loading...
دانلود آهنگ جدید
تبلیغات

تبلیغات


برای مشاهده توضیحات و خرید این محصول لطفا روی عکس بالا کلیک کنید

امیر بازدید : 347 شنبه 28 شهریور 1394 نظرات (0)
صفحه اصلیاستخدام های دولتی اعلام نتایج آزمون های استخدامی اگهی های استخدام سال 94استخدام سازمان ثبت اسناد و املاک (گزینش)

استخدام سازمان ثبت اسناد و املاک (گزینش)

اعلام نتایج آزمون استخدام سازمان ثبت اسناد و املاک کشور (سال ۹۳)
جهت دانلود نمونه سوالات مصاحبه حضوری اینجا کلیک نمایید (همراه با پاسخ)

ایران استخدام گام به گام تا زمان شروع به کار شما همراهتان خواهد بود


*جزوات آموزشی مصاحبه (رایگان)..
جهت مشاهده آرشیو جامع تجربیات کاربران از مصاحبه های استخدامی اینجا کلیک کنید(مهم)
لیست رویداد های مهم تقویم شمسی و قمری (مناسب مصاحبه استخدامی)
جهت مطالعه جزوه تکنیک های مهم مصاحبه رفتاری اینجا کلیک کنید (رایگان)

آیا میدانید بخش روانشناسی مصاحبه استخدامی شما شامل چه سوالاتی است؟ (رایگان)


تجربیات نقل شده توسط کاربران سایت ایران استخدام از روند استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک در سال ۹۳ (حاوی تمامی مراحل):

جهت مشاهده تجربیات کاربران اینجا کلیک نمایید


خبر ۱۱ شهریور ۹۴: قابل توجه شرکت کنندگان در آزمون استخدام پیمانی ۹۳/۶/۲۸ سازمان ثبت اسناد و املاک استان مازندران

+جهت مشاهده متن اطلاعیه در سایت رسمی سازمان ثبت اسناد و املاک استان مازندران اینجا کلیک نمایید


خبر ۱۰ شهریور ۹۴: قابل توجه شرکت کنندگان در آزمون استخدام پیمانی ۹۳/۶/۲۸ سازمان ثبت اسناد و املاک استان گلستان

+جهت مشاهده متن اطلاعیه در سایت رسمی سازمان ثبت اسناد و املاک استان گلستان اینجا کلیک نمایید


خبر ۹ شهریور ۹۴:  قابل توجه شرکت کنندگان در آزمون استخدام پیمانی ۹۳/۶/۲۸ سازمان ثبت اسناد و املاک استان آذربایجان شرقی

+جهت مشاهده متن اطلاعیه در سایت رسمی سازمان ثبت اسناد و املاک استان آذربایجان شرقی اینجا کلیک نمایید


خبر ۹ شهریور ۹۴: قابل توجه شرکت کنندگان در آزمون استخدام پیمانی ۹۳/۶/۲۸ سازمان ثبت اسناد و املاک استان خراسان رضوی

+جهت مشاهده متن اطلاعیه در سایت رسمی سازمان ثبت اسناد و املاک استان خراسان رضوی اینجا کلیک نمایید


خبر ۸ شهریور ۹۴: قابل توجه شرکت کنندگان در آزمون استخدام پیمانی ۹۳/۶/۲۸ سازمان ثبت اسناد و املاک استان اصفهان

+جهت مشاهده متن اطلاعیه در سایت رسمی سازمان ثبت اسناد و املاک استان اصفهان اینجا کلیک نمایید


خبر ۵ مرداد ۹۴: اعتراضات داوطلبان آزمون استخدامی سازمان ثبت را پاسخ داده‌ایم/ تعداد معترضان بسیار اندک بود (منبع: خبرگزاری میزان)

«احمد تویسرکانی» در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی و قضایی میزان با اشاره به اینکه شکایات داوطلبان آزمون استخدامی از چند مرجع قانونی قابل پیگیری بود، گفت: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور به هر موردی که در این خصوص اعلام شکایت و اعتراض شده بود، به شکل مطلوب پاسخ داد با این حال مراجع دیگری به جز سازمان ثبت اسناد هم برای رسیدگی وجود دارند.

