loading...
دانلود آهنگ جدید
تبلیغات

تبلیغات


برای مشاهده توضیحات و خرید این محصول لطفا روی عکس بالا کلیک کنید

امیر بازدید : 289 دوشنبه 09 آذر 1394 نظرات (0)

عکس های نجات نوزاد 2 روزه زنده دفن شده زیر آسفالت خیابان + تصاویر

نجات نوزاد 2 روزه زنده دفن شده زیر آسفالت خیابان + تصاویر

نجات نوزاد دختر 2 روزه ای که زنده به گور شده بود

نجات نوزاد 2 روزه دفن شده زیر زمین

نجات نوزاد ، نجات نوزاد زنده به گور شده

نجات نوزاد | نجات نوزاد زنده به گور شده

نجات نوزاد 2 روزه ، عکس نوزاد رها شده ، نوزاد دختر

نوزاد زنده دفن شده با صدای گریه اش نجات یافت.

نوزاد دختر که تنها 48 ساعت از متولد شدنش می گذشت در یک چاله نزدیک بستر رودخانه ای در حوالی کالیفرنیا دفن شده بود .

نجات نوزاد 2 روزه ، عکس نوزاد رها شده ، نوزاد دختر

نجات نوزاد 2 روزه دفن شده زیر زمین

یکی از رهگذران زمانی که قصد عبور از مسیر دوچرخه سواری در کنار جاده را داشت متوجه صدای گریه ی نوزادی شد اما نمی توانست باور کند که صدای نوزاد از زیر زمین به گوش می رسد.

کنجکاوی مرد رهگذر او را به سمت فضای اطراف رودخانه کشاند و در نهایت توانست نوزاد دو روزه رها شده را زیر تعدادی تکه آسفالت و قلوه سنگ داخل حفره ای کنار خیابان بیابد.

نیروهای پلیس کالیفرنیا ساعت 4 بعدازظهر روز گذشته با تماس یکی از شهروندان به سمت جاده کنار رودخانه حرکت کردند و در محل حاضر شدند.

نوزاد زنده به گور شده ، نوزاد دختر ، نوزاد 2 روزه

محل دفن و نجات نوزاد زنده به گور شده

نوزاد دختر 2 روزه زیر مقداری تکه سنگ و آسفالت داخل حفره ای در کنار رودخانه دفن شده بود.

نوزاد رها شده داخل یک پتوی نازک پیچیده شده بود و زمانی که توسط رهگذر و ماموران پلیس از حفره بیرون آورده شد ، بدنی کاملا سرد داشت که به سرعت به بیمارستان منتقل شد و از مرگ نجات یافت.

