلم درد و دل احسان علیخانی ماه عسل جمعه ۱۲ تیر ۹۴

      shomalkadeh.faceoff.ir/page-39740.html
    17. ۲ روز پیش - دانلود کلیپ درد و دل احسان علیخانی با ببیندگان ماه عسل ۱۲ تیر۹۴ · دانلود فیلم درد و دل احسان علیخانی ماه عسل جمعه ۱۲ تیر۹۴ · ویدئوی درد و دل احسان ...
    18. درد دل احسان علیخانی در ماه عسل-جام نيوز|خبرپو

      khabarpu.com/h.php?t=169-xDETAIL-xNEWS-x501458_t...olr...
    19. درد دل احسان علیخانی در ماه عسل-جام نيوز|خبر پو,مرجع اخبار و نیازهای اینترنتی.
    20. جام جم سیما | واکنش تند علیخانی به انتقادات از درآمد «ماه عسل»

      sima.jamejamonline.ir/NewsPreview/1993374982023691876
    21. ۴ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - احسان علیخانی به پاره‌ای از انتقادات درباره درآمد «ماه عسل» پاسخ داد. ... و صحبت‌هایی که در اطرافمان می بینیم ومی شنویم دل انسان را به درد می‌آورد.
    22. جدید - دانلود فیلم درد و دل احسان علیخانی ماه عسل جمعه ۱۲ تیر ۹۴

      shomalkadehrzb.3film.ir/page-35457.html
    23. ۲ روز پیش - دانلود کلیپ درد و دل احسان علیخانی با ببیندگان ماه عسل ۱۲ تیر۹۴ · دانلود فیلم درد و دل احسان علیخانی ماه عسل جمعه ۱۲ تیر۹۴ · ویدئوی درد و دل احسان ...
    24. دانلود فیلم درد و دل احسان علیخانی ماه عسل جمعه ۱۲ تیر ۹۴ ...

      blognews.agahiblog.ir › مطالب آموزشی
    25. ۱۴ ساعت پیش - دانلود کلیپ درد و دل احسان علیخانی با ببیندگان ماه عسل ۱۲ تیر۹۴ · دانلود فیلم درد و دل احسان علیخانی ماه عسل جمعه ۱۲ تیر۹۴ · ویدئوی درد و دل احسان ...
    26. درد و دل احسان علیخانی در مورد انتقادهای مطرح شده در مورد ماه عسل ...

      news.jbums.ir/2015/06/درد-و-دل-احسان-علیخانی-در-مورد-انتقادها/
    27. ۲ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - واكنش تند احسان علیخانی به انتقادات اخیر / احسان علیخانی پنجمین روز از برنامه خود را به انتقادات و حواشی اخیر برنامه “ماه عسل” پاسخ داد. به گزارش ...
    28. درد و دل احسان علیخانی درباره حاشیه های ماه عسل ۹۴ - صفحه اصلی

      filmer.bo2ahang.com/.../درد_و_دل_احسان_علیخانی_درباره_حاشیه_های_ماه...
    29. وقتی بغض احسان علیخانی از این همه حاشیه سازی و بی انصافی عده ای ترکید... عذرخواهی احسان علیخانی از تمام مخاطبانش به خاطر خطای سهوی در انتخاب مهمانان جنجالی ماه ...
    30. درد و دل احسان علیخانی درباره حاشیه های ماه عسل 94 | نمافا- ...

      namafa.com/درد-و-دل-احسان-علیخانی-درباره-حاشیه-های/
    31. ۲۱ ساعت پیش - دانلود کلیپ درد و دل احسان علیخانی درباره حاشیه های ماه عسل 94. وقتی بغض احسان علیخانی از این همه حاشیه سازی و بی انصافی عده ای ترکید…
    32. فیلم درد و دل احسان علیخانی ماه عسل ۱۲ تیر۹۴

      www.shomalkadeh.rzb.ir/post/593
    33. ۱۹ ساعت پیش - درد و دل احسان علیخانی ماه عسل,دانلود ماه عسل ۱۲ تیر۹۴,ماه عسل, دانلود ماه عسل,دانلود ماه عسل ۱۲ تیر۹۴,دانلود برنامه ماه عسل ۱۲ تیر ۱۳۹۴,,فیلم درد و دل ...
    34. درد و دل احسان علیخانی درباره حاشیه های ماه عسل 94 - بروز آنلاین

      film.broozonline.ir/.../درد_و_دل_احسان_علیخانی_درباره_حاشیه_های_ماه_ع...
    35. ۲۱ ساعت پیش - فاران وقتی بغض احسان علیخانی از این همه حاشیه سازی و بی انصافی عده ای ترکید... عذرخواهی احسان علیخانی از تمام مخاطبانش به خاطر خطای سهوی در ...
    36. درد دل احسان علیخانی در ماه عسل

      www.tahajomnews.ir/549933-درد%20دل%20احسان%20علیخانی%20در%2...
    37. تولید 39 میلیون مترمربع کاشی و سرامیک طی دو ماه 94 · پوستر/ روزه گرفتن در گرما جهاد است · ثبات نسبی قیمت دلار و سکه در نخستین روز هفته · حمله به پایگاه ...
    38. واکنش تند علیخانی به انتقادات از درآمد «ماه عسل»

