loading...
دانلود آهنگ جدید
تبلیغات

تبلیغات


برای مشاهده توضیحات و خرید این محصول لطفا روی عکس بالا کلیک کنید

امیر بازدید : 421 جمعه 04 دی 1394 نظرات (0)

ظریف آمریکا را تهدید به افشاگری کرد

ظریف آمریکا را تهدید به افشاگری کرد

ظریف با عصبانیت هشدار داد که اگر بحث در مورد تروریسم به تلاش برای فشار به ایران بدل شود، او هم آماده است تا لیست خودش را رو کند و در صدر این لیست نام آژانس مرکزی اطلاعات آمریکا (سیا) خواهد بود.
 

خبرگزاری فارس: ظریف با عصبانیت هشدار داد که اگر بحث در مورد تروریسم به تلاش برای فشار به ایران بدل شود، او هم آماده است تا لیست خودش را رو کند و در صدر این لیست نام آژانس مرکزی اطلاعات آمریکا (سیا) خواهد بود.

نشریه فارین پالیسی در گزارشی در مورد روند مذاکرات صلح سوریه، به نقل از منابع آگاه مدعی شده است که در جریان نشستی که اخیرا در این رابطه در نیویورک برگزار شد، بار دیگر طرفین به مجادله پرداخته‌اند.

«کالم لینچ» نویسنده این مطلب نوشته است که آمریکا، روسیه، ایران و عربستان سعودی در مورد اینکه چه کسانی باید در فهرست گروه‌های تروریستی قرار گیرند، اختلاف نظر جدی دارند.

به نوشته فارین پالیسی، در نشست روز جمعه که با حضور وزرای خارجه نزدیک به 20 کشور در نیویورک برگزار شد، بعد از اینکه محمد جواد ظریف دیپلمات ارشد ایران «در پاسخ به یک دولت رقیب که پیشنهاد کرده بود سپاه پاسداران انقلاب ایران تروریست اعلام شود، تهدید کرد که برای تروریستی اعلام شدن سازمان سیا فشار می‌آورد»، اختلاف نظر آنقدر بالا گرفت که مذاکرات به چیزی شبیه به یک «نزاع دیپلماتیک» تبدیل شد.

بنا بر این گزارش، بعد از این منازعه، طرف‌ها تصمیم‌ گرفته‌اند بررسی این مسئله را به بعد موکول کنند. با این حال، نهایتا این مسئله باید حل شود و کشورهای دور میز باید از بین 167 گروهی که در سوریه فعال هستند، تعدادی از آن‌ها را به عنوان تروریست مشخص کنند.

به نوشته فارین پالیسی، مشخص نیست که کدام کشور پیشنهاد کرده است که سپاه جزو فهرست گروه‌های تروریستی قرار گیرد، اما پیش از این روزنامه الحیات نوشته بود که این پیشنهاد از سوی عربستان مطرح شده است.

بنا بر این گزارش، آمریکا و انگلیس پیشنهاد کرده‌اند که بحث در مورد لیست گروه‌های تروریستی فعلا تا زمانی نامعلوم به تعویق بیافتد و تمرکز اصلی بر تلاش برای تشکیل هیئتی از معارضین برای شرکت در مذاکرات ماه آینده در ژنو سوئیس قرار گیرد. به گفته یک مقام شرکت‌کننده در نشست نیویورک که خواسته نامش فاش نشود، جان کری وزیر خارجه آمریکا در این نشست گفته است: «ما بر سر مسئله‌ای که می‌دانستیم در مورد آن اجماع نداریم، وقت زیادی هدر دادیم.»

به نوشته لینچ، در حالی که روسیه به دنبال تروریستی اعلام کردن برخی گروه‌های مسلح قدرتمند علیه نظام سوریه است، اما واشنگتن تلاش می‌کند تا اغلب گروه‌ها حتی برخی گروه‌های مسلح افراطی در مذاکرات حضور داشته باشند. گفته می‌شود که در طول نشست کری تلاش کرده تا بحث‌ها را به جای مسئله لیست تروریسم، بر مسائل دیگر متمرکز کند. یک مقام آمریکایی می‌گوید: «او نمی‌خواست زمان ارزشمندی را که در اختیار داشتیم، صرف کاری کند که می‌دانست بر سر آن به توافق نمی‌رسیم. البته او می‌داند که این وقت تلف کردن نیست. او می‌داند که این مسئله کلیدی‌ای است که باید در آینده حل شود.»

در نشست روز جمعه ناصر الجوده وزیر خارجه اردن که مأمور تهیه لیست بود، نهایتا نتوانست به خروجی‌ای بیش از داعش و جبهه النصره که پیش از این از سوی شورای امنیت تروریستی اعلام شده بودند، برسد. وی در نشست نیویورک فهرست اولیه‌ای را ارائه کرده که نام سپاه پاسداران و گروه‌های همسو با ارتش سوریه در یک سو و برخی متحدان آمریکا از جمله کردهای سوریه در آن حضور داشته‌اند.

فارین پالیسی نوشته است: «محمد جواد ظریف وزیر خارجه ایران فورا تریبون را در اختیار گرفت و با عصبانیت هشدار داد که اگر بحث در مورد تروریسم در سوریه به تلاش برای فشار آوردن به ایران بدل شود، او هم آماده است تا لیست خودش را رو کند. او گفت در صدر این لیست نام آژانس مرکزی اطلاعات آمریکا (سیا) خواهد بود.»

یکی از شرکت‌کنندگان در این نشست می‌گوید: «ظریف شوکه شده بود.»

یک مقام آمریکایی اظهارات وزیر خارجه ایران را «صحبت‌هایی نیش‌دار» توصیف کرده و گفته است که این اظهارات به عنوان یک پیشنهاد واقعی جدی گرفته نشده است. وی گفته است: «این ناشی از خشم او از وجود نام سپاه در لیست بود. استدلال او هم این بود که چون این یک نهاد دولتی است، پس ما هم سیا را در فهرست قرار می‌دهیم.»

بنا بر این گزارش، این تنها ایران نبوده است که به چنین لیستی اعتراض کرده است. دیپلمات‌های ارشد لبنان و عراق نیز اقدامی مشابه کرده و به قرار گرفتن نام حزب سیاسی نبیه بری رئیس پارلمان لبنان و همچنین گروه‌هایی چون عصائب الحق اعتراض کرده‌اند. سرگئی لاوروف وزیر خارجه روسیه نیز گفته است که گروه‌هایی چون جیش الاسلام هم که در سوریه در حال نبرد با روس‌ها هستند، باید در این فهرست قرار گیرند.

در پایان، جوده بعد از مشاهده درگرفتن بحث در جلسه، تلاش کرده به مباحثات پایان دهد. وی از حاضرین خواسته نسخه‌ای از لیست را که در اختیارشان قرار گرفته، به او پس دهند. یک دیپلمات مستقر در سازمان ملل می‌گوید: «آنچه مشخص بود، این بود که توافق اندکی در مورد مولفه‌های تروریستی بودن یک سازمان، وجود داشت.»

