loading...
دانلود آهنگ جدید
تبلیغات

تبلیغات


برای مشاهده توضیحات و خرید این محصول لطفا روی عکس بالا کلیک کنید

امیر بازدید : 542 شنبه 28 شهریور 1394 نظرات (0)

طارمی :هرگز نگفتم رونالدو هستم

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در صفحه اجتماعی خود از یک مصاحبه اشتباه سخن گفته است.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و ‌فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  مهدی طارمی در صفحه اجتماعی خود گفت :هفته گذشته مصاحبه ای از قول من منتشر شد که متاسفانه برخی رسانه ها در تیتر مصاحبه حرف های من را طور دیگر انعکاس دادند

وی ادامه داد :من هیچ وقت خودم را با ستاره های دنیای فوتبال مقایسه نکردم چون برای ستاره شدن در فوتبال ایران هم راه درازی پیش رو دارم.

طارمی افزود : هرگز نگفتم رونالدو هستم یا دوست خوبم احمد نوراللهی جرارد است . متاسفانه یک تیتر اشتباه باعث شده در این شرایط سخت پرسپولیس تحت فشار باشیم اما باز هم می گویم کوچک تمام هواداران پرسپولیس هستم

انتهای پیام

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 800
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 31
  • آی پی امروز : 73
  • آی پی دیروز : 97
  • بازدید امروز : 112
  • باردید دیروز : 349
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 1,420
  • بازدید ماه : 1,420
  • بازدید سال : 53,437
  • بازدید کلی : 745,882