      www.entekhab.ir/fa/.../واکنش-تند-علیخانی-به-انتقادات-از-درآمد-ماه-عسل
    39. ۴ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - احسان علیخانی به پاره‌ای از انتقادات درباره درآمد «ماه عسل» پاسخ داد. ... و صحبت‌هایی که در اطرافمان می بینیم ومی شنویم دل انسان را به درد می‌آورد.
    40. درد دل احسان علیخانی در ماه عسل ظهر شنبه 13 تیر 94 | خبرچه

      khabarche.ir/خبر/2673820/درد-دل-احسان-علیخانی-در-ماه-عسل
    41. ۲۱ ساعت پیش - رمضان ظهر شنبه سیزدهم تیر ماه 1394 خبر درد دل احسان علیخانی در ماه عسل.
    42. چاپارک - درد دل احسان علیخانی در ماه عسل

      chaparak.ir/detail/News/5060235
    43. درد دل احسان علیخانی در ماه عسل. ... درد دل احسان علیخانی در ماه عسل. جام نیوز,,درد,دل,احسان,علیخانی,در,ماه,عسل. کلیدواژه ها: جام نیوز , درد , احسان , علیخانی , ماه , عسل ,.
    44. بازپخش درددل احسان عليخاني بامخاطبان دربرنامه ماه عسل امشب ...

      akhbar3.com/.../بازپخش+درددل+احسان+عليخاني+بامخاطبان+دربرنامه+ماه+...
    45. باز آمده مهمانی / احسان علیخانیاین خوشگل طولانی / احسان علیخانیاز سلسله‌ی محمود / کش آمده اقبالشتا دولت روحانی / احسان علیخانیآن شاخ و بر پُررو / آن شوخ کمان‌ابروآن ...
    46. هفته تلخ «ماه عسل»/ حاشیه های حضور یک مهمان برای احسان ...

      khabarfarsi.com/n/13349247
      ۲ روز پیش - هفته تلخ «ماه عسل»/ حاشیه های حضور یک مهمان برای احسان علیخانی. خلاصه خبر. به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، هفته دوم پخش برنامه «ماه عسل» در ماه مبارک رمضان ... را در ماه عسل فاش کرد · طلاق به خاطر تماشای سریال · درد دل های یک مدیر ...
    47. عذرخواهی احسان علیخانی بابت برنامه جنجالی ماه عسل ...

      www.mehrnews.com/.../عذرخواهی-احسان-علیخانی-بابت-برنامه-جنجالی-ماه...
    48. ۱ روز پیش - احسان علیخانی در قسمت شانزدهم ماه عسل میزبان بزرگ مردانی بود که آرامش و امنیت را برای‌مان به ارمغان آوردند. ... مجله مهر- پریناز فروزان: احسان علیخانی با آرزوی بهترین اتفاقات برای دل و قلب مخاطبینش، برنامه شانزدهم را ..... درد مردم کو؟
    49. یوز - آخرین اخبار علیخانی ماه عسل

      www.yooz.ir/news/?t=0&i=1&s...علیخانی%20ماه%20عسل
    50. درد دل احسان علیخانی در ماه عسل. شانزدهمین روز از ماه مبارک رمضان، برگ دیگری از «ماه عسل» با شکسته شدن بغض مجری ماه عسل و پاسخ جنجالی علیخانی به توهین‌های اخیر ...
    51. عکس های احسان علیخانی قبل و بعد از معروف شدن - سیمرغ

      seemorgh.com › سرگرمی › چه خبر از کجا ؟ › در حاشیه
    52. ۴ روز پیش - درد و دل احسان علیخانی درباره حاشیه های ماه عسل 94. 04:46. جواب احسان علیخانی به انتقادات اخیر در برنامه زنده. 08:45. درد دل احسان علیخانی با مخاطبان.
    53. ي ماه عسل ... به شيرن

      mah-koochooloo.blogfa.com/
    54. به شيريني ماه عسل - مرا ببخش که بی تو زنده ام هنوز...... ... دلم خییییلی تنگه،دلتنگم خدااااا. دلتنگ مهشاد و خنده ... هرکی حال خوندن داره بیاد چون حرفام از دله خودمه و نه از احسان علیخانی. .... تو چه طور به سرت می گویی آنقدر درد بگیر تا جونت در بیاد؟پس چرا ...
    55. فیلم: آخرین واکنش احسان علیخانی به انتقادات وارده به ماه عسل

      www.ghatreh.com/.../فیلم-آخرین-واکنش-احسان-علیخانی-انتقادات-وارده-...
    56. ۱۰ دقیقه پیش - فیلم/ عذرخواهی احسان علیخانی از مردم/ دستمزد 45 میلیونی مجری ماه عسل · فیلم/ عذرخواهی علیخانی و ... درد دل احسان علیخانی در ماه عسل · احسان علیخانی ...
    57. شمال نیوز :: واکنش احسان علیخانی به بازخورد برنامه اول ماه عسل!

      www.shomalnews.com/.../واکنش-احسان-علیخانی-به-بازخورد-برنامه-اول-م...
    58. ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - احسان عليخاني اين نکته را يادآوري کرد که جذابيت ماه عسل در همين تفاوت ... نواي اذان مهدي يراحي پخش شد و حال و هواي دل مخاطبين ماه عسل را دگرگون کرد. .... حرف پاياني مريم درد دلي بود که شايد سال‌ها به دنبال گوشي براي شنيدن مي‌گشت.
    59. حرفهای شما درباره احسان علیخانی و ماه عسل 93 - بیوگرافی

      biographyha.com/.../your-words-about-ehsan-alikhani-and-mah-asal-93....
    60. احسان علیخانی مجری برنامه «ماه عسل» در خصوص روند تولید برنامه «ماه عسل» سال ۹۳ ...... به دل نمیشینه و اینکه بازم میگم بیاید من انسانهاییرو معرفی کنم که واقعن درد ...
    61. گفتگو با کسی که سوژه های ناب ماه عسل احسان علیخانی را او ...