یک مقام آمریکایی به فارین پالیسی گفته است که به نظر می‌رسد نهایتا تعداد محدودی گروه به عنوان تروریست اعلام شوند و تعداد زیادی که هم می‌توانستند در فهرست قرار گیرد یا خارج از آن باشند، غیرتروریستی اعلام خواهند شد. یک مقام آمریکایی دیگر هم با بیان اینکه «برخی گروه‌های خاکستری» وجود دارند، از احرار الشام و جیش الاسلام به عنوان نمونه‌هایی از این گروه‌ها یاد می‌کند. این در حالی است که این گروه‌ها با شبه نظامیانی چون جبهه النصره نیز همکاری داشته‌اند و حتی با آن‌ها ائتلاف تشکیل داده‌اند.

فارین پالیسی از احرار الشام به عنوان گروهی یاد می‌کند که در ماه‌های اخیر تلاش کرده ارتباط خود با جبهه النصره را کمرنگ نشان دهد و چهره‌ای میانه‌رو از خود ترسیم کند.

بنا بر این گزارش، ایران و روسیه احرار الشام و گروه جیش الاسلام را که تحت حمایت عربستان است، تروریستی می‌دانند و خواستار قرار گرفتن نام آن‌ها در فهرست هستند.

در نشست روز جمعه، فیلیپ هاموند وزیر خارجه انگلستان پیشنهاد داده است که شورای امنیت خود وظیفه تعیین تروریستی بودن گروه‌ها را بر عهده بگیرد.

وی همچنین پیشنهاد کرده است که کارگروهی متشکل از تعداد کمتری از اعضای گروه حمایت از سوریه شکل بگیرد که وظیفه تعیین مولفه‌های مشارکت در فرآیند صلح سوریه را بر عهده داشته باشد. سپس گروه‌هایی که این مولفه‌ها را نپذیرند، از سوی شورای امنیت با تحریم مواجه شده یا در لیست گروه‌های تروریستی قرار خواهند گرفت.

در حال حاضر قرار شده است که استفان دی میستورا نماینده سازمان ملل در امور سوریه ائتلافی از گروه‌های معارض از جمله گروه‌های مسلح را برای شرکت در مذاکرات تشکیل دهد.

بنا بر این گزارش، ترکیه تهدید کرده است که در صورتی که کردهای سوریه در مذاکرات شرکت داشته باشند، از گفت‌وگوها خارج می‌شود. لاوروف هم تاکید کرده است که احرار الشام و جیش الاسلام که اخیرا به سفارت روسیه در دمشق هم حمله کرده‌اند، نباید در روند مذاکرات مشارکت داشته باشند. شبه نظامیان ترکمن سوریه هم دیگری گروهی هستند که روسیه با مشارکت آن‌ها در مذاکرات مخالف است.

به نوشته فارین پالیسی، یکی از طرح‌هایی که دی میستورا برای راضی کردن دولت سوریه به گفت‌وگو با گروه‌های مسلح دارد، این است که طرفین ابتدا با نماینده سازمان ملل صحبت کنند و اگر گفت‌وگوها خوب پیش رفت، مذاکرات مستقیم صورت گیرد. وی به طرف‌ها اعلام کرده است که هیچ‌کس نباید حضور افراد خاص در هیئت طرف مقابل را رد کند.

یک دیپلمات شورای امنیت می‌گوید بحث در مورد اینکه چه کسی تروریست است و چه کسی نیست، ممکن است برای همیشه ادامه داشته باشد. وی گفته است که گروه‌هایی که برای مشارکت در فرآیند سیاسی اعلام آمادگی کنند، نباید در فهرست گروه‌های تروریستی قرار گیرند.

 

 