وی در خصوص نهادهای رسیدگی کننده به اعتراضات گفت: دیوان عدالت اداری و سازمان مدیریت هم مرجع رسیدگی به این اعتراضات بودند، با این حال سازمان ثبت اسناد رسمی تلاش کرده است در چارچوب قانون و ضوابط عمل کند.

معاون رییس قوه قضاییه با بیان اینکه سازمان ثبت اسناد رسمی تابع مقررات است،گفت: ما تابع ضوابط و مقررات هستیم و معتقدیم پاسخ گویی باید صحیح باشد.

وی ادامه داد: استنباط ما از اجرای ضوابط مربوط به برگزاری آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد، همان چیزی بوده که عمل و اجرا کردیم با این همه، مراجع رسیدگی نیز برای اعتراضات وجود دارد.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور تعداد معترضان و شکایات را بسیار اندک دانست و افزود: شکایت‌های واصله بسیار کم بود و از تعداد قریب به ۱۶هزار نفر شرکت کننده در آزمون ثبت اسناد رسمی، اعتراض تعداد محدودی از افراد طبیعی است با این حال ما به همین تعداد از اعتراضات هم رسیدگی کردیم.

وی تصریح کرد: سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در بررسی‌های اولیه نیز اعلام کرده بود که آمادگی رسیدگی دقیق به شکایات داوطلبان را دارد.


خبر تیر ۹۴: مرحله دوم مصاحبه تخصصی پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از ۱۰ استان کشور در اصفهان برگزار شد. (منبع: sabt-es.ir)

به گزارش روابط عمومی ثبت استان اصفهان؛ در مرحله دوم مصاحبه تخصصی آزمون استخدام پیمانی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور مورخ ۹۳/۶/۲۸ که در اصفهان برگزار گردید، تعداد ۷۱ نفر از ۱۰ استان شرکت نمودند.

علی بهبهانی مدیر کل ثبت استان اصفهان اعلام کرد: در این مرحله از آزمون استخدامی که در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه برابر با ۲۱، ۲۲ و۲۳ تیرماه ۹۴ به مرکزیت اصفهان برگزار شد تعداد ۷۱ نفر از پذیرفته شدگان از استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، فارس، کرمان، یزد، هرمزگان و مرکزی در مرحله دوم مصاحبه تخصصی شرکت نمودند.

مدیر کل ثبت استان افزود: در برگزاری این مصاحبه تعدادی از مسؤولین اداره کل ثبت استان، نمایندگان هسته گزینش سازمان ثبت و دفتر منابع انسانی و تحول اداری استانداری اصفهان حضور داشتند.


خبر ۸ تیر ۹۴: رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور : همه ظرفیت های سازمانی باید در مسیر خدمت رسانی بهتر به مردم قرار گیرد (منبع: سایت رسمی سازمان ثبت اسناد و املاک)

دکتر تویسرکانی گفت : منابع انسانی، تشکیلات و ابزارهای سازمانی باید در مسیر ارائه خدمت بهتر به مردم و رضایتمندی جامعه قرار داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، دکتر تویسرکانی معاون رئیس قوه قضاییه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در گردهمایی مدیران ستادی و استان های این سازمان که به مناسبت هفته قوه قضاییه در سالن همایش های این سازمان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مظلوم دکتر بهشتی و هفتاد و دو تن از یاران امام (ره) ، هدف اصلی ترمیم نیروی انسانی و امکانات و ابزارهای سازمانی را ارائه خدمت بهتر به مردم و ایجاد رضایتمندی مراجعین با ارتقاء سرعت ، دقت و صحّت عملکرد همه بخش های سازمان برشمرد.

وی در تبیین نقش مدیریت در سطوح مختلف جامعه و رابطه آن با کارآمدی و بهره وری مناسب در تشکیلات اداری گفت: توجه به منابع انسانی و بهره گیری از ظرفیت کارکنان در موقعیت شغلی متناسب با توانمندی و استعداد آنها ، هم زمینه رشد نیروی انسانی و هم پویایی و کارآمدی سازمانی را به همراه خواهد دشت.

وی گفت : سازمان ثبت اسناد در سال های اخیر حرکت تحولی و رو به جلو را آغاز کرده که این حرکت برای مردم نیز قابل لمس است.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با اشاره به این موضوع که در تلاشیم از همه ظرفیت های سازمان به نحو کامل استفاده شود، گفت: توجه به نیروی انسانی یکی از اولویت های کاری سازمان است و باید با نگاه جدید و شناخت و دقت لازم در چیدمان نیروی انسانی به نحوی عمل کرد که هرکسی در جای خودش قرار بگیرد و افراد متخصص در جاهای غیر تخصصی قرار نگیرند تا شاهد افزایش کارآمدی و بهره وری بهتر در سازمان باشیم.