      www.persianv.com/pic/view/008581.php
    62. ۱۴ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - برنامه ماه عسل ، میهمانان ماه عسل ، سوژه های ماه عسل ، مجری ماه عسل ، احسان علیخانی ... و بعد هم مدام با پسرش حرف می زند و درد دل می کند و با او شوخی می‌کند!
    63. خواستگاری احسان علیخانی روی آنتن زنده برنامه ماه عسل - لاودان

      lavdan.com/p/celebrity/ehsan-alikhani-خواستگاری-احسان-علیخانی.htm
    64. ۳ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - احسان علیخانی در برنامه ماه عسل به صورت تلفنی خواستگاری کرد,خواستگاری احسان علیخانی,احسان علیخانی ... درد دل احسان علیخانی در ماه عسل.
    65. واکنش احسان علیخانی به بازخورد برنامه اول ماه عسل!

      hoodar.ir/view_news.aspx?news_id=7616,0,3
    66. ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گزارش هودر، در دومين شب از ماه مبارک رمضان، احسان عليخاني پس از احوالپرسي با مخاطبان و همراهان .... درد دل مريم شايد همان هدف هميشگي ماه عسل بود.
    67. دانلود تیتراژ و عکس و خبر از برنامه ماه عسل 94 احسان علیخانی

      www.amazing.ir/1394/01/20/honeymoon-ramadan-94-ehsan/
    68. حاج محمد یک سؤال جالب از احسان علیخانی پرسید که درد و دل های او باز شده و چند دقیقه ای صحبت کرد؛ علیخانی در پاسخ به این سؤال که چقدر حقوق می گیرد گفت: درآمد من ...
    69. علیخانی مؤلف «ماه عسل» است/ ماجراهایی که قابلیت ... - فارس

      www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930504000761
    70. ۴ مرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - حضور احسان علیخانی از نگاه هنرمندان نقطه قوت یکی از پربیننده‌ترین ... با مردم درد دل میکند که این موضوع به خاطر تسلطی است که احسان علیخانی به ...
    71. واکنش احسان علی خانی به انتقادات درباره درآمد «ماه عسل»

      www.salamcinama.ir/.../واکنش-احسان-علی-خانی-به-انتقادات-درباره-درآمد-...
    72. ۴ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - احسان علیخانی به پاره‌ای از انتقادات درباره درآمد «ماه عسل» پاسخ داد. ... و صحبت‌هایی که در اطرافمان می بینیم ومی شنویم دل انسان را به درد می‌آورد.
    73. حاشیه‌های قسمت اول «ماه عسل» ادامه دارد احسان علیخانی - ساوج نیوز

      savejnews.ir › اخبار جالب
    74. ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در ادامه احسان علیخانی از تولید یک مستند درباره غواصان شهید خبر داد و اعلام کرد این مستند که تلاش .... درد دل مریم شاید همان هدف همیشگی ماه عسل بود.
    75. واکنش احسان علیخانی به بازخورد برنامه اول ماه عسل! - روبه شادی

      www.robeshadi.com/index.php?...احسان_عليخاني...ماه_عسل...
    76. ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - احسان عليخاني اين نکته را يادآوري کرد که جذابيت ماه عسل در همين تفاوت نگاه‌ها و در برنامه شب اول قصد .... درد دل مريم شايد همان هدف هميشگي ماه عسل بود.
    77. مصاحبه با احسان علیخانی در مورد مرتضی پاشایی + دانلود - عکس

      www.wikijavan.com › خبری و خواندنی
    78. ۲۴ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دیروز سراغ احسان علیخانی، مجری و تهیه‌کننده ماه عسل رفتیم تا او برای ما از ... قول علیخانی زبان حال پاشایی بود، درد ‌دل بود و عشق بازی او با خدایش…
    79. خلاصه نوشتاری قسمت دوم ماه عسل 94.. - قبیله هواداران احسان ...

      www.ehsanalikhanighabile.com/.../ماه-عسل/.../139-خلاصه-نوشتاری-قسم...
    80. ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دراین قسمت بازهم برنامه ی با صدای خواندن دعای فرج احسان علیخانی وسپس وله ای با زبان عربی روی .... درد دل مریم شاید همان هدف همیشگی ماه عسل بود.
    81. واکنش احسان علیخانی به بازخورد برنامه اول ماه عسل! - شهرخبر

      www.shahrekhabar.com/analysis/1434817020098577
    82. ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - احسان عليخاني اين نکته را يادآوري کرد که جذابيت ماه عسل در همين تفاوت نگاه‌ها و در برنامه شب اول قصد .... درد دل مريم شايد همان هدف هميشگي ماه عسل بود.
    83. واکنش علیخانی به انتقاد از درآمد «ماه عسل» - فرارو

      fararu.com/fa/news/237949/واکنش-علیخانی-به-انتقاد-از-درآمد-ماه-عسل
    84. ۴ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - احسان علیخانی به پاره‌ای از انتقادات درباره درآمد «ماه عسل» پاسخ داد. ... و صحبت‌هایی که در اطرافمان می بینیم ومی شنویم دل انسان را به درد می‌آورد.
    85. الف - «ماه عسل» به دلیل دعوت از مهمانان نامناسب توبیخ شد