ظریف تهدید به افشاگری کرد - Bartarinha.IR | برترین ها
www.bartarinha.ir › اخبار روز › اخبار سیاسی
۱۰ ساعت پیش - ظریف تهدید به افشاگری کرد. ظریف با عصبانیت هشدار داد که اگر بحث در مورد تروریسم به تلاش برای فشار به ایران بدل شود، او هم آماده است تا لیست ...
ظریف تهدید به افشاگری کرد - برترین ها | خبر فارسی
khabarfarsi.com/n/15312456
۱۰ ساعت پیش - ظریف تهدید به افشاگری کرد. خلاصه خبر. خبرگزاری فارس: ظریف با عصبانیت هشدار داد که اگر بحث در مورد تروریسم به تلاش برای فشار به ایران ...
ظریف تهدید به افشاگری کرد / برترین ها
khabarfarsi.com/ext/15312456
۹ ساعت پیش - ظریف تهدید به افشاگری کرد. ظریف با عصبانیت هشدار داد که اگر بحث در مورد تروریسم به تلاش برای فشار به ایران بدل شود، او هم آماده است تا لیست ...
ظریف تهدید به افشاگری کرد بایگانی - گالری عکس
picphoto.blogpart.ir/tag/ظریف-تهدید-به-افشاگری-کرد/
خبرآنلاین: در قرارداد مورینیو با چلسی که به تازگی فسخ شده است بند بسیار عجیبی دبده می شود. نشریه معتبر تلگراف از موضوعی پرده برداشته است که شنیدنش ...
ظریف تهدید به افشاگری کرد - جدیدترین اخبار روز ایران و دنیا
iruni.ir/news/259133
۹ ساعت پیش - خبرگزاری فارس: ظریف با عصبانیت هشدار داد که اگر بحث در مورد تروریسم به تلاش برای فشار به ایران.
ظریف تهدید به افشاگری کرد :: برترینها - Like
pajvak.com/main/article/view/412257/ظریف-تهدید-به-افشاگری-کرد
ظریف تهدید به افشاگری کرد. ... دنیای سینما · رامین راستاد از علاقمندی به موسیقی رپ تا ماجرای انتخاب اسم فرزندانش · عکس یادگاری خسرو شکیبایی با جکی چان ...
جردن نیوز » ظریف تهدید به افشاگری کرد
jordannews.ir/ظریف-تهدید-به-افشاگری-کرد/
۹ ساعت پیش - ظریف تهدید به افشاگری کرد. انتشار: پنج شنبه, ۳ دی ۱۳۹۴ / ساعت ۲۳:۱۲:۰۳ |. کد خبر: 58747 |. بدون دیدگاه. Print This Post · Email This Post ...
احمد توکلی تهدید به افشاگری کرد
www.entekhab.ir/fa/news/241692/احمد-توکلی-تهدید-به-افشاگری-کرد
۱۸ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - احمد توکلی تهدید به افشاگری کرد .... مخالفت سرافراز با پخش مصاحبه ظریف در «نود»/ پیامک ظریف به فردوسی پور: «شنیدم فشار آوردند، از طرف من ...
ظریف چه کسی را تهدید به افشاگری کرد ؟ - پاسخ 10
www.volleyworld.ir/Forum/Post/7460/Answer/10
صفحه اصلي / تیم ملی بزرگسالان / ظریف چه کسی را تهدید به افشاگری کرد ؟ ... براي نمايش پاسخ نيازي به رفرش صفحه نيست ، روي تازه سازي پاسخ ها کليک کنيد !
رحیمی تهدید به افشاگری کرد - فرارو
fararu.com/fa/news/44573/رحیمی-تهدید-به-افشاگری-کرد
رحیمی تهدید به افشاگری کرد ... محمدرضا رحیمی معاون اول رئیس جمهوری روز گذشته در پاسخ به این اظهارات گفت: «شبهه .... «صداوسیما» بازنده بزرگ ماجرای مصاحبه ظریف.
اخبار محمد جواد ظریف - تی نیوز
tnews.ir/Tags/محمد-جواد-ظریف
مطهری: واقعا باید به حال فضای سیاسی کشور و کینه های جاهلی موجود در آن گریست ... ظریف تهدید کرد لیست گروه های تروریستی اش را که سیا در صدر آن است رو خواهد کرد ...
پایتخت - بابک زنجانی باز هم تهدید به افشاگری کرد!
www.paytakhtpress.ir/fa/doc/news/.../بابک-زنجانی-باز-هم-تهدید-افشاگر...
۲۵ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - نهمین جلسه رسیدگی به پرونده فساد نفتی امروز در شعبه 15 دادگاه انقلاب و به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد. ... بابک زنجانی باز هم تهدید به افشاگری کرد! .... شماری از نمایندگان آمریکا به محتوای نامه کری به ظریف اعتراض کردند.
کی‌روش تهدید به افشاگری کرد - خبر روز
www.khabareruz.ir/news/853
سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در بیانیه‌ای اعلام کرد که اگر اعضای پیشین کمیته اخلاق در خصوص ... کی‌روش تهدید به افشاگری کرد ... جواد ظریف تهدید به اعدام شد !
ظریف چه کسی را تهدید به افشاگری کرد؟ - نامه نیوز
namehnews.ir/fa/news/.../ظریف-چه-کسی-را-تهدید-به-افشاگری-کرد
۶ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بازیکن سابق تیم ملی والیبال یکی از اعضای تیم ملی را تهدید به افشاگری کرد.
امام جمعه شیراز تهدید به افشاگری کرد - صراط
www.seratnews.ir › صفحه نخست › سیاسی
امام جمعه شیراز تهدید به افشاگری کرد ... به گزارش فارس آيت‌الله اسدالله ايماني در خطبه‌هاي نماز جمعه شيراز با بيان اينكه جهاد .... اعتراض توکلی هنگام سخنرانی ظریف ...
الف - چه کسی رییس سازمان انرژی اتمی را تهدید به مرگ کرد ...
alef.ir/vdchkznxi23nvvd.tft2.html?301042
۱۹ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پریروز به آقای ظریف هتاکی کردند امروز به آقای صالحی . ...... را به هر نحو تهدید به قتل یاضررهای نفسی یا شرفی یا مالی و یا به افشای سری نسبت به ...
کارلوس کی‌روش تهدید به افشاگری کرد - 598
www.598.ir/fa/news/343608/کارلوس-کی‌روش-تهدید-به-افشاگری-کرد
۱۳ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اعلام کرد اگر رئیس و دبیر پیشین کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال به خاطر ادعاهای اشتباه خود درباره اتهام‌های فساد ...
علی کریمی تهدید به افشاگری کرد؟ (عکس)
www.asrkhabar.com/fa/news/.../علی-کریمی-تهدید-به-افشاگری-کرد-عک...
علی کریمی پس از صحبت هایی که در مورد ترک اردوی تیم ملی شده است تصویری در اینستاگرام گذاشته و روز جواب را به منتقدانش در فدراسیون فوتبال یادآوری کرده است ...
تهدید شرکت پژو به افشای متن مذاکرات با ایران خودرو - فارس
www.farsnews.com/13940801000080
۱ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تهدید شرکت پژو به افشای متن مذاکرات با ایران خودرو. ... شرکت پژو سیتروئن به طور رسمی مواضع و وضع مذاکرات را اعلام خواهد کرد تا طرف ایرانی خود را ..... جناب ظریف که گفته بودن هیچ وقت یه ایرانی رو تهدید نکنید احتمالا سریعا با ...
ArtOnlines - ظریف تهدید به افشاگری کرد
www.artonlines.com/news/external/.../ظریف_تهدید_به_افشاگری_کرد/
ظریف با عصبانیت هشدار داد که اگر بحث در مورد تروریسم به تلاش برای فشار به ایران بدل شود، او هم آماده است تا لیست خودش را رو کند و در صدر این لیست نام آژانس ...
