loading...
دانلود آهنگ جدید
تبلیغات

تبلیغات


برای مشاهده توضیحات و خرید این محصول لطفا روی عکس بالا کلیک کنید

امیر بازدید : 182 پنجشنبه 05 مهر 1397 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی بنام ریکاوری + متن ترانه و اهنگ

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام ریکاوری

ترانه: , موزیک: , تنظیم: مسعود جهانی

Download New Music Meysam EbrahimiRecovery

“تیتراژ سریال ریکاوری

 

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام ریکاوری
Download New Music Meysam Ebrahimi Called Recovery On Iran Javan Music

دانلود آهنگ جدید - رادیو جوان موزیک دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام ریکاوری

Download New Song، Download New Song By Meysam Ebrahimi Called Recovery، Download New Song Meysam Ebrahimi Recovery، Meysam Ebrahimi، Meysam Ebrahimi Recovery، Nex1Music، Recovery، Recovery by Meysam Ebrahimi، Recovery Download New Song By Meysam Ebrahimi، Recovery Download New Song Meysam Ebrahimi، آهنگ، آهنگ جدید، دانلود، دانلود آهنگ، دانلود آهنگ Meysam Ebrahimi، دانلود آهنگ جدید، دانلود آهنگ جدید Meysam Ebrahimi، دانلود آهنگ جدید Meysam Ebrahimi به نام Recovery، دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی، دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی به نام روزای خوشگل، دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی ریکاوری، دانلود آهنگ میثم ابراهیمی به نام ریکاوری، دانلود آهنگ میثم ابراهیمی ریکاوری، ریکاوری، ریکاوری دانلود آهنگ میثم ابراهیمی، میثم ابراهیمی، نکس وان موزیک، کد پیشواز آهنگ های میثم ابراهیمی

 

متن آهنگ ریکاوری میثم ابراهیمی

اومدی بازی بدی دلو بری آره آخه دیوونه قد من کی دوست داره
نمیدونم چی شد پس زدی این دلو کجایی ببینی دلم چه حالی داره
عشق تو دارو ندار دلم بود خاطره هام همه با تو قشنگ بود
نبودت سختمه نگو که حقمه زیادی دوست داشتم این گناه من بود
دیوونه دیوونه بازیاتو دوست دارم حالت قشنگ نگاتو دوست دارم
آخ دلم لک زده واسه اون خنده هات کاشکی برگردی و باز بمیرم برات
دیوونه دیوونه بازیاتو دوست دارم حالت قشنگ نگاتو دوست دارم
آخ دلم لک زده واسه اون خنده هات کاشکی برگردی و باز بمیرم برات

دانلود آهنگ جدید میثم ابراهیمی ریکاوری با لینک مستقیم

تموم زندگیمو گذاشتم زیر پات نیاوردی نیاوردی حتی خم به اون ابروت
هرجا میری ولی پشت من بد نگی جون من پشت سرم نگی بد بود
عشق تو دارو ندار دلم بود خاطره هام همه با تو قشنگ بود
نبودت سختمه نگو که حقمه زیادی دوست داشتم این گناه من بود
دیوونه دیوونه بازیاتو دوست دارم حالت قشنگ نگاتو دوست دارم
آخ دلم لک زده واسه اون خنده هات کاشکی برگردی و باز بمیرم برات
دیوونه دیوونه بازیاتو دوست دارم حالت قشنگ نگاتو دوست دارم
آخ دلم لک زده واسه اون خنده هات کاشکی برگردی و باز بمیرم برات

 

منابع

http://iranjavanmusic.com

https://nex1music.ir

http://rozmusic.com

http://pop-music.ir

دیجی کاو

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 800
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 31
  • آی پی امروز : 101
  • آی پی دیروز : 97
  • بازدید امروز : 145
  • باردید دیروز : 349
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,453
  • بازدید ماه : 1,453
  • بازدید سال : 53,470
  • بازدید کلی : 745,915