      alef.ir/vdchxvni-23n6zd.tft2.html?280136
    86. ۳ روز پیش - به گزارش الف، برنامه «ماه عسل» با تهیه‌کنندگی و اجرای احسان علیخانی قبل از افطار از شبکه سه سیما پخش می‌شود. ..... من برای این جامع بیمار واقعا متاسفم این درد جامعه است احسان جون دوستت داریم الف .... احسان جان به خودت بیا عزیز دل .
    87. واکنش احسان علیخانی به انتقاد از درآمد«ماه عسل»| اخبار شیروان

      www.newssh.ir/new.aspx?id=21266
    88. ۴ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - احسان علیخانی به پاره‌ای از انتقادات درباره درآمد «ماه عسل» پاسخ داد. ... و صحبت‌هایی که در اطرافمان می بینیم ومی شنویم دل انسان را به درد می‌آورد.
    89. برنامه ماه عسل و دکتر منتظر آپارات | آهنگ جدید

      3eke.com/2015/07/04/برنامه-ماه-عسل-و-دکتر-منتظر-آپارات/
    90. ۱۵ ساعت پیش - درد دل احسان علیخانی با مخاطبان. برنامه ماه عسل – 1394. ۱۲ تیر ۹۴. ۷۷۶ بازدید. ۴۵:۱۷. خاطرات جذاب و شنیدنی جانبازان قطع نخاع. برنامه ماه عسل – 1394.
    91. واکنش احسان علیخانی به بازخورد برنامه اول ماه عسل! - پایگاه ...

      www.kargaronline.ir/24874/واکنش-احسان-علیخانی-به-بازخورد-برنامه
    92. ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - احسان علیخانی این نکته را یادآوری کرد که جذابیت ماه عسل در همین تفاوت نگاه‌ها و در برنامه شب اول قصد .... درد دل مریم شاید همان هدف همیشگی ماه عسل بود.
    93. بهنوش بختیاری | درد دل بهنوش بختیاری - نمناک

      namnak.com/8475-درد-و-دل-بهنوش-بختیاری.html
    94. نمناک · فرهنگ و هنر · سینما،تئاتر،تلویزیون درد دل بهنوش بختیاری .... “الهام عرب” مدلینگ لباس عروس شب گذشته میهمان احسان علیخانی در برنامه ماه عسل بود که پس از ...
    95. واکنش احسان علیخانی به شایعه درآمدش از برنامه ماه عسل | بیا ...

      www.biacafe.ir › اخبار
    96. ۴ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بی معرفتی و صحبت‌هایی که در اطرافمان می بینیم ومی شنویم دل انسان را به درد می‌آورد. ... احسان علیخانی : درآمد من از ماه عسل ۴۵ میلیون تومان است.
    97. درد و دل احسان علیخانی درباره حاشیه های ماه عسل 94 - دانلود ...

      endcollections.com/درد-و-دل-احسان-علیخانی-درباره-حاشیه-های/
    98. وقتی بغض احسان علیخانی از این همه حاشیه سازی و بی انصافی عده ای ترکید... عذرخواهی احسان علیخانی از تمام مخاطبانش به خاطر خطای سهوی در انتخاب مهمانان جنجالی ماه ...
    99. بيوگرافي (زندگینامه ) احسان علیخانی (مجری ماه عسل) www ...

      www.tebyan-zn.ir/up/farzaneh120/209063/default.html
    100. بيوگرافي (زندگینامه ) احسان علیخانی (مجری ماه عسل) ; • در آبان هزار و سيصد. ... كه مردم به من گفتند اين حرف‌ها در اندازه تو نيست، و همان امر باعث شده كه دلم در اجرا بشكند.
    101. خانه - علیخانی احسان درآمد واکنش انتقادات «ماه احسان علیخانی ...

      bafiamarkazi.ir/.../علیخانی%20,احسان%20,درآمد%20,واکنش%20,انتقادات...
    102. خاطره ها, چهره ها. بی معرفتی دل انسان را به درد می‌آورد. واکنش تند عليخاني به انتقادات از درآمد «ماه عسل». تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 تیر 1394 ساعت 02:19 | شماره خبر .
    103. درد و دل احسان علیخانی درباره حاشیه های ماه عسل 94 - کلیپو ...

      clipo.ir/درد-و-دل-احسان-علیخانی-درباره-حاشیه-های/
    104. ۲۰ ساعت پیش - برچسب ها : ماه عسل دوازدهم تیرما, قسمت بیستم ماه عسل 92, دانلود قسمت بیستم ماه عسل 90, دانلود قسمت هفدهم ماه عسل 92, دانلود قسمت 16 ماه عسل 92, درد ...
    105. حرفهای دل احسان علیخانی درباره ماه عسل - زیرمیزی

      www.zirmizi.ir/حرفهای-دل-احسان-علیخانی-درباره-ماه-عسل/
    106. حرفهای دل احسان علیخانی درباره ماه عسل احسان علیخانی می‌گوید: در حال حاضر برخی ... و سوژه معرفی می‌کند، اما انتخاب سوژه‌ای که خوب و به درد بخور باشد، خیلی مهم است.
    107. معجزه‌ای در دل چاه / تذکر مهمان به "علیخانی"