"بسته شدن پرونده پدیده" و "فراخوان هاشمی" تا - قدس آنلاین
qudsonline.ir/detail/News/309734
۲۴ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آمریکا حربه تحریم را تیزتر کرد ... تهدید ظریف به افشاگری ... روزهای سختی را در مجلس می گذرانند اما به نظر می رسد برجام از این میدان عبور خواهد کرد".
Tag : ظریف تهدید به افشاگری کرد - سایت خبری جوسار 21
josar21.ir/tag/ظریف-تهدید-به-افشاگری-کرد/
Tag : ظریف تهدید به افشاگری کرد. img ... دانلود فیلم شیرین کاری بن کالینز… ShahbaTheme by Shahbasoft. تمامی حقوق این سایت متعلق است به : ...
مشایی تهدید به افشاگری کرد | News File
newsfile.ir/news/مشایی+تهدید+به+افشاگری+کرد
ایسنا - Wednesday, 11 November; محمدجواد ظریف: تهدید شده‌ام اما تهدید به ترور را ... افشاگری کرد صدف طاهریان پس از کشف حجاب در فضای مجازی تهدید به افشاگری از ...
ظریف تهدید به افشاگری کرد - واضح
vazeh.com/n12584595/ظریف-تهدید-به-افشاگری-کرد
۸ ساعت پیش - ظریف تهدید به افشاگری کرد-ظریف با عصبانیت هشدار داد که اگر بحث در مورد تروریسم به تلاش برای فشار به ایران بدل شود، او هم آماده است تا لیست ...
مجید انصاری: ظریف و صالحی را تهدید به اعدام و دفن در رآکتور ...
www.khabaronline.ir/detail/466804/Politics/government
۱۹ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ایسنا نوشت: معاون پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به تهدید صالحی توسط ... آمد و دکتر صالحی و ظریف را به اعدام تهدید کرد، گفت شما را اعدام می‌کنیم و در ... و افشاگری صالحی از تهدیدشدنش به مرگ · کدام نماینده صالحی را تهدید به مرگ کرد؟
تی وی پلاس اولین مجله ویدئویی ایران | تهدید ظریف به اعدام و ...
plus.ir/news/3881/تهدید-ظریف-به-اعدام-و-دفن-در-رآکتور-اراک
تهدید ظریف به اعدام و دفن در رآکتور اراک! ... دیگه ظریف رو هم تهدید به مرگ کردند. .... خشم جمهوری خواهان از نامه کری به ظریف/افشای همکاری ترکیه با داعش/توقیف خودرویی ...
حکم تهدید به قتل صالحی و ظریف توسط حسینیان چیست؟
8sobh.ir/fa/.../حکم-تهدید-به-قتل-صالحی-و-ظریف-توسط-حسینیان-چیس...
۲۰ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تهدید به قتل ظریف و صالحی توسط حسینیان مجازات شلاق و زندان دارد. ... مردم تهران در مجلس علی اکبر صالحی و محمد جواد ظریف را تهدید به قتل کرد. ... کسی دیگری را به هر نحو تهدید به قتل یاضررهای نفسی یا شرفی یا مالی و یا به افشای ...
حاشيه روز | ظریف چه کسی را تهدید به افشاگری کرد ...
metafootball.com/.../حاشيه-روز-ظریف-چه-کسی-را-تهدید-به-افشاگری-ک...
۶ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - متافوتبال - بازیکن سابق تیم ملی والیبال یکی از اعضای تیم ملی را تهدید به افشاگری کرد.
فرهادظریف چه کسی را تهدید به افشاگری کرد؟ | - فرهاد ظریف که
www.ghatreh.com/news/.../فرهادظریف-کسی-تهدید-افشاگری-کرد
۹ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - فرهاد ظریف که از تیم ملی والیبال خداحافظی کرده بود به خواست مسئولان فدراسیون به تیم ... اسراییل تهدید کرد به داعش در صحرای سینا حمله خواهد کرد
یوز - آخرین اخبار ظریف تهدید
yooz.ir/news/?t=0&i=0&s=0&l=15&tid...ظریف%20تهدید
نمودار رشد پدیده ظریف تهدید در گذر زمان. ظریف تهدید به افشاگری کرد. ظریف با عصبانیت هشدار داد که اگر بحث در مورد تروریسم به تلاش برای فشار به ایران بدل شود، ...
فراز کمالوند تهدید به افشاگری کرد - پارسینه
www.parsine.com/fa/news/99475/فراز-کمالوند-تهدید-به-افشاگری-کرد
فراز کمالوند تهدید به افشاگری کرد ... آقاي كمالوند در برنامه 90 صحبت‌هايي شد كه شما را متهم به تباني مي‌كرد چه صحبتي در .... تشکر به سبک سوپرمارکتی از ظریف.
فرهادظریف چه کسی را تهدید به افشاگری کرد؟ - دنیای معدن
www.donyayemadan.ir/.../فرهادظریف-چه-کسی-را-تهدید-به-افشاگری-کرد؟
۹ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - فرهادظریف چه کسی را تهدید به افشاگری کرد؟ فرهاد ظریف که از تیم ملی والیبال خداحافظی کرده بود به خواست مسئولان فدراسیون به تیم ملی برگشت ...
بازیگر جنجالی که کشف حجاب کرده تهدید به افشاگری کرد
www.ion.ir/News/22369.html
۱۱ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بازیگر جنجالی که کشف حجاب کرده تهدید به افشاگری کرد ... صدف طاهریان پس از کشف حجاب در فضای مجازی تهدید به افشاگری از پشت پرده سینمای ... پیامک ظریف به فردوسی پور: «شنیدم فشار آوردند، از طرف من هیچ نگران نباشید....» ...
اجتماعی » ظریف: پاسخ تهدیدات را علنی می‌دهیم
www.khabar.pichak.net/اجتماعی/ظریف_پاسخ_تهدیدات_را_علنی_می‌دهیم
یک مقام ایرانی که حاضر به افشای نامش نبود گفت: اقدامات اخیر ایران در تنگه ی هرمز یک ... جوکارگفت: ظریف با صراحت اعلام کرد: این تهدیدات به صورت علنی است.
ظریف چه کسی را تهدید به افشاگری کرد؟ - اخبار - ویکی‌پی‌جی
www.wikipg.com/news/.../ظریف-چه-کسی-را-تهدید-به-افشاگری-کرد؟
۶ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بازیکن سابق تیم ملی والیبال یکی از اعضای تیم ملی را تهدید به افشاگری کرد.
علی کریمی تهدید به افشاگری کرد؟ / عکس - آرمان پرس
armanpress.ir/fa/news/5193/علی-کریمی-تهدید-به-افشاگری-کرد-عکس
علی کریمی تهدید به افشاگری کرد؟ ... جز اینکه پشت به غرور مردمی دارم که امروز مرا علی کریمی می‌نامند! .... علت اظهارات مشاور ظریف درحمایت از مصوبه ضدایرانی چیست ...
ضرورت اعلام جرم علیه تهدیدکنندگان ظریف و صالحی - سحام نیوز
sahamnews.org/2015/10/291313/
۲۱ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ضرورت اعلام جرم علیه تهدیدکنندگان ظریف و صالحی ... اظهار کرد: «برخی از نمایندگان آقایان ظریف و صالحی را تهدید به اعدام کردند و گفتند که ما ... به هر نحو تهدید به قتل یا ضررهای نفسی و شرافتی یا مالی و یا به افشای سری نسبت به ...
از تشکیل کمپین رای در برابر سیمان - آنا
www.ana.ir › بین‌الملل › دیپلماسی
۱۹ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - واکنش‌ شبکه‌های اجتماعی به تهدید سیمانی ظریف و صالحی؛ از تشکیل کمپین ... خارجه و علی اکبر صالحی را به اعدام و دفن با سیمان در راکتور اراک تهدید کردند. .... افشای نقش ترکیه در تولید هروئین و توزیع آن در اروپا و روسیه · ظریف: ...