نوزاد زنده به گور شده ، نوزاد دختر ، نوزاد 2 روزه

نجات نوزاد | نجات نوزاد زنده به گور شده - نمناک
namnak.com/23625-نجات-نوزاد-دفن-شده.html
۱ دقیقه پیش - نجات نوزاد و رهاسازی نوزاد دو روزه و عکس نوزاد زنده به گور شده و نوزاد زنده دفن شده در ... نجات نوزاد 2 روزه زنده دفن شده زیر آسفالت خیابان + تصاویر ...
تصاویر برای نجات نوزاد 2 روزه زنده دفن شده زیر آسفالت خیابانگزارش تصاویر
نتیجه تصویری برای نجات نوزاد 2 روزه زنده دفن شده زیر آسفالت خیابان + تصاویر
نتیجه تصویری برای نجات نوزاد 2 روزه زنده دفن شده زیر آسفالت خیابان + تصاویر
نتیجه تصویری برای نجات نوزاد 2 روزه زنده دفن شده زیر آسفالت خیابان + تصاویر
نتیجه تصویری برای نجات نوزاد 2 روزه زنده دفن شده زیر آسفالت خیابان + تصاویر
تصاویر بیشتر برای نجات نوزاد 2 روزه زنده دفن شده زیر آسفالت خیابان
اخبار حوادث,روزنامه حوادث,حوادث روز - سایت تفریحی و سرگرمی ...
www.parsnaz.ir/news_cats_1041.html
... به دست یک معلم · یک زن بدست مامور دولت در خیابان زنده به گور شد + عکس ... 300 مسافر هواپیمای ایرانی در حادثه وحشتناک نجات یافتند + تصاویر · کار عجیب یک زن ...
وارد نشده: آسفالت
خواب نوزاد زیر 6 ماه - جدیدترین اخبار روز ایران و دنیا
iruni.ir/search/?q=خواب+نوزاد+زیر+6+ماه
۶ روز پیش - نوزاد 2 ماهه پس از سه روز دفن زنده ماند + عکس ... نوزاد رها شده دو روزه در ملحفه بیمارستان میبد یک نوزاد چند روزه که در ملحفه ای .... نجات نوزاد رها شده برهنه توسط حلال احمر به گفته علی کفاشی رئیس جمعیت ..... زنی که از ترس والدینش موجب مرگ نوزاد تازه متولد شده اش شد دوربین های یکی از خیابان های شیکاگو لحظه ی تلخی را ...
وارد نشده: آسفالت
فرازنیوز - نجات معجزه آسای نوزاد از معبر فاضلاب + تصاویر
faraznews.com/news/49673
۷ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - فرازنیوز - فرازنیوز: شیرخواری هفت روزه که یک روز بعد از به دنیا آمدن در معبر ... آسا زنده مانده بود، توسط دوچرخه سوارانی در شهر سیدنی استرالیا نجات یافت. ... خیابان را برداشته و ناگهان با نوزادی روبرو می شوند که در آن زیر رها شده و گریه می‌کند. ... به اسیدپاشی به مدیر بیمارستان · مرد جوان زیر آسفالت زنده به گور شد ...
مرد جوان زیر آسفالت زنده به گور شد! - پرشین وی
www.persianv.com/hadese/268732.php
۱۰ آذر ۱۳۹۳ ه‍.ش. - دستان مرد فوت شده نیز به صورتی بود که نشان می داد هنگام دفن زنده بوده و قصد داشته خود را از میان خاک نجات دهد. پزشک جنایی هم پس از معاینه جسد اعلام کرد، این مرد زنده به گور شده و چند ساعت از مرگ او می گذرد. ماموران سپس ... تصاویر متفاوت از چهره های مشهور در شبکه های اجتماعی (190) ..... رها کردن نوزاد دو روزه در میبد!
خارجی [بایگانی] - انجمن نگاه دانلود
forum.negahdl.com/archive/index.php/f-192.html
+ عکس · معاون مدرسه که از کشتی غرق شده کره جنوبی نجات یافته بود، خودکشی کرد · تلفن بازی نوزاد، والدین قاچاقچی را لو داد! بازداشت مرد آدمخوار پاکستانی، دنیا را ...
حوادث و عجایب - اصفهان امروز
www.esfahanemrooz.ir/fa/cat/38/حوادث-و-عجایب.html
رسانه های ژاپن از انفجار در معبد محل دفن نظامیان کشته شده این کشور در جنگ جهانی دوم ... نوزاد 3 روزه کنار جاده رها شد! ... این لباس‌های بافتنی نقش بسیار مهمی در نجات جان پنگوئن‌هایی داشت که در اثر .... چرام در ترمیم و آسفالت کردن خیابان‌ و کوچه های این شهر سبب شده که تیر برق های ... کودک 2 ساله ای که روزی 40 نخ سیگار می کشد(تصاویر).
جزییات تجاوز و زنده به گور کردن دختر ۱۳ ساله! + تصویر ...
nicestar.ir › دسته‌بندی نشده