      www.yjc.ir/fa/news/4916698/معجزه‌ای-در-دل-چاه-تذکر-مهمان-به-علیخانی
    108. ۲۹ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - روایت قصه‌ای تلخ و غیرقابل باور در "ماه عسل"؛ .... علیخانی پس از خروج از صحنه‌ی ماه عسل اظهار داشت: در این شب‌ها شاید گنج همان رنج مردی باشد که در چاه درد و دل می‌کند و آن چاه به آسمان وصل است. ... احسان علیخانی در کنار مادرش + عکس.
    109. "احسان علیخانی" سوژه‌های "ماه عسل" را چگونه پیدا می‌کند؟

      behtarynha.ir/fa/news/1957/
    110. ۱۳ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - برنامه تلویزیونی «ماه عسل» مخاطبان بسیاری دارد و هر شب میلیون‌ها نفر ... غذا می‌دهد و آشپزی می‌کند و بعد هم مدام با پسرش حرف می زند و درد دل می کند و ...
    111. واکنش احسان علیخانی به انتقاد از درآمد "ماه عسل" - تیرپرس

      www.tirpress.ir/واکنش-احسان-علیخانی-به-انتقاد-از-درآمد/243662
    112. ۴ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تیر پرس/ احسان علیخانی به پاره‌ای از انتقادات درباره درآمد «ماه عسل» پاسخ ... و صحبت‌هایی که در اطرافمان می بینیم ومی شنویم دل انسان را به درد می‌آورد.
    113. آرزوی احسان علیخانی در «ماه عسل»: دلم می‌خواهد با سردار ...

      namehnews.ir/.../آرزوی-احسان-علیخانی-در-ماه-عسل‌-دلم-می‌خواهد-با-سردار-...
    114. ۶ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - روایتِ داستانِ «آن ۲۳ نفر» دو قسمت از برنامه «ماه‌عسل» را به خود اختصاص داد. در این روایت فداکاریِ ... آرزوی احسان علیخانی در «ماه عسل»: دلم می‌خواهد با سردار سلیمانی مصاحبه کنم .... درد دل‌های یک مدیر دوره‌ی ضرغامی/نمی‌توانم تسلیم شوم.
    115. احسان علیخانی به «خندوانه» می‌رود - پایگاه خبری تحلیلی ...

      www.fardanews.com/fa/news/426654/احسان-علیخانی-به-خندوانه-می‌رود
    116. ۶ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - احسان علیخانی مجری و تهیه‌کننده برنامه «ماه عسل» بعد از ماه رمضان میهمان برنامه ... برای شاد کردن دل مردم به هرشکلی تلاش می کنه از نظر امثال شمای ناشناس جلف و ... دست هر دوتاشون درد نکنه واقعا عالی هستند هر کدومشون ابا احترام هستند و ...
    117. درآمد احسان‌ علیخانی از ماه‌عسل چقدراست؟! - خراسان رضوی

      www.tabnakrazavi.ir/fa/news/.../درآمد-احسان‌-علیخانی-از-ماه‌عسل-چقدراست
    118. ۵ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - احسان علیخانی به پاره‌ای از انتقادات درباره درآمد «ماه عسل» پاسخ داد. ... و صحبت‌هایی که در اطرافمان می بینیم ومی شنویم دل انسان را به درد می‌آورد.
    119. ترانه ماه عسل حال آن روزهای پاشایی بود – :: پایگاه خبری و ...

      www.musiciran.ir/fa/?p=10157
    120. ۲۴ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دیروز سراغ احسان علیخانی، مجری و تهیه کننده ماه عسل رفتیم تا او برای ما از ... قول علیخانی زبان حال پاشایی بود، درد دل بود و عشق بازی او با خدایش…
    121. آنا | احسان علیخانی از «ماه عسل» چقدر درآمد کسب می‌کند؟

      www.ana.ir/news/37288
    122. ۲ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - احسان علیخانی از «ماه عسل» چقدر درآمد کسب می‌کند؟ 6/23/2015 .... واقعا دل آدم درد میاد مردم دارن از گرسنگی میمیرن اونوقت بعضی ها ... دادن پاسخ به این ...
    123. علیخانی در پارک ملت | جدیدترین ها

      4id.ir/tag/علیخانی-در-پارک-ملت/
    124. برچسب‌ها: Download واکنش پنجم احسان عليخاني و همسرش احسان علیخانی و آزاده نامداری ... مجله اینترنتی یک نت : درد و دل احسان علیخانی با بینندگان برنامه ماه عسل
    125. درد و دل احسان علیخانی درباره حاشیه های ماه عسل 94 | بهترین ...

      9l9.ir/درد-و-دل-احسان-علیخانی-درباره-حاشیه-های/
    126. ۶ ساعت پیش - ژل حجم دهنده ویژه آقایان. آيا مي دانيد ريشه و علت پنهان بيش از 50 درصد. طلاقها نارضايتي جن **سي ميباشد؟ این محصول ویژه افراد متاهلین می باشد.
    127. TitreAkhbar - تیتر اخبار - درد دل احسان علیخانی در ماه عسل

      www.titreakhbar.com/search.aspx?...درد%20دل%20احسان%20علیخانی%2...
    128. نتایج جستجو برای : درد دل احسان علیخانی در ماه عسل. واکنش احسان علیخانی به توبیخ ماه عسل فرهنگ نیوز اخبار مشابه ۱۳۹۴-۴-۱۲ ۱۵:۱۹|۲۲ ساعت پیش تهیه کننده و مجری ...
    129. افکارنيوز - واکنش علیخانی به انتقاد از درآمد «ماه عسل»

      www.afkarnews.ir/vdcjxiexhuqe8oz.fsfu.html
    130. ۴ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - احسان علیخانی به پاره‌ای از انتقادات درباره درآمد «ماه عسل» پاسخ داد. ... و صحبت‌هایی که در اطرافمان می بینیم ومی شنویم دل انسان را به درد می‌آورد.
    131. احسان علیخانی: برایم دعا کنید! درد و دلی با احسان علیخانی ...