سایت حامی مشایی تهدید به افشاگری کرد - آفتاب
aftabnews.ir/vdcgz39qqak9xy4.rpra.html
سایت حامی مشایی تهدید به افشاگری کرد · آفتاب : آفتاب: یک سایت حامی مشایی تهدید به افشاگری کرد. سایت یکشنبه نوشت: ماجرای عباس غفاری صرفا ابزاری برای ضربه زدن به دولت است. یک منبع موثق ... ظریف و همسرش میهمان ابتکار شدند /تصاویـر ...
ظریف چه کسی را تهدید به افشاگری - جاوا - دانلود آهنگ جدید
java.fm-music.ir/ظریف-چه-کسی-را-تهدید-به-افشاگری.html
۱۰ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - بازیکن سابق تیم ملی والیبال یکی از اعضای تیم ملی را تهدید به افشاگری کرد.
داعش عربستان را به حملات بیشتر تهدید کرد - بروزها
www.berozha.com › اخبار پرحاشیه
۱۷ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ... ورزشی · فرهنگی و هنری · سیاسی. خانه > اخبار پرحاشیه > داعش عربستان را به حملات بیشتر تهدید کرد ... ظریف تهدید به افشاگری کرد. ۳ دی ۱۳۹۴ ...
ایرنا - ضرورت اعلام جرم علیه تهدیدکنندگان ظریف و صالحی ...
www.irna.ir/fa/News/81796166/
۲۰ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - همچنین رییس سازمان انرژی اتمی نیز از تریبون رسمی مجلس اعلام کرد: «برادر ... از آن جایی که تهدید به قتل وزیر امور خارجه و رییس سازمان انرژی اتمی بر سر ... را به هر نحو تهدید به قتل یا ضررهای نفسی و شرافتی یا مالی و یا به افشای ...
افشاگری روزنامه جمهوریت درباره لغو سفر ظریف به ترکیه
sedayiran.com/fa/news/74862
۲۱ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گزارش آنا به نقل از روزنامه جمهوریت چاپ ترکیه، انتشار مقاله ظریف در روزدوشنبه ... در نتیجه سیاست‌های اشتباه آمریکا در منطقه، اکنون عناصر افراطی به تهدیدی علیه ... در شماره امروز خود، به دلیل لغو سفر ظریف به ترکیه هم اشاره کرد.
ایسنا - مرور مواضع مردی که با سیمان تهدید کرد
www.isna.ir/fa/news/.../مرور-مواضع-مردی-که-با-سیمان-تهدید-کرد
۲۱ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - این‌بار هم آنچه او را به یکی از نقاط کانونی اخبار سیاسی تبدیل کرد، تهدیدش برای اعدام و دفن‌کردن بود؛ وعده‌ای که به صالحی و ظریف داده بود. ... عصبانی کردن طرف مقابل با تهدید به اعدام، همان چیزی است که باعث شده از روز گذشته نام .... چند روز بعد از این استیضاح که به صحنه افشاگری احمدی‌نژاد و پاسخ لاریجانی به او ...
عالیشاه تهدید به افشاگری کرد - شهرخبر
shahrkhabar.ir/fa/news/88947/عالیشاه-تهدید-به-افشاگری-کرد
۲۸ شهریور ۱۳۹۳ ه‍.ش. - امید عالیشاه ، درباره دیدار پرسپولیس مقابل راه آهن عنوان کرد: خدا را شکر پس ... عالیشاه تهدید به افشاگری کرد ... تندیس‌پهلوانی به ظریف رسید/عکس ...
سیدجلال استقلالی‌ها را تهدید به افشاگری کرد - جام نیوز
www.jamnews.ir/detail/News/500276
۱۰ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، در شرایطی که بحث حضور سیدجلال حسینی در استقلال به طور جدی مطرح شده و خود این بازیکن و مظلومی نیز در این ...
حکم تهدید به قتل صالحی و ظریف توسط حسینیان چیست
www.alishahronline.com/module/news/4264/
۲۰ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - حکم تهدید به قتل صالحی و ظریف توسط حسینیان چیست ؟ ... نماینده مردم تهران در مجلس علی اکبر صالحی و محمد جواد ظریف را تهدید به قتل کرد. ... به هر نحو تهدید به قتل یاضررهای نفسی یا شرفی یا مالی و یا به افشای سری نسبت به خود ...
حکم تهدید به قتل صالحی و ظریف توسط حسینیان چیست
newsirani.com/vdcfe1d0.w6d11agiiw.html
۲۰ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تهدید به قتل ظریف و صالحی توسط حسینیان مجازات شلاق و زندان دارد. ... مردم تهران در مجلس علی اکبر صالحی و محمد جواد ظریف را تهدید به قتل کرد. ... کسی دیگری را به هر نحو تهدید به قتل یاضررهای نفسی یا شرفی یا مالی و یا به افشای ...
کی‌روش تهدید به افشاگری کرد - آخرین اخبار - اخبار - ...
www.jouybaran.ir/news/26877/-کی‌روش-تهدید-به-افشاگری-کرد.html
۱۴ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کی‌روش تهدید به افشاگری کرد. سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در بیانیه‌ای اعلام کرد که اگر اعضای پیشین کمیته اخلاق در خصوص اظهارات‌شان ...
علی کریمی تهدید به افشاگری کرد؟ (عکس) – تاپک
topak.ir/news/177907/علی-کریمی-تهدید-به-افشاگری-کرد؟--عکس-
[خانه] » آخرین اخبار » علی کریمی تهدید به افشاگری کرد؟ (عکس) ... پیشنهاد به عادل فردوسی پور: گفت و گوی ظریف را در اینترنت منتشر کنید؛ مردم رسانه می شوند.
علی کریمی تهدید به افشاگری کرد؟ (عکس) - نیک صالحی
www.niksalehi.com/newspaper/view/075884.php
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - علی کریمی تهدید به افشاگری کرد؟ (عکس) .... عادل فردوسی‌پور بدون اجازه با محمد جواد ظریف مصاحبه کرده بود؟ ... اتوبوسی که عروسی را عزا کرد + عکس.
روایت انصاری از تهدید ظریف و صالحی به اعدام
www.irdiplomacy.ir/.../روایت+انصاری+از+تهدید+ظریف+و+صالحی+به+اع...
۱۹ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گزارش ایسنا، مجید انصاری در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس در جمع خبرنگاران عنوان کرد: متاسفانه تهدیدی صورت گرفت که یکی از نمایندگان آمد و ...
تهدید پژو به افشای متن مذاکرات با ایران‌خودرو - مشرق
www.mashreghnews.ir/.../تهدید-پژو-به-افشای-متن-مذاکرات-با-ایران‌خود...
۲ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تهدید پژو به افشای متن مذاکرات با ایران‌خودرو ... شرکت پژو سیتروئن به طور رسمی مواضع و وضع مذاکرات را اعلام خواهد کرد تا طرف ایرانی خود را تحت فشار قرار دهد. در واقع شرکت پژو می خواهد به .... واکنش نوبخت به مصاحبه جنجالی ظریف.
- بعد از صالحي ظريف را به اعدام تهديد کردند
www.chekhabar.ir/.../بعد%20از%20صالحي%20ظريف%20را%20به%20ا...