تویسرکانی عدم توجه دقیق به داشته های موجود را یکی از مشکلات برنامه ریزی در کشور دانست و گفت: تناسب در تبیین برنامه ، قابلیت اجرایی به برنامه نوشته شده می دهد و در غیر این صورت برنامه فقط روی کاغذ می ماند و اجرایی نمی شود.

معاون رییس قوه قضاییه گفت: شناخت و توجه به منابع، برنامه ریزی صحیح، کنترل و نظارت، همزمان با هم می تواند باعث موفقیت مدیران در امر مدیریت شود.

وی رمز پیشرفت در سازمان را ارزیابی و شناسایی دقیق نیروی انسانی و توجه به آموزش و افزایش آگاهی در سازمان دانست و افزود: آموزش باید با توجه به اصل نتیجه گرایی در سازمان مورد توجه قرار بگیرد و آثار مثبت آن در مجموعه قابل مشاهده باشد.

معاون رییس قوه قضاییه تاثیر مدیریت را در کاهش تخلفات اداری بسیار مهم دانست و افزود: یکی دیگر از اولویتهای سازمان توجه جدی به امر سلامت اداری است که خوشبختانه در سالهای اخیر سازمان ثبت در این خصوص با برنامه ریزی مناسب به سمت کاهش تخلفات اداری حرکت کرده است.

وی بیان داشت: عدم توجه به سلامت اداری باعث هدر رفتن زحمات در سازمان می شود و اگر مدیران به عملکرد زیر مجموعه خود حساس نباشند و صدای مراجعان را نشنوند خسارات زیانباری را به دنبال خواهد داشت.

رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با تاکید بر اهمیت ایجاد تشکیلات سازمانی چابک و کارآمد، یکی از اولویت های سازمان را در سال جاری حرکت در مسیر تحقق این مهم برشمرد و اظهار داشت: با توجه به تصویب دو هزار پست سازمانی ، انتظار می رود مدیران استانها در اولین فرصت در جهت پیشنهاد تشکیلات متوازن در هر استان متناسب با شاخص های عملکردی و نیازهای ثبتی در تشکیلات خود بازنگری کنند.

وی جذب یک هزار و ۴۰۰ نیروی جدید الاستخدام را باعث ایجاد نفس تازه و رونق جدی در حوزه نیروی انسانی سازمان دانست و از مسئولین مربوط به این حوزه خواست تا هرچه سریع تر زمینه ورود این افراد به سازمان فراهم شود.

تویسرکانی گفت: مسئولیت نیروی انسانی که تازه وارد مجموعه می شوند و همچون نهال های نوپایی هستند، متوجه مدیران هر بخش است تا به درختان کارآمد تبدیل شده و به ثمر بنشینند.

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور استقرار سامانه اخذ اثر انگشت در دفاتر اسناد رسمی ، اجرای سامانه شبکه ملی تحدید حدود، تعیین تکلیف کامل پرونده های مربوط به قانون ﺗﻌﻴﻴﻦ ﺗﻜﻠﻴﻒ ﻭﺿﻌﻴﺖ ﺛﺒﺘﻲ ﺍﺭﺍﺿﻲ ﻭ ﺳﺎﺧﺘﻤﺎن های ﻓﺎﻗﺪ ﺳﻨﺪ ﺭﺳﻤﻲ تا پایان امسال، حذف دفاتر املاک و آرشیو الکترونیکی پرونده های ثبتی را از اولویت های سازمان طی سال جاری برشمرد و بر برنامه ریزی دقیق و استفاده از تمام ظرفیت های موجود سازمان برای تحقق این برنامه ها توسط مدیران و کارکنان تأکید کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران و مشاور عالی رئیس قوه قضاییه نیز طی سخنانی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و هفته قوه قضاییه و تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز رحلت حضرت خدیجه(س)، به تشریح زوایای مختلف برکات ماه مبارک رمضان پرداخت.