      maheasaliya.persianblog.ir/post/203/
    132. ۱۹ فروردین ۱۳۹۱ ه‍.ش. - احسان علیخانی هیچ کس/ صدای هیچ کس جز خودت نمی تونه برسه به خدا هر چند که فریاد باشه ... ماه عسلیاست پیشکشی کوچیک از طرف من به قبیله ماه عسل اگه دوست داشتید به جمع ماه عسلیا بپیوندید . ... هر جای دنیایی دلم اونجاست ( ترانه!
    133. درد دل پرستو صالحی با هوادارانش - آکا

      biografiaka.akairan.com/biography/superstar/ghnews34.html
    134. ۲۷ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خدایا کرم تو شکر ، ببخشید دوستان یهو سر درد دلم باز شد خب منم بعد خدا دلم به ..... الهام عرب | واکنش ها به حضور الهام عرب در ماه عسل احسان علیخانی ...
    135. اقتصاد آنلاین - واکنش علیخانی به انتقاد از درآمد"ماه عسل"

      www.eghtesadonline.com/.../واکنش-علیخانی-به-انتقاد-از-درآمد%22ماه-ع...
    136. ۴ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - احسان علیخانی به پاره‌ای از انتقادات درباره درآمد «ماه عسل» پاسخ داد. ... و صحبت‌هایی که در اطرافمان می بینیم ومی شنویم دل انسان را به درد می‌آورد.
    137. احسان علیخانی اعلام کرده امسال اسم برنامشو از ماه عسل به ...

      www.1jomle.com/81838OminJomle
    138. اصن یه وضی,طنز,احسان علیخانی اعلام کرده امسال اسم برنامشو از ماه عسل به ... درد دل ... احسان علیخانی اعلام کرده امسال اسم برنامشو از ماه عسل به (گریوانه) تغییر میده تا ...
    139. احسان علیخانی مجری ماه عسل 92 شد - عکس بازیگران ایرانی

      www.ariapix.net/1392/03/احسان-علیخانی-مجری-ماه-عسل-92.html
    140. به گزارش فارس: برنامه «ماه عسل» با اجرای «احسان علیخانی» در ماه رمضان امسال نیز مهمان شبکه سه سیما خواهد بود .... من همیشه برنامه ویتامین ۳ اون را دنبال می کنم اما علی به درد ماه عسل نمی خوره. ... خیلی خوشحالم از این که عزیز دلم دوبار۵ به ماه عسل برگشت.
    141. saeid - هواداران شیش آتیشه احسان علیخانی

      www.ehsanalikhaniiii.ir/author/saeed/saeid
    142. فيلم كامل اختتاميه ماه عسل رو مي تونيد به صورت 10 پارت جداگانه دانلود كنيد. ..... شما که به اینجا سر زده اید حکایت سام قهرمان را شنیده اید و بگونه ای درد دل ما را میدانید.
    143. دلیل عدم پخش برنامه ماه عسل احسان علیخانی در شبکه 3

      www.ramsarsms.com/.../دلیل-عدم-پخش-برنامه-ماه-عسل-احسان-علیخا.html
    144. شبکه سه سیما قصد دارد برنامه جدیدی را با مجری جدید جایگزین برنامه «ماه عسل» در ماه ... فقط یک نفره که میتونه رومردم تاثیربذاره واونم احسان علیخانی هست واون توی دل ..... نیستند حرف حساب احسانو اینجوری جواب دادن ول کنید اینم یه درد روی همه دردامون.
    145. حرفهای گفته شده درباره درآمد علیخانی در ماه عسل/ناراحت شدن ...

      www.sabatak.com/.../according-to-the-instructions-on-the-income-alikha...
    146. ۶ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - حرفهای گفته شده درباره درآمد علیخانی در ماه عسل/ناراحت شدن احسان ... معرفتی و صحبت‌هایی كه در اطرافمان می بینیم ومی شنویم دل انسان را به درد می اورد.
    147. پیام مجری ماه عسل احسان علیخانی در فیسبوک - تاپ ناز

      www.topnaz.com › مطالب خواندنی و اخبار › اخبار اجتماعی
    148. ۳ مرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - احسان علیخانی که بنا بر دلایلی نامعلوم امسال برنامه «ماه عسل» را اجرا نکرد و علی ... یادم می آید به تو گفتم که بد جور دلم برای این حال و هوا تنگ شده بود… .... برنامه امسال بدون احسان اصلا به درد نمیخوره من نگاه نمیکنم اصلا جذابیت نداره ...
    149. Inoreader - درد دل احسان علیخانی در ماه عسل

      www.inoreader.com/article/3a9c6e7cf3e94266
    150. این صفحه را ترجمه کن
      شانزدهمین روز از ماه مبارك رمضان، برگ دیگری از «ماه عسل» با شکسته شدن بغض مجری ماه عسل و پاسخ جنجالی علیخانی به توهین‌های اخیر ورق خورد.
    151. عذرخواهی احسان علیخانی بابت برنامه جنجالی ماه عسل