۲۰ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - افشاگري پرستو صالحي, صبا کمالي و ماهايا پطروسيان از پشت پرده کثيف سينماي ... بعد از صالحي ظريف را به اعدام تهديد کردند سياسي ... ظريف تهديد به اعدام شد! معاون پارلماني رئيس جمهور با اشاره به تهديد صالحي توسط يکي از ...
خطر آنفلوآنزا را جدید بگیرید - شهرخبر
www.shahrekhabar.com/medical/1451019180180457
۳ ساعت پیش - روز گذشته خبری درباره بستری شدن شهردار تهران به دلیل آنفلوآنزا روی ... جدید درباره نامزدی جواد خیابانی در انتخابات · ظریف تهدید به افشاگری کرد ...
عبور برجام از گردنه تهدید به مرگ - روزنامه بهار
bahardaily.ir/fa/Main/Detail/2086/عبور--برجام-از-گردنه-تهدید-به-مرگ
۲۰ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - در این جلسه اگرچه کلیات طرح برجام به تصویب رسید، فضای پر از اتهام، ... در این جلسه اگرچه محمدجواد ظریف، وزیرخارجه و معاونانش، عباس عراقچی و مجید‌ ... باز کرده، تذکرات خود را منحصر به افشاگری و توهین علیه نمایندگان کردند تا ...
ظریف چه کسی را تهدید به افشاگری کرد - آری فان
arifun.in/pari385648_ظریف-چه-کسی-را-تهدید-به-افشاگری-کرد
چه کسی نظام را تهدید به افشای. به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم روز سه شنبه رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در. ظریف در جلسه کمیسیون امنیت ملی.
صدای بامداد - تهدید توکلی به افشاگری علیه آقازاده‌ها
www.sedayebamdad.ir/fa/doc/.../تهدید-توکلی-افشاگری-علیه-آقازاده-ها
۱۷ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ​فیسبوک ظریف پس از ماه‌ها به‌روز شد + عکس ... تهدید توکلی به افشاگری علیه آقازاده‌ها ... وی تصریح کرد: یکی از معاونین وزرا موضوعی را با من مطرح کرد که طی آن معامله ای قانونی با بخش خصوصی انجام داده است اما پس از گذشت زمانی ...
دارابی، دستگاه قضایی آلمان را تهدید به افشاگری کرد - فردا
www.radiofarda.com/content/f9_Darabi_Return_Iran/425600.html
۲۰ آذر ۱۳۸۶ ه‍.ش. - کاظم دارابی که به جرم دست داشتن در ترور میکونوس در آلمان زندانی بود، هنگام ورود به تهران گفت: علیه دستگاه ... دارابی، دستگاه قضایی آلمان را تهدید به افشاگری کرد .... انتقاد جمهوریخواهان از نامه کری به ظریف درباره قانون جدید ویزا.
ایران خبر - حکم تهدید به قتل صالحی و ظریف توسط حسینیان ...
www.irankhabar.ir/.../حکم-تهدید-قتل-صالحی-ظریف-توسط-حسینیان-چ...
۱۹ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تهدید به قتل ظریف و صالحی توسط حسینیان مجازات شلاق و زندان دارد. ... مردم تهران در مجلس علی اکبر صالحی و محمد جواد ظریف را تهدید به قتل کرد. ... کسی دیگری را به هر نحو تهدید به قتل یاضررهای نفسی یا شرفی یا مالی و یا به افشای ...
پژو، ایران خودرو را به افشاگری تهدید کرد! - خبرنامه دانشجویان ...
iusnews.ir/fa/news-details/.../پژو،-ایران-خودرو-را-به-افشاگری-تهدید-کر...
۱ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خبرنامه دانشجویان ایران: یک پایگاه فرانسوی مدعی شد شرکت پژو سیتروئن از مذاکرات بی پایان با ایران به ستوه آمده است و این خودروساز فرانسوی ...
پژو، ایران خودرو را به افشاگری تهدید کرد! - شهدای ایران
shohadayeiran.com/fa/news/.../پژو-ایران-خودرو-را-به-افشاگری-تهدید-ک...
۱ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پژو، ایران خودرو را به افشاگری تهدید کرد! ... به گزارش شهدای ایران به نقل از صدا و سیما، پایگاه فرانسوی زبان چلنج طی گزارشی نوشت: شرکت پژو سیتروئن از مذاکرات بی پایان با ایران .... نامه کری به ظریف هیچ "ضمانت اجرایی" ندارد.
بازيگر جنجالي که کشف حجاب کرده تهديد به افشاگري کرد - ...
aryanews.com/News.aspx?code=20151024105629757&svc=65
۲ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خبرگزاري آريا- صدف طاهريان پس از کشف حجاب در فضاي مجازي تهديد به افشاگري از پشت پرده سينماي ايران کرده است. خبري در فضاي مجازي دست به ...
روحانی فکت شیت ایرانی را به چه کسی می دهد؟/ رئیس قوه ... - خبر
boyernews.com/147186/روحانی-فکت-شیت-ایرانی-را-به-چه-کسی-می-ده/
۲۸ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - رئیس قوه قضائیه تهدید به افشاگری کرد/ حصار بندی کنسولگری .... خصوص مذاکرات هسته‌ای اظهار کرد: ظریف گفته که فکت شیت ما، «فکت» است و ...
بگـم بگـم» به دولت روحانی رسید/روحانی تهدید به افشاگری کرد
www.farhangnews.ir/content/60609
۲۸ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - «بگـم بگـم» به دولت روحانی رسید/روحانی تهدید به افشاگری کرد .... از محمدجواد ظریف گرفته تا خود آقای روحانی منتقدان عملکرد تیم مذاکره‌کننده ...
عکس: تهدید به مرگ صالحی توسط حسینیان در صحن مجلس + ...
www.ghatar.com/.../واکنش-صالحی-به-تهدید-حسینیان-در-مجلس-عکس/
۲۰ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کمال الدین پیرموذن اظهار کرد: امروز در جلسه علنی آقای حسینیان پیش آقای ... تهدید به قتل ظریف و صالحی توسط حسینیان مجازات شلاق و زندان دارد. ... کسی دیگری را به هر نحو تهدید به قتل یاضررهای نفسی یا شرفی یا مالی و یا به افشای ...
ستاره ها - تصاویری از اعتراض دلواپسان و افشاگری صالحی از ...
www.setarehnews.ir/fa/doc/gallery/56118/3/
۱۹ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - به گزارش ستاره‌ها، صالحی پس از پایان سخنانش از سوی ظریف مورد تقدیر ... 3 بار با جدیت و عصبانیت ظریف و صالحی را تهدید به کشتن کرد و گفت ...
رویانیان تهدید به افشاگری کرد - پایگاه خبری تحلیلی فردا ...
www.fardanews.com/fa/news/323589/رویانیان-تهدید-به-افشاگری-کرد
۲۴ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - رویانیان تهدید به افشاگری کرد. من فعلا نمی‌خواهم حرف‌های ... ظریف و کری نامزد دریافت جایزه صلح نوبل ... ظریف:سازوکار راستی آزمایی خود ما هستیم.
دانلود ظریف چه کسی را تهدید به افشاگری کرد ؟
up.rozblog.com/info/507169/Farhad-zarif-volleyball-iran
۹ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - دانلود فرهاد ظریف,تهدید به افشاگری,تهدیدی فرهاد ظریف,مصاحبه ظریف,حواشی والیبال ظریف,لیبروی تیم ملی والیبال ایران,تیم ملی,سعید معروف ...