جزییات تجاوز و زنده به گور کردن ۱۳ ساله ابتدا ربوده شد و پس از تجاوز جنسی به قصد … +عکس ... زنده به گور کردن یک دختر پس از آزار جنسی گردآوری شده توسط گروه وب گردی … .... تجاوز وحشیانه به دختر نوجوان و دفن کردن دختر زیر خاک | تیتر دانلود .... دختر نوجوان زنده به‌ گور شده نجات یافت! ... قتل نوزاد ۲۵ روزه و تجاوز به دختر ۷ ساله!
تجاوز جنسی مسعود رجوی به فرماندهان زن سازمان خلق و بیرون ...
www.saharngo.com/fa/story/1772
۱۱ دی ۱۳۹۱ ه‍.ش. - سپس در یک نقشه احتمالا از پیش تعیین شده مسعود از مریم پرسید: "مریم اینها چه .... بلکه مرا به محل سابق یعنی خیابان 400 در پایگاه اشرف بازگرداندند. ..... mahtab 2 ...... کنن جمهوری اسلامی خیلی با منافقین مدارا می کنه نماز و روزه اونها به درد مسعود و .... این دو نفر را باید گرفت و بصورت زنده به آئین بست و روی آسفالت ...
مجموعه عکس: غسالخانه بهشت رضا(ع) مشهد / نامناسب برای کودکان
www.parsine.com/.../مجموعه-عکس-غسالخانه-بهشت-رضاع-مشهد-نامناسب-ب...
۲۷ آذر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - زیباترین تصاویر ثبت شده از فضا توسط تلسکوپ هابل .... حالا شما حساب کن اگر کسی زنده شود انقدر پنبه در حلق دارد که درخا خفه می شود .... آخه رفته بود لب ساحل محمودآباد مازنداران عکس بگیره زیر پاش خالی میشه ... آخخخخه یه مقرراتی اعمال کنند برای این نیروهای آمبولانس و غریق نجات! .... آگهی ازدواج در خیابان/اصفهان.
باربد نیوز بای دو
barbodnews.baido.ir/
تصاویر و فایل صوتی خطبه های این روز از لینک های زیر قابل دریافت است: ... از بی کیفیتی مصالح آن دارد وگرنه بتن که نباید با فاصله چند روزه فرسایش یابد. .... همچنین خیابان صدا و سیما نیز مدتی است که از زیر آسفالت آب به بیرون نشت می کند ..... شهر نصب شده اند دچار مشکل شده اند پایه های چراغ های بوستان جنگلی هم که دفن شده اند.
پیدا نیزه در حفاری بین الخرمین
www.khabareruz.ir/search/?q=پیدا++نیزه+در+حفاری+بین...
نتایج هفته پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان به شرح زیر است: شرکت ملی .... پایین رفتن آسفالت در خیابان ولیعصر بدلیل حفاری شبکه فاضلاب بوده است ... بازی تیم‌های قعرنشین بابل و جمشیدی نیز 2 بر یک به نفع ابر سنگ بابل به .... زنده پیدا شد + تصاویر مامورین امداد ونجات در آفریقای جنوبی نوزاد تازه متولد شده ای را ...
درخواست راهنمایی در مورد نام فیلم - نسخه قابل چاپ - تالار کافه ...
cafeclassic4.ir/printthread.php?tid=192
۲۰ آبان ۱۳۸۸ ه‍.ش. - [تصویر: 47b20s0.gif] ... دوبله این فیلم هم موجود است و اگر اشتباه نکنم زیرنویس فارسی هم شده .... فیلمی با عنوان نبرد مسکو پخش شد که البته به علت طولانی بودن در 2 تا ..... شخص همون زیر زنده بمونه که بتونه یه موضوع ناب برای خبر داشته باشه. ..... به همراه چند بچه از ملیتهای مختلف را از دست سربازان آلمانی نجات بدهد .
پایگاه خبری هشت بندی
www.8bandi.ir/
اتمام آسفالت پروژه های بلوار خلیج فارس و خیابان شهید مسلمی ... تصاویر آسفالت بلوار خلیج فارس هشتبندی هشت بندی هرمزگان ... یک افسر بلندپایه سوری می‌گوید، عملیات نجات خلبان روسیه در شمال سوریه، با ... از حزب‌الله و 18 کماندو ارتش سوریه و زیر نظر سردار قاسم سلیمانی انجام شده است. ... «شروعقبلی12345678910بعدیپایان».
تگ > زادی - پرشین پت
pug.ir/tags/زادی.aspx
رها کردن نوزاد ۲ روزه در خیابان نادری + تصاویر · ◅ چه عواملی در رنگ ... نجات نوزاد «۲ هفته‌ای» از زیر آوار زلزله 7 ریشتری ترکیه پس از 46 ساعت! ... بیانیه اوباما بدنبال آزادی 2 جاسوس امریکایی در ایران · ◅ جزییات آزادی ... اواخر پاییز امسال طوقه درختان تهران از قید آسفالت آزاد می شود · ◅ آغاز زاد ... نوزاد دفن شده پس از سه روز زنده شد!!+عکس.