      noandish.com/fa/.../عذرخواهی-احسان-علیخانی-بابت-برنامه-جنجالی-ماه-عس...
    152. ۱ روز پیش - احسان علیخانی در قسمت شانزدهم ماه عسل میزبان بزرگ مردانی بود که آرامش و ... احسان علیخانی با آرزوی بهترین اتفاقات برای دل و قلب مخاطبینش، .... خیلی خوب، بعد از درد و آسیب در کشورمان می‌گوییم، می‌گویند ببین غمگینی، تلخی.
    153. با دل درد های دوران بارداری چه کنیم؟ - نیک صالحی

      www.niksalehi.com/pezeshki/view/201654.php
    154. در صورتیكه درد شكمی یا دل پیچه همراه با لكه بینی، خونریزی، تب، لرز، ترشحات مهبلی، احساس غش كردن، .... مهمان جنجالی ماه عسل باعث توبیخ احسان علیخانی شد!
    155. جزئیات کامل برنامه ماه عسل ۹۳ از زبان احسان علیخانی ... - ...

      sobhanehonline.com/.../جزئیات-کامل-برنامه-ماه-عسل-۹۳-از-زبان-احسان-ع...
    156. ۸ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - احسان مجری ماه عسل ۹۳ می گوید : در ماه عسل ۹۳ به سوژه‌هایی می‌پردازیم که در ... مهم جامعه به داد درد دل ما هم برسید تو را به خدای ماه عسل من منتظر هستم تا از ...
    157. اعتراف احسان علیخانی به خاطر توهین به دختران در ماه عسل ... - گهر

      gahar.ir/اعتراف-احسان-علیخانی-به-خاطر-توهین-به-د/
    158. ۵ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - احسان علیخانی,حواشی احسان علیخانی,احسان علیخانی در برنامه ماه عسل,توهین به دختران در ماه ... درد دل حزن انگیز ابوالفضل پور عرب پس از بهبودی.
    159. واکنش تند علیخانی به انتقادات از درآمد «ماه عسل» - فر نیوز

      www.farnews.ir/fa/139381
    160. ۴ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - احسان علیخانی به پاره‌ای از انتقادات درباره درآمد «ماه عسل» پاسخ داد. ... و صحبت‌هایی که در اطرافمان می بینیم ومی شنویم دل انسان را به درد می‌آورد.
    161. هبیج

      habij.com/
    162. احسان علیخانی می‌گوید، برخی سوژه‌های «ماه عسل» قابلیت تبدیل شدن به کتاب و رمان ... ما دخـــــتـــرا آروم و تدریــجی دل می بــندیم . ... اما ما از بَدو تـولد با درد آشــناییم.
    163. واکنش تند علیخانی به انتقادات از درآمد «ماه عسل» - خبرگو

      khabargo.ir/واکنش-تند-علیخانی-به-انتقادات-از-درآمد/
    164. ۴ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - احسان علیخانی به پاره‌ای از انتقادات درباره درآمد «ماه عسل» پاسخ داد. ... و صحبت‌هایی که در اطرافمان می بینیم ومی شنویم دل انسان را به درد می‌آورد.
    165. واکنش تند علیخانی به انتقادات از درآمد «ماه عسل» | اخبار ...

      newsiranian.ir/fa/news/.../واکنش-تند-علیخانی-به-انتقادات-از-درآمد-ماه-ع...
    166. ۴ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - احسان علیخانی به پاره‌ای از انتقادات درباره درآمد «ماه عسل» پاسخ داد. ... و صحبت‌هایی که در اطرافمان می بینیم ومی شنویم دل انسان را به درد می‌آورد.
    167. دانلود نگران منی مرتضی پاشایی,آهنگ ابتدا ماه عسل93

      puyande.com/page/maheasal.tv3.ir-start-music.php
    168. دانلود آهنگ تیتراژ ابتدایی ماه عسل 93 مرتضی پاشایی,دانلود مرتضی پاشایی ماه عسل,دانلود تیتراژ ماه عسل93,دانلود نگران منی ... درد دل احسان علیخانی در ماه عسل.
    169. درآمد احسان عليخاني از برنامه ماه عسل چقدر است ؟ - هفت گنج

      7ganj.ir › فرهنگ و هنر › دنياي بازيگران
    170. ۲ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - درآمد احسان عليخاني از برنامه ماه عسل چقدر است ؟ ... با شروع ماه مبارک رمضان مطابق چند سال گذشته شاهد پخش برنامه ماه عسل از شبکه سه سیما هستیم. احسان علیخانی. تنها پس از پخش چند .... درد دل بهنوش بختیاری با طرفدارانش. ۱۳۹۳-۰۶-۳۰ ...
    171. واکنش شدید احسان علیخانی به اعلام دست مزد برنامه ماه عسل ...

      parksara.ir/واکنش-شدید-احسان-علیخانی-به-اعلام-دست-م/
    172. ۴ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وی در مورد اعلام دستمزد احسان علیخانی بابت ماه عسل این چنین گفت: ... و صحبت‌هایی که در اطرافمان می بینیم ومی شنویم دل انسان را به درد می‌آورد.
    173. فقط احسان علیخانی... - شانزدهمین قسمت ماه عسل.../

      just-ehsanalikhani.blogfa.com/post/50
    174. ماه عسل امروزو نمیدونم چطوری شرح بدم آخه با یادشم باز اشکم درمیاد خصوصا برا قسمت دومش! خب اول بریم ... اینم حرف احسان علیخانـــی وای دل درد گرفتم بس خندیییییدم!
    175. احسان علیخانی از برنامه ماه عسل چقدر درآمد دارد؟ - قیمت طلا و سکه

      www.iranjib.ir/.../احسان-علیخانی-از-برنامه-ماه-عسل-چقدر-درآمد-دارد؟/
    176. ۲ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - با شروع ماه مبارك رمضان مطابق چند سال گذشته شاهد پخش برنامه ماه عسل از شبكه سه سيما هستيم . ... گفته مي شود احسان عليخاني كه تهييه كنندگي ويژه برنامه نوروز را نيز بر عهده داشت علاوه بر مبالغ دريافتي ..... ولش بابا درد دل زیاده.
    177. واکنش تند احسان علیخانی به انتقادات از درآمد ماه عسل - Hubfa ...