مرور مواضع مردی که با سیمان تهدید کرد - اعتدال
etedaal.ir/fa/news/125579/مرور-مواضع-مردی-که-با-سیمان-تهدید-کرد
۲۱ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - این‌بار هم آنچه او را به یکی از نقاط کانونی اخبار سیاسی تبدیل کرد، تهدیدش برای اعدام و دفن‌کردن بود؛ وعده‌ای که به صالحی و ظریف داده بود. ... چند روز بعد از این استیضاح که به صحنه افشاگری احمدی‌نژاد و پاسخ لاریجانی به او تبدیل شد، ...
خبرگزاری تسنیم - چه کسی نظام را تهدید به افشای اسرار می‌کرد؟
www.tasnimnews.com/.../چه-کسی-نظام-را-تهدید-به-افشای-اسرار-می-کرد
۱۳ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دومین مورد از تهدید به افشاگری، همزمان با برگزاری دادگاه مهدی هاشمی روی داد و بسیاری بر این عقیده ... بعضی از ورزشگاه ها را گرفتند و آنها را پر کردند.
کی‌روش تهدید به افشاگری کرد - خبر خودرو - اخبار خودرو ايران ...
khabarkhodro.com/detail.asp?id=330688
۱۳ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - کی‌روش تهدید به افشاگری کرد ... «با توجه به آخرین اتفاقات و اخباری که درباره ادعاها و اتهامات نادرست توسط ... ظریف: با آژانس یک سند محرمانه داریم.
کتک زدن و تجاوز مرد افغانی به زن تنها در باغی در استان تهران
www.dayan.ir/news/selective-news/94176
۵ ساعت پیش - ظریف تهدید به افشاگری کرد. تجاوز مرد افغانی به زن تنها در باغی در استان تهران تجاوز,باغ,دماوند,سرایدارکتک زدن و تجاوز مرد افغانی به زن تنها در ...
عربستان، ایران را تهدید به حمله نظامی کرد! | اتاق خبر 24
otaghkhabar24.ir/news/8393
۳۱ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - اولین واکنش یکی از اعضای خاندان سلطنتی عربستان به توافق ایران و 1+5 این بوده که «توافق ... تحصیلی محمدرضا عارف · افشای اطلاعات تاسیسات اتمی اسرائیل+تصاویر · دکتر ظریف! ... عربستان، ایران را تهدید به حمله نظامی کرد!
(طنز) فرصت حد‌‌‌اد‌‌‌ به‌جای تهد‌‌‌ید‌‌‌ ظریف - فرادید
faradeed.ir/fa/news/7534/طنز-فرصت-حد‌‌‌اد‌‌‌-به‌جای-تهد‌‌‌ید‌‌‌-ظریف
۲ روز پیش - (طنز) فرصت حد‌‌‌اد‌‌‌ به‌جای تهد‌‌‌ید‌‌‌ ظریف. کد خبر: ... آیا آنهایی که ناجوانمرد‌‌‌انه صد‌‌‌اوسیما را به جناحی بود‌‌‌ن متهم کرد‌‌‌ند‌‌‌ از این ... افشای رازی جدید درباره پوتین ...
برادر شاه عربستان به «افشاگری» تهدید کرد | 55 آنلاین
www.55online.ir/news/برادر-شاه-عربستان-به-«افشاگری»-تهدید-کرد
۱۴ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - برادر شاه عربستان به «افشاگری» تهدید کرد ... لازم به ذکر است طلال بن عبدالعزیز پیش از این نیز عزل و نصب های برادر خود سلمان را یک ... خود را هم ندارد · کرملین دیدار سردار سلیمانی با پوتین را تکذیب کرد · ظریف به نیویورک رفت ...
سایت جماران - علی کریمی تهدید به افشاگری کرد؟ + عکس
www.jamaran.ir/fa/.../علی_کریمی_تهدید_به_افشاگری_کرد؟___عکس
۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - علی کریمی تهدید به افشاگری کرد؟ ... جز اینکه پشت به غرور مردمی دارم که امروز مرا علی کریمی می‌نامند! ... پای ظریف سوژه وزیرخارجه ژاپن + عکس ...
روزنامه آفتاب یزد - دیروز در مجلس، صالحی به دفن در سیمان و ...
aftabeyazd.ir/16039-دیروز-در-مجلس،-صالحی-به-دفن-در-سیمان-و-ظریف-...
۲۰ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - او دیروز، صبحش را با این نطق آغاز کرد که :« چرا مجلس باید وارد کاری شود ... دکتر صالحی بر خلاف تهدیدکنندگان و حمله کنندگانش به او اجازه افشای ... آن هم تهدید به قتل محمد جواد ظریف، وزیر امور خارجه و رئیس تیم دیپلماسی ایران بود.
حسینیان درباره تهدید به قتل سیمانی ظریف و صالحی: جدی بود
www.ahrabnews.com/vdci5war.t1azy2bcct.html
۲۱ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - افشای همکاری تجار روس با داعش/ ترکیه به دنبال انتقام‌گیری از روسیه+ تصاویر ... حسینیان درباره تهدید به قتل سیمانی ظریف و صالحی: جدی بود ... نمایندگان او را تهدید کرده که در راکتور اراک دفنش خواهد کرد و رویش سیمان خواهد ریخت!
ظریف به بالاتر از اردوغان گفت هیچ‌وقت یک ایرانی را تهدید ...
www.akharinnews.com/.../89044-ظریف-به-بالاتر-از-اردوغان-هم-گفت-هی...
۱۷ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ظریف به بالاتر از اردوغان گفت هیچ‌وقت یک ایرانی را تهدید نکند/ آخرین خبرها در ... نوبخت خاطرنشان کرد: مشاوران آقای اردوغان اطلاعات درست به او بدهند و ترکیه را ... افشاگری ویکی لیکس: اردوغان شخصا دستور حمله به جنگنده روسی را داد.
پیامدهای افشاگری باراک از بلوف بودن تهدید حمله اسرائیل به ...
www.bultannews.com › صفحه نخست › بین الملل
۲ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پیامدهای افشاگری باراک از بلوف بودن تهدید حمله اسرائیل به ایران ... باراک و نتانیاهو سال ها بود به طور سربسته تهدید می کردند اگر جهان برای متوقف کردن ... ظریف: توان موشکی ما به هیچ وجه قابل مذاکره نیست/برای مقابله با تهدید ...
خبریاب - فرهادظریف چه کسی را تهدید به افشاگری کرد؟
hikhabar.com/news.aspx?id=293194
۷ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - روز نو : فرهاد ظریف که از تیم ملی والیبال خداحافظی کرده بود به خواست مسئولان فدراسیون به تیم ملی برگشت اما به یک باره و بدون توجیه مناسب ...
حسینیان باید شلاق بخورد - صفحه نخست
asredena.com/fa/news/19187/حسینیان-باید-شلاق-بخورد
۲۰ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تهدید به قتل ظریف و صالحی توسط حسینیان مجازات شلاق و زندان دارد. ... نماینده تندرو مجلس علی اکبر صالحی و محمد جواد ظریف را تهدید به قتل کرد. ... دیگری را به هر نحو تهدید به قتل یاضررهای نفسی یا شرفی یا مالی و یا به افشای ...
واکنش مظلومانه بهنوش بختیاری به افشای عکس و فیلم ...
winmo.ir/10455
۲۷ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - پاسخ ظریف درباره دست دادنش با اوباماوزیر خارجه کشورمان گفت: به این علت ... بهنوش بختیاری در پی تهدید به افشای عکس هایش متنی را منتشر کرد.
علی کریمی تهدید به افشاگری کرد؟ /عکس - پرتال واکنش
vakonesh.com/news/علی-کریمی-تهدید-به-افشاگری-کرد؟-عکس/