سفری به مهاباد-سقز-بانه-سردشت - بیا تا برویم
biyataberavim.persianblog.ir/tag/سفری_به_مهاباد-سقز-بانه-سردشت
۱۵ مهر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - لباس عمومی اهالی کردستان از پارچه های رنگارنگ و چشم نواز تشکیل شده است ... خواهران جوان داماد پارچه ساتنی سرخی را زیر پای عروس پهن کردند و روی آن را .... و سفر هر روزه ما رفت و برگشتی از مهاباد به مقصد محسوب میشد. .... از سردشت تا پیران شهر 85 کیلومتر جاده آسفالته کوهستانی است در ..... بچه من را از زاری نجات بده.
حضور خلوت انس: January 2004 Archives
maroufi.malakut.org/archives/2004/01/
۴ بهمن ۱۳۸۲ ه‍.ش. - و کاش برای بچه های زیر آوارهای بم می گریستید، دولتمردان با ایمان! ... بگویید جنازه ی حکومت اسلامی روی دست همه تان مانده و باید دفن شود؟ ... شما مگر همان هایی نیستید که طومار احزاب سیاسی را با خشن ترین شیوه دو روزه در هم ..... به خوابم می آید، پنجره را باز می کند و بر آسفالت خیابان متلاشی می شود. ... بخور تا زنده بمانی.
سایت خبری انصار حزب الله (یالثارات) 14 آذر 1391 ساعت 14 ...
yalasarat.com/getdx50o.yt0o56a22y.html
۱۴ آذر ۱۳۹۱ ه‍.ش. - حدیث ایثار و جوانمردی است که به هنگام هجوم بعثیان، حماسه ای ۳۵ روزه .... برگشتم تا او را نجات دهم، عراقی ها کوچه را به رگبار بستند. ... رضا زخمی شده بود رساندم، دیدم که عراقی ها او را نبرده اند بلکه او را زیر شکنجه کشته اند. رضا را آنقدر در آن شب تاریک، روی آسفالت خیابان کشیده بودند که صورتش صاف صاف شده بود.
دیسون - دیسون
disoon.persianblog.ir/tag/دیسون
لکن نمیتوان منکر شد که خائنین تاریخ ایران(از آنان که زنده اند تا آنان که در عالم .... زندگی اش معنا داشته باشد و کدام دسفیلی است که بتواند تا آخر عمر روزه ی رفتن به .... مکان هر دو تصویر 1 و 2 در این منطقه می باشد : تصویر 3. موضوعات مرتبط: دیسون ...... های کوچک و متعدد درون شهر را (که غالبا زیر آسفالت خیابانها دفن شده اند) کلاسه کند.
اخبار حوادث,روزنامه حوادث,حوادث روز
www.justperfect.ir/txjcysdjtrcqcsvdmdfnvcnmndadrmctdstj.html
۶ شهریور ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تجاوز وحشیانه ای به دختر 18 ساله در خیابان خلوت +عکس. ... زنده به گور کردن دختر 10 ساله توسط پدر ... شکنجه دردناک ۶۰ روزه کودک ۹ ساله · قدرت‌های منطقه آماده‌ حمله به ایران! ... فیلم/ ..... تصویر کارگر فداکار پالایشگاه که جان ده‌ها کارگر را از مرگ نجات داد ... جنجال کشف اجساد شکافته شده نوزادان 2 قلو زیر یک پل در مشهد.
تاریخ ایرانی - وقایع‌نگاری آتش‌سوزی سینما رکس آبادان
tarikhirani.ir/fa/files/52/.../وقایع‌نگاری.آتش‌سوزی.سینما.رکس.آبادان.html
۲۹ مرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - ثریا به روایت تصویر .... گزارش رسیده از آبادان حاکی است سینما رکس آبادان در خیابان شهرداری، ... در جریان آتش‌سوزی، تنها یک صد نفر توانستند خود را از مهلکه نجات دهند و به ... رکس سوختند، اسامی بقیه ۲۰۰ قربانی شناخته شده به شرح زیر است: ... ۳ بعدازظهر) در گورستان شهر آبادان بر کار انتقال و دفن اجساد قربانیان ...
اخبار حوادث,روزنامه حوادث,حوادث ... - تفریحی
new.netct.in/more/1544407_2/اخبار-حوادث-روزنامه-حوادث-حوادث.html
تصاویر غرق شدن یکی از اعضای گروه کریس انجل در برنامه تبلیغاتی نجات جان کودک ... 35 مجروح در تصادف اتوبوس خانوادگی زائران مشهد نوزاد زنده به گور بعد از 1 روز زنده .... در خط BRT اصفهان موجب مرگ شد جنجال کشف اجساد شکافته شده نوزادان 2 قلو زیر ... گرما در این شهر باعث آب شدن آسفالت خیابان شد عکس های تنبیه وحشیانه با میله‌ ...