وی ماه مبارک رمضان را ماه قرب الهی دانست و گفت: چیزی که انسان را به خداوند نزدیک می کند محبت است و در عالم محبت تمام سرمایه انسان به معبود خود تعلق دارد.

حجت الاسلام و المسلمین صدیقی گفت: ماه مبارک رمضان ماهی است که باید از آن استفاده کنیم. ماه رمضان پرگنج است و قرار است که به‌اندازه هزار ماه در آن حاصل و عاید داشته باشیم.

وی با اشاره به این موضوع که ضیافت الهی، ضیافت روح است و از رمزهای این میهمانی احترام و قرب الهی است، افزود: هرچه از جسم کم شود ، روح تغذیه می شود و اگر چشم بر ظواهر فریبنده دنیا بستید خداوند چشم دل شما را باز می کند.


خبر ۷ تیر ۹۴: به شکایات داوطلبان آزمون استخدامی سازمان ثبت رسیدگی می‌شود (منبع: ایسنا)

رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: به شکایات داوطلبان آزمون استخدامی سازمان ثبت در دیوان عدالت اداری رسیدگی می‌شود.
به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ‌احمد تویسرکانی در حاشیه همایش سراسری قوه قضاییه در جمع خبرنگاران گفت: بعد از برگزاری آزمون افرادی اعتراض داشتند و این طبیعی هم است. ما در بررسی‌های اولیه اعلام کردیم آمادگی داریم که به نحو دقیق به شکایات رسیدگی کنیم.
وی با بیان اینکه بعضی از افراد شکایاتی را در دیوان عدالت اداری مطرح کردند، گفت:‌ علی‌القاعده سازمان ثبت نیز دفاعیات لازم را ارائه خواهد کرد و ما تابع احکام دیوان هستیم و به هر نحوی که تصمیم گیری شود ان شاء الله اجرا خواهد شد.
تویسرکانی گفت: ادعاهایی که مطرح شده بعضا به دلیل استنباط نادرست از بخشنامه ها و آگهی های صورت گرفته است.


خبر ۵ تیر ۹۴: تعیین تکلیف شرکت کنندگان در آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک (منبع: خبرآنلاین)

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، چند مخاطب سرویس مشکلات مردم خبرگزاری سوالی را در مورد آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک مطرح کردند. یکی از آن ها مشکل خود را چنین مطرح کرد:
“شهریور سال گذشته آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور برگزار شد که ما در آن قبول شدیم. اما بعد از امتحان گفته شد که برخی گرایش ها مورد تقاضا نیست. از پارسال تا به امسال تکلیف ما مشخص نیست و نمی دانیم آیا جذب می شویم یا نه؟”

دفتر ریاست و روابط عمومی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در پاسخ به این مشکل به خبرآنلاین می گوید که کار استخدام شرکت کنندگان در آزمون مرحله به مرحله در حال انجام است و پیش می رود.
این مرکز از روالی که استخدام دارد می گوید و تاکید می کند که آزمون استخدامی آن ها مثل کنکور نیست که در یک زمان واحد نتیجه آن بیاید و همه استخدام ها انجام شود.
به گفته یکی از مسئولان دفتر ریاست روابط عمومی و امور بین الملل سازمان ثبت، تلاش این سازمان در جذب نیروهاست چرا که این استخدام ها برای خود سازمان ثبت نفع دارد و این سازمان با کمبود نیرو مواجه است.

این کارشناس روابط عمومی به آزمون دهندگان اطمینان می دهد که کار استخدام آن ها به تدریج پیش می رود و از آن ها می خواهد نگران نباشند.

طبق اعلام دفتر ریاست روابط عمومی، شرکت کنندگان در آزمون ثبت برای اطلاع بیشتر از وضعیت استخدامشان می توانند به روابط عمومی و یا معاونت نیروی انسانی مراجعه و یا با شماره تلفن ۶۶۷۰۳۳۱۴ تماس بگیرند. اطلاعات تکمیلی در مورد وضعیت استخدام از سایت ssaa.ir قابل پیگیری است.