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - علی کریمی پس از صحبت هایی که در مورد ترک اردوی تیم ملی شده است تصویری در اینستاگرام گذاشته و روز جواب را به منتقدانش در فدراسیون فوتبال ...
کاپ | افشاگری فرهاد ظریف علیه کواچ/فحش می داد، نتوانستم ...
cup.ir/u/87848
۱۵ آذر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - فرهاد ظریف طی مصاحبه ای به افشاگری علیه سرمربی سابق تیم ملی ... سرمایه‌گذاری بهتری کردند و دستمزدهای میلیاردی هم به برخی بازیکنان می‌دهند.
جهان نيوز - واکنش ظریف به افشای جاسوسی آمریکا
jahannews.com/vdce7p8eojh8eei.b9bj.html
۲ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به افشای جاسوسی آمریکا و شنود مکالمات سران کشورهای مختلف در نیویورک، اظهار کرد: مگر جای تعجب دارد؟ ... ولید المعلم در آغوش ظریف · هرگز یک انقلابی را تهدید نکنید!/ ماجرای تهدید تلفنی کری ...
تدبیر - سایت خبری تحلیلی
www.tadbirkhabar.com/
تهدید ظریف: لیست گروه های تروریستی که سیا در صدر آن است را رو خواهم کرد... ناطق نوری:اقدام ... پاسخ یاسین رامین به ضیایی استرآبادی رییس سازمان هلال احمر: من "ی.
چرا کسی پاسخ ادعای جان‌کری مبنی بر تهدید ظریف برای ...
www.golestan24.com/.../14907-چرا-کسی-پاسخ-ادعای-جان-کری-مبنی-بر...
۲۶ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - حال که موضوع تماس‌های تلفنی مکرر جان کری به ظریف مطرح‌شده است و همچنین ... به نظر می‌رسد افشاگری در نوع تعامل با آمریکا در حین مذاکرات نیز می‌تواند به واقعیت ماجرا کمک کند. ... جان کری ایران را بخاطر کمکهایش به یمن تهدید کرد!
واکنش نزدیکان احمدی نژاد به افشاگری امروز ظریف - صفحه اول
payeshonline.com/.../واکنش-نزدیکان-احمدی-نژاد-به-افشاگری-امروز-ظری...
۴ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - واکنش نزدیکان احمدی نژاد به افشاگری امروز ظریف ... آنها خودشان را مالک می دانند، محق می دانند، ایستاده اند، هر روز دارند تهدید می کنند، کاری نمی شود کرد.
پاسخ حقوقی به تهدید دوباره ظریف و صالحی/ آیا حسینیان مجرم ...
tadbirvaomid.ir/.../پاسخ-حقوقی-به-تهدید-دوباره-ظریف-و-صالحی-آیا-حس...
۲۱ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - پاسخ حقوقی به تهدید دوباره ظریف و صالحی/ آیا حسینیان مجرم است؟ ... رفتن این دو حربه رژیم صهیونیستی هر روز ما را به بمباران هسته‌ای تهدید خواهد کرد. ... این عضو جبهه پایداری در برابر اصرار خبرنگاران برای افشای نام افراد مورد ...
اخبار پارسیک - افشای تهدید "ظریف" در نشست نیویورک
news.parseek.ir/Url/?id=11641354
۱ ساعت پیش - افشاي تهديد "ظريف" در نشست نيويورك. ظریف با عصبانیت هشدار داد که اگر بحث در مورد تروریسم به تلاش برای فشار به ایران بدل شود، ... تروریست اعلام شود، تهدید کرد که برای تروریستی اعلام شدن سازمان سیا فشار می‌آورد»، اختلاف ...
آغاز حملات فرانسه علیه داعش/ تهدید دوباره پاریس/ خبر خوش به ...
9sobh.ir/.../آغاز-حملات-فرانسه-علیه-داعش-تهدید-دوباره-پاریس-خبر-خوش-...
۲۵ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آغاز حملات فرانسه علیه داعش/ تهدید دوباره پاریس/ خبر خوش به سربازان ... رویانیان تهدید به افشاگری کرد ... هشدار معاون ظریف به حامیان تروریست.
روح الله حسینیان رئیس جمهور را تهدید کرد: فیلم مجس زنانه ...
tik.ir/.../روح-الله-حسینیان-رئیس-جمهور-را-تهدید-کرد-فیلم-مجس-زنانه-هم...
يک عضو ارشد جبهه پايداري رييس جمهور را تهديد به افشاگري کرد. به گزارش سرویس سیاسی «تیک» Tik.ir، روح الله حسينيان دقايقي پيش در جمع خبرنگاران تهديد کرد ...
بهار نیوز - تهدید به افشای پشت‌پرده حادثه شیراز
www.baharnews.ir/news/73621/
تهدید به افشای پشت‌پرده حادثه شیراز. کد مطلب : 73621 ... ما را نه به عنوان مطلع بلکه متهم به دادگاه احضار کردند که جای تاسف عمیق دارد. در این راستا چه صحبتی با ...
باجناق الهام اخراجی‌های دولت احمدی‌نژاد را تهدید به افشاگری کرد ...
omidnameh.com/.../باجناق-الهام-اخراجی‌های-دولت-احمدی‌نژاد-را-تهدید-به-اف...
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ ه‍.ش. - اکبر جباری، یکی از مریدان محمود احمدی نژاد و باجناق غلامحسین الهام در آخرین استاتوس فیس بوکی خود نسبت به اظهارات چند وقت اخیر وزرای منتقد ...
عرش نیوز - خدمتکار نتانیاهو تهدید به افشاگری کرد
www.arshnews.ir/vdcewp8wojh8wpi.b9bj.html
خدمتکار نتانیاهو تهدید به افشاگری کرد. جمعه ۱۶ اسفند ۱۳۹۲ ساعت ۱۵:۰۹ ... ۳. ظریف: اگر عین قانون کنگره اجرا شود به‌معنای نقض برجام خواهد بود · ظریف: اگر عین قانون ...
سایت خبری آذرقلم | سردار کریمیان تهدید به افشاگری کرد/ از ...
azargalam.ir/?p=25160
۲ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - سردار کریمیان تهدید به افشاگری کرد/ از نماینده اصفهان شکایت می کنیم. آذرقلم: غلام عسکر‌ کریمیان اظهار کرد: باشگاه تراکتورسازی زیرمجموعه سپاه نیست و .... سایه سرد سیاست بر سر ورزش حتی در شب یلدا/ حداد عادل به جای ظریف!
خیبرآنلاین
kheybaronline.ir/
سریال حمله اوباش به دانشجویان به یزد رسید ... تهدید امنیت دانشجویان توسط خلافکاران ... کنگره‌ آمریکا: ایران‌‌ توافق را نقض کرد .... سخنان افشاگرانه معاون اول قضا ... امضای قانون تحریم جدید علیه ایران توسط اوباما، بعد از دیدار ظریف و جان کری به انجام ...
چرا حسینیان، صالحی را تهدید کرد؟! + تکمیلی
www.zabanegooya.com/News/41101.html
۳ آبان ۱۳۹۴ ه‍.ش. - «شیخ روح الله حسینیان دکتر صالحی را تهدید کرد «تو رو بتن می گیریم». ... از نمایندگان آمد و دکتر صالحی و ظریف را به اعدام تهدید کرد و گفت: شما را اعدام .... این عضو جبهه پایداری در برابر اصرار خبرنگاران برای افشای نام افراد مورد ...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 800
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 31
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 107
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 238
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,991
  • بازدید ماه : 11,923
  • بازدید سال : 51,221
  • بازدید کلی : 743,666