معضل حفاری های سطح شهر برازجان و توضیحات یک مسئول+ ...
www.ettehadkhabar.ir/fa/posts/47936
۵ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - معضل حفاری های سطح شهر برازجان و توضیحات یک مسئول+تصاویر. ... مهمترین ویژگیهای یک شهر زیبا وضعیت آسفالت خیابانها و معابر شهری است که تاثیر ... وی ادامه داد: از آنجایی که کارگران اغلب روزه بودند، در ترمیم این حفاری ها فاصله زمانی ... در هر صورت امید است تا یک ماه آینده، تمامی این حفاری ها ترمیم شده باشند.
اسم و عکس های دختر پورشه سوار قبل از تصادف مرگبار :: اخبار ...
download94.blog.ir/.../اسم-و-عکس-های-دختر-پورشه-سوار-قبل-از-تصاد...
۴ اردیبهشت ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ۱ روز پیش - اسم و عکس مجری معروف کشته شده در تصادف اتوبان همت … ... ۳ روز پیش - عکس های تصادف پورشه خیابان شریعتی + تصاویر ... جزئیات 2 تصادف مرگبار امروز تهران - قیمت خودرو .... حمله مرگبار اسب‌آبی به همنوعِ 5 روزه . ..... انتشار خبر زنده شدن دو زن مرده قبل از دفن، در رسانه‌های آفریقایی جنجال به پا کرد.
امام خامنه ای چقدر ثروت دارد؟ - خیبرآنلاین
kheybaronline.ir/fa/news/16348/
۳۰ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - حتی می گفتند چند خیابان، با همه آنچه در آن هست، در فلان کشور متعلق ... و اینبار سعی شده به گونه ای به مسئله پرداخته شود که به راحتی نتوان ... 2. ثروت هایی که در داخل کشور وجود دارد، همه و همه متعلق به ایران اسلامی است. ...... اتفاقا مقام معظم رهبری بسیار متواضع هستند کلیپ زیر را ببینید ...... زنده باد ایرانی با فرهنگ
معرفی پل های تاریخی ایران + تصاویر - عکس،سرگرمی
www.nazweb.ir/87113-historic-bridges-of-the-images-presented.html
سگ بسیار زیبا با بیش از 2 میلیون طرفدار ! .... نوع ساخت این پل که در میان چشمه‌های آن قوس‌های زیبای کوچکی اجرا شده، هنوز کاملا سالم و ... اکنون تنها دو طاق چشمه در طرفین منتهی‌الیه شرق و غرب باقی مانده‌اند که جاده آسفالته از زیر طاق چشمه شرقی .... این پل در انتهاى خیابان کمال اسماعیل اصفهانى و انتهاى جنوبى خیابان خواجو واقع شده است.
الف - چگونه تعداد کشته‌شدگان فاجعه منا سه برابر شد
www.alef.ir/vdcbw5bfarhbgzp.uiur.html?302784
۲۶ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - وی در مورد خیابان ۲۰۴ که حادثه در آن رخ داد، گفت: این خیابان ۱۲ متر عرض دارد ... شدید و روی آسفالت روی هم تلنبار کردند به طوری که اگر کسی در زیر اجساد نیز ... خاص مواد سمی در خیابان‌های منا پخش شده و یا افرادی در کانتینرها زنده بوده و به ... از طریق DNA اجسادی که در عربستان دفن شده‌اند، گفت: یک روند پیچیده است که ...
عکس های تکی از مقام معظم رهبری سید علی خامنه ای - تکناز
nickelodeon.ir/p/abcf28586285b7022a73a18a151f9ce615
خواهران 2 قلویی که بیش از حد شبیه هم هستند + عکس بازسازی صورت متلاشی شده لاکپشت با چاپگر 3 بعدی تصاویر خنده دار از زنی که کارش ... مجله خبریبیشتر بخوانید روش عجیب میلیاردری در دفن مادرش جنجال به پا شد + عکس آمریکا باز هم ... برای ریشو ها روزه خواری اتفاقی مجری تلویزیون در برنامه زنده + تصاویر کامیونی جالب که به ...
5871884 و 4492573 در 3759482 به 2937785 از - People of ...
people.mozilla.org/~jdaggett/tests/textdata/fa-opensubtitles-freq.txt
... 626112 های 604659 آن 576096 می 574332 های 560797 شده 511217 خود 481011 برای .... 28350 تشکیل 28203 زیر 28189 وضعیت 28184 گیری 28057 مسوولان 27978 ... اعتبارات 15928 آمریکایی 15927 خیابان 15907 سوال 15905 خواسته 15893 رده ... قهرمانی 15554 روزه 15551 پیشرفت 15522 سخت 15508 سابقه 15506 امنیتی ...