خبر ۲۹ خرداد ۹۴: تشکیل پرونده شکایت از سازمان ثبت اسناد در دیوان عدالت (منبع: خبرگزاری مهر)

معترضان به آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد، از این سازمان به دیوان عدالت اداری شکایت کردند.
به گزارش خبرنگار مهر، در ۲۸ شهریور ۱۳۹۳ آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برگزار شد که در آگهی این آزمون آمده بود که مقاطع کارشناسی ارشد در رشته های مدیریت دولتی با گرایش مدیریت دولتی و علوم اجتماعی می توانند برای عنوان کارشناس ثبت اسناد رقابت کنند. این در حالی است که بر اساس مستندات وزارت علوم این دو رشته چنین گرایشهایی ندارند.
این اشتباه موجب شد تا در تاریخ ۲۲ اسفند ۱۳۹۳ طی نامه ای به شماره ۱۶۸۴۹۸ از سوی سازمان مدیریت و توسعه منابع انسانی ریاست جمهوری به سازمان ثبت اسناد کشور اعلام که تمام گرایش های رشته های علوم اجتماعی و مدیریت دولتی براش شغل کارشناس ثبت اسناد مورد پذیرش قرار گیرند.
بر اساس این گزارش پس از ۳ ماه از ارسال این نامه هیچ مصاحبه ای از پذیرفته شدگان انجام نشد و این افراد طی دادخواستی به شماره ۹۴۰۹۹۸۰۹۰۲۳۰۰۱۱۸ در شعبه ۲۳ دیوان عدالت اداری و همچنین سازمان بازرسی کل کشور از سازمان ثبت اسناد کشور شکایت کردند.


خبر ۱۹ اردیبهشت ۹۴: پاسخ احمد تویسرکانی در مورد بی توجهی سازمان ثبت به ابلاغیه معاونت ریاست جمهوری به خبرنگار فارس: (منیع: فارس)
به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس احمد تویسرکانی در نشست خبری خود با اصحاب رسانه در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه چرا علیرغم ابلاغیه معاونت توسعه منابع انسانی ریاست جمهوری سازمان ثبت از مصاحبه استخدامی تعدادی از قبول شدگان در آزمون امتناع کرده گفت: سازمان ثبت مطابق قانون وظیفه دارد نسبت به گزینش افراد اقدام کند.
وی افزود: ما در سال ۹۳، مجوز ۱۲۰۰ نفر نیروی انسانی را گرفتیم که مطابق قانون ۲۵ درصد این نیروها باید از ایثارگران و خانواده شهد باشند که بنیاد شهید لیست آنها را اعلام می‌کند.
تویسرکانی تصریح کرد: در واقع آزمون برای ۸۰۰ نفر بود، ضوابط و شرایط را قانون مشخص کرده و ممکن است برخی از افراد در مسیر بررسی مدارک تحصیلی و شرایط عمومی رد صلاحیت شده بودند.
معاون رئیس قوه قضائیه با تاکید براینکه همه افرادی که در آزمون شرکت کردند مطمئن باشند همه گزینش‌ها مطابق قانون صورت می‌گیرد، گفت:‌قرار نیست از کسی مصاحبه نشود و نباید به این شایعات توجه کرد، از مجموع افرادی که شرکت کردند از ۸۰۰ نفر که نمره عملی بالاتری گرفته بودند مصاحبه صورت گرفت، ضمن اینکه ما از تمامی گرایش‌ها مصاحبه می‌کنیم.
تویسرکانی با تأکید بر اینکه این ادعاهای شفاهی قابل رسیدگی و بررسی است گفت: ما گرایش‌هایی که خواسته بودیم آگهی شد ضمن اینکه تمام تصمیمات در خصوص تعداد یا گرایش افراد با هماهنگی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی انجام شد بنابر این اگر کسی اعتراض دارد می‌تواند مراجعه کند تا ما به اعتراضشان رسیدگی کنیم.


 خبر ۱۹ اردیبهشت سال ۹۴: تویسرکانی، رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در نشست خبری اعلام کرد
وی در پاسخ به سوالی درباره اعتراض برخی از پذیرفته شدگان آزمون استخدامی سازمان ثبت به خاطر دعوت نشدن به مصاحبه، گفت: سازمان ثبت وظیفه دارد مطابق قانون نسبت به گزینش افراد اقدام کند. ما برای جذب ۱۲۰۰ نفر طبق قانون مجوز داشتیم که ۲۵ درصد از این تعداد، طبق قانون از خانواده شهدا و ایثارگران هستند و در حقیقت آزمون برای جذب ۸۰۰ نفر غیر از این افراد بود که آنها نیز باید شرایط را داشته باشند