      hubfa.comNews › واکنش تند احسان علیخانی به انتقادات از درآمد ماه عسل
    178. احسان علیخانی به پاره‌ای از انتقادات درباره درآمد « ماه عسل » پاسخ داد ... بی معرفتی و صحبت‌هایی که در اطرافمان می بینیم ومی شنویم دل انسان را به درد می‌آورد. حرفهایی که ...
    179. ماه عسل»حاشیه سازترین برنامه ماه رمضان/ ازدستمزد احسان ...

      snn.ir/detail/News/422650/1579
    180. ۴ روز پیش - «ماه عسل»حاشیه سازترین برنامه ماه رمضان/ ازدستمزد احسان علیخانی تا حامی ... و صحبت‌هایی که در اطرافمان می بینیم ومی شنویم دل انسان را به درد می‌آورد.
    181. درد و دل کارجویان و تحصیل کرده های بیکار با مسئولین محترم ...

      saten.ir/68135/درد-و-دل-کارجویان-و-تحصیل-کرده-های-بیکار/
    182. ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - با تشکر از همه مسئولین محترم که به دید درد و دل و مشکلات جامعه به این نظرات نگاه .... احسان علیخانی مجری “ماه عسل”: تا ۹۲ سالگی برای ازدواج وقت هست/ ...
    183. پیج رسمی ماه عسل @mahasal1394 Instagram photos ...

      websta.mePosts of @mahasal1394
    184. ۳ روز پیش - #ماه_عسل #احسان_عليخاني #اینستاگرام #ماه#عسل#احسان #علیخانی 1d ... یک ماه پای درد دل همنوعمون بشینیم و عاشقانه همدردی کنیم و از یه کودک کار، از ...
    185. صحبت های صریح احسان علیخانی در برنامه ماه عسل | سایت ...

      www.persiannaz.in/صحبت-های-صریح-احسان-علیخانی-در-برنامه-م/
    186. ۱۸ ساعت پیش - احسان علیخانی ,ماه عسل,جنگ تحمیلی,برنامه ماه عسل,درد و دل احسان علیخانی,کشاورزی,افطار.
    187. دفاع علیخانی از گریه هایش در «ماه عسل» - تالار گفتگوی هم ...

      forum.hammihan.com › ... › سریال و برنامه تلویزیونی
    188. ۱۲ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - 15پست - ‏10 نویسنده
      احسان علیخانی روز گذشته در برنامه «ماه عسل» انتقادهایی از سوی رسانه‌ها و فضای مجازی .... هرگز این چنین نیست که به هنر یا درد دل شما کسی اهمیت ندهد.
    189. جام نیوز :: JamNews - درآمد روزانه احسان علیخانی از برنامه ماه ...

      87.107.133.7/detail/News/497339
    190. ۴ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - احسان علیخانی درآمد روزانه احسان علیخانی از برنامه ماه عسل! ... بی معرفتی و صحبت‌هایی كه در اطرافمان می بینیم ومی شنویم دل انسان را به درد می اورد.
    191. درد و دل آزاده نامداری: با این عکس قضاوتم نکنید!! - بیتوته

      www.beytoote.com › اخبار › اخبار فرهنگی و هنری
    192. موسسه حامی برنامه "ماه عسل" غیرمجاز است ... آرزوی احسان علیخانی در «ماه عسل» ... آزاده نامداری در واکنش به انتشار عکس گریم وی در فیلم «نسیم» نوشت: این یه درد ...
    193. احسان علیخانی و ماه عسل 93 - Bartarinha.IR | برترین ها

      www.bartarinha.ir › فرهنگ و هنر › تلویزیون
    194. ۲۲ خرداد ۱۳۹۳ ه‍.ش. - احسان علیخانی و ماه عسل 93 برنامه ماه عسل،ماه رمضان،احسان علیخانی. ... کننده نباشد چون همینجوری مردم ما از درد و غم خودشان دارند میمیرند دیکه ماه رمضان را ..... حسی که احسان میده به ادم معرکه هست دلم ادمو میلرزونه بیشتر بخدا نزدیک میشیم ...
    195. برنامه ماه عسل در خود صدا و سیما به سخره گرفته شد ! | خبرده ...

      khabarde.ir/برنامه-ماه-عسل-به-سخره-گرفته-شد/
  • ۲۱ تیر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ماه عسل با حرف هایی که میزنه درد همه ی ما و و حرف دل همه ی مردم معمولی و عادی جامعه رو ..... من کاری به مسخره کردن برنامه ماه عسل و احسان علیخانی توسط برنامه ...

ن
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 800
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 31
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 132
  • بازدید امروز : 82
  • باردید دیروز : 680
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 10
  • بازدید هفته : 1,041
  • بازدید ماه : 1,041
  • بازدید سال : 53,058
  • بازدید کلی : 745,503