Cinema Rex -book_Per
www.cinemarexabadan.com/book_per.html
درباره‌ این فاجعه‌ مقاله‌هایی نوشته شده و برخی شخصیت‌های سیاسی در بخشهایی از ... مثال زنده آن رژیم ولایـت فقیهی جمهوری اسلامی امروز در میهنمان ایران است. .... انزجارعمومی مردم ایران و همچنین موارد متعدد محکومیت این نظام به علت زیر پا گذاشتن حقوق .... آن خیابان بود رفتند‌ تا آن را خراب کنند و نجات بیابند، و در این لحظه‌ فیلم قطع شده‌ بود.
محرم در بردستان | سایت خبری ثلاث
salas.ir/?p=7532
۱۷ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - از رسول خدا(ص) نقل شده است «که هرکس یک روز از ماه محرم را روزه بدارد به اندازه ی سی روز ... روز اول این ماه ادریس به بهشت رفت و روز سوم آن نجات یوسف از چاه بود. ... است که عاشورا ومحرم باید زنده بماند چون مانایی شیعه مرهون عاشورا وعاشوریان است. ... محرم در بردستان با چند بخش مجزا با توضیحاتی به شرح زیر عنوان میگردد:.
شب اول قبر از چه زمانی است و چقدر طول می کشد؟ - آکا - آکاایران
www.akairan.com/din-andisheh/ahadis1/2014422131245.html
زمانی که مرده را دفن می کنند شب اول قبر از چه زمانی است و چقدر طول می کشد؟ ... 2. در بعضی از روایات از همین حیات برزخی به«عالم قبر» تعییر شده است. .... و آله نقل می کند: خواندن سورة«تبارک الملک» بر سر قبر میت مایة نجات از عذاب قبر است. .... این مرجع تقلید درباره مبلغ فطریه و کفاره روزه به شرح زیر است:«با توجه به این که قیمت ...
آیا دفن شهدا در میدان «امیر چخماق» یزد غیر قانونی بود؟/ نماینده ...
javanenghelabi.ir/news/23923.html
تصاویر. میدان شارل‌دوگل مشهور به «میدان افتخارات یا پیروزی» در جنوب خیابان .... میراث فرهنگی برای پیداکردن عتیقه‌های دفن شده در زیر خاک سال‌ها زمان و میلیارد‌ها .... مقبره سرباز گمنام در زیر آن قرار داده شد و از آن پس همه روزه در ساعت 18:30 به هنگام .... غیر یزدی ها بدانند که امیرچخماق، در اصل حسینیه بوده و هویت حقیقی آن باید زنده شود.
دفن کودک با دست‌های مادر/ منافقین را در سه راهی اسلام آباد به دام ...
www.parsnews.com/.../293438-دفن-کودک-با-دست-های-مادر-منافقین-را-د...
۵ مرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - منافقین که سابقا در 2 مرحله به ایران حمله کرده بودند، ‌تصور داشتند که ... در میان همهمه و فریادی که فضای کوچه و خیابان‌ها را در برگرفته بود، ... همراه دایی‌اش، 2 خلبان نیروی‌هوایی را نجات داده است می‌گوید: «حدود ساعت .... اطراف جاده تله‌های خاکی بودند که زیر آنها اجساد منافقین دفن شده بود‌. .... "دانایی‌فر زنده است" ... +تصاویر.
مجله خبری تکناز دیدنی ها ... - عکس
tafrih.in/more/2558069_11/مجله-خبری-تکناز-دیدنی-ها.html
۴ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - خواهران 2 قلویی که بیش از حد شبیه هم هستند + عکس بازسازی صورت متلاشی ... را در مریخ به دنیا بیاورد مردی که حدود 2 قرن نشسته است + عکس تولد نوزادی با مغز ... ماشین و پول دفن کرد مجسمه جنسی در نمایشگاه بین المللی لوستر + تصاویر ... ریشو ها روزه خواری اتفاقی مجری تلویزیون در برنامه زنده + تصاویر کامیونی ...
برهنه گرداندن زن هندی در خیابان به اتهام قتل (عکس)
blackface.ir › خواندنی › مجله خبری روز
پلیس هند می‌گوید که یک زن متهم به قتل در منطقه راجستان در شمال هند با حکم شورای روستای محل اقامتش برهنه و سوار بر خر، گرد روستا چرخانده شده است. چهره این زن ۴۵ ...
دختری در شهر میانه که معجزه می کند! +عکس - آناج
www.anaj.ir/News/.../دختری-در-شهر-میانه-که-معجزه-می-کند!--عکس/?id...
۲۹ مهر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - ولی این بار نه برای استیضاح و گله مندی از وضع خیابان ها، بلکه برای تشکر و ... کوچولوی دانش آموز پس از آسفالت ریزی سراسری خیابانهای شهرک اندیشه صبح ... آب و تاب های رسانه های که این روزه ها بیشتر شاهد آن هستیم زائیده فکر افرادی ... در حالی که در طی چند سال گذشته شهر میانه همواره به جهت زیر ساختی دچار مشکل ...
تیر 1389 - تبریز سفر مسافرت مکانهای د یدنی - Blogfa
cenlibel.blogfa.com/8904.aspx
جاتون خالی یکی دو روزه هوای تبریز واقعا" ملس شده اون هرو گرما رفت پی کارش و هوای معمول ... اگه بخواین تبریزو بگردین یکی از دو حالت زیر رو پیش فرض میگیریم و در ... با وجود هجوم کفشهای بنجل چینی هنوز صنعت کفش تبریز زنده است و نفس میکشه. .... در قدیم الایام که شهر اینچنین گسترش نیافته بود چهارراه شهناز و خیابان شهناز ...
فیلم تجاوز یک آخوند‌ جمهوری اسلامی در در دستشویی مسجد به ...
https://azadyeiran.wordpress.com/ویدیویی-از-مرحله-اول-گزینش-در-بس...
اما نیروی انتظامی وارد شده و مانع می شود. .... منم یه لباس عربی بپوشم و یه پارچه سفید مچاله کنم بزارم زیر زانوم میشم آخوند؟ .... استپیامبر فرمود فقط یک فرقه اهل نجات است به ابجد فرقه ۳۸۵ شیعه ۳۸۵مرد عالم 385 ...... تصویر توییتر ... آیا امام زمان زنده است؟ ...... ١٦ ساله باردار اهل استامبول حین راه رفتن فارغ شده و نوزاد نورس خود را در خیابان ...
قاتل کارگر کارخانه آسفالت شناسایی شد | آزاد ستوده" فرزند
www.ghatreh.com/news/.../قاتل-کارگر-کارخانه-آسفالت-شناسایی
۷ آبان ۱۳۹۲ ه‍.ش. - به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر کارخانه آسفالت ایرانشهر منتشر شد. آزاد ستوده" ... تصاویر/ حضور دوباره ارشاد در خیابان ها ... جان 6 نفر دریانورد ایرانی در آب های جزیره ابوموسی نجات یافت ... فیلم/وقتی وسیله نقلیه راننده اش را زیر می گیرد ... اوحدی: رکن آبادی در مکه دفن شده بود ... عکس/ پیدا شدن نوزاد دو روزه در میبد ...
جسد یخ زده زنی در شمال ایران عکس تکناز - جالب
jaleb.diacoweb.ir/.../aHR0cDovL3d3dy50YWtuYXouaXIvbmV3c19kZXR...
خواهران 2 قلویی که بیش از حد شبیه هم هستند + عکس بازسازی صورت متلاشی شده ... موجود، عدم شکایت خانواده و دستور قاضی بدون انجام کالبد شکافی، جواز دفن وی صادر شد. ... روزه خواری اتفاقی مجری تلویزیون در برنامه زنده + تصاویر کامیونی جالب که به فکر ... عشق واقعی به این میگن (تصویری) عکس های جالب از نجات سنجاب نوزاد توسط ...
انقلاب اسلامی - خاطرات جبهه
davodabadi.persianblog.ir/tag/انقلاب_اسلامی
ده‌ها کارت شناسایی ساختگی، تصاویر مختلف که هیچ‌کدام شباهتی به‌دیگری ندارد و ... قصد ساواک بر آن بود تا وی را زنده به اسارت درآورد؛ چرا که حماسه‌ی 15 سال مبارزه‌ی این ..... توسط مامورین ساواک و زیر نظر او، به صورت مجهول‌الهویه در بهشت‌زهرا (س) دفن شده بود، ... لکه‌های خون و تکه‌های گوشت بر روی آسفالت خیابان یا داخل جوی آب بودند یا از ...
پیدا کردن پری دریایی با چهره - پی سی سل
pccell.ir/p/2506e13fb261fa97de55ac2e11c6ff7f07
خواهران 2 قلویی که بیش از حد شبیه هم هستند + عکس بازسازی صورت متلاشی ... آغاز گفتگوی زنده گزارش 100 روزه روحانی از شبکه یک سکه ۳۵۰ هزار تومان شد ... این تصاویر موجود عجیبی را نشان می‌دهد که باعث شده شایعه وجود داشتن پری دریایی قوت بگیرد! ... ترین پیرزن سال با 66 سال سن + عکس دفن باورنکردنی کودکان در شن برای …
مجله خبری - تکناز
www.taknaz.ir/news_cats_61.html
روزه خواری اتفاقی مجری تلویزیون در برنامه زنده + تصاویر ... گرمای بیش از حد هوا آسفالت خیابان را آب کرد! خواهران 2 قلویی که بیش از حد شبیه هم هستند + عکس · بازسازی صورت متلاشی شده لاکپشت با چاپگر 3 بعدی .... مرد میلیاردری که مادرش را با ماشین و پول دفن کرد ... بازیگارد عجیب خواننده زیر زمینی در مراسم نماز میت (عکس).
خوزستان چه خبر؟ - شادگان چه خبــــــر ؟
09379533151.blogfa.com/category/25?p=2
وی افزود: تعدادی قایق به منظور گردش در این تالاب مستقر شده که با استقبال خوب ... 2-مفهوم روابط انسانی: ..... این درحالی است که طبق امارهاتعداد زیادی از جمعیت شادگان زیر پوشش بهزیستی ..... که با استقبال پرشور مردم ولایی و روزه دار شهرستان شادگان همراه شده بصورت زنده از ... تصاویر / آسفالت خیابان های فرعی روستای چومه سید علوان.
تازه ترین اخبار حوادث ایران و جهان - صفحه 77
forum.hammihan.com › ... › مطالب جالب و خواندنی › خواندنی ها و رویدادها
۲۱ تیر ۱۳۹۲ ه‍.ش. - 16پست - ‏6 نویسنده
در حال حاضر چهار متهم دستگیر شده به خاطر ارتکاب به قتل از نوع درجه اول، سرقت و ... در استان "گلوسترشیر" برد جایی که او جسد خانم گودن را 12 سال پیش در آنجا دفن کرده بود. ... 2 نفر نوشته را پسندیده اند ... آگوست 2005 چاینا آرنولد اهل دیتون اوهایو نوزاد دختر زیبایی به دنیا آورد. ..... مرد جوان زیر آسفالت زنده به گور شد!
800 نماز جمعه در کشور اقامه می‌شود/ اقامه نماز جمعه در چند نقطه ...
www.mashreghnews.ir/.../800-نماز-جمعه-در-کشور-اقامه-می‌شود-اقامه-نماز-ج...
۲۴ آبان ۱۳۹۳ ه‍.ش. - ... به شما بگویم حدود 800 نقطه کشور به شکر خدا محل اقامه نماز جمعه شده است. ... اقداماتی در معاونت سیاسی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه اتخاذ شده است، ... و چند سال نمازگزاران تهرانی باید کف آسفالت و لب جویهای خیابان نمازشان ... تصاویری دیدنی از لحظه شکار مرغ ماهی‌خوار ... عکس/ پیدا شدن نوزاد دو روزه در پارک بهاران میبد.
دی اِن اِی خانم شرمن و واقعیتهای ایران +تصاویر - مشرق نیوز ...
www.mashreghnews.ir/.../دی-اِن-اِی-خانم-شرمن-و-واقعیتهای-ایران-تصاو...
۱۷ بهمن ۱۳۹۲ ه‍.ش. - قاعدتاً این تصویر بیانگر آن است که تصور خانم وندی شرمن و همچنین ..... در واقع در تبلیغ اعلام شده بود که تعدادی به صورت مجانی توزیع ... خیابوناش پر از کارتن خواب بود آسفالت های خیابان ها پر از ترک بود که ... 2. پاسخ. از دشمن جز دشمنی مگه بر میاد؟ حالا دشمن چه خانم شرمن باشه چه آقای. ..... نجات زن 60 ساله از اعماق چاه.
موسسه اعتباری ” آرمان ایرانیان ” ثبت شد
iusfestivals.ir/1/
گفتنی است این هتل با داشتن 500 اتاق میهمان 2 نفره به عنوان نماد گردشگری کشور بر روی تپه ..... را دوچندان می نمود، ولی اینگونه نشد و با تاخیر چند روزه این پیام صادر شد به مانند صدور یام تبریک ...... دادستان و پلیس وارد این نهاد شده و اعتبار آن را زیر سوال برده است. ..... شهدای “نیزه” نماد مرزداران راستین پیشمرگان کرد مسلمان+ تصاویر‌.

نجات نوزاد 2 روزه دفن شده زیر زمین

نجات نوزاد 2 روزه زنده دفن شده زیر آسفالت خیابان + تصاویر

نجات نوزاد | نجات نوزاد زنده به گور شده

نجات نوزاد دختر 2 روزه ای که زنده به گور شده بود

نجات نوزاد زنده به گور شده

http://foxnet.blog.ir
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 800
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 31
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 104
  • باردید دیروز : 50
  • گوگل امروز : 5
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,204
  • بازدید ماه : 2,204
  • بازدید سال : 54,221
  • بازدید کلی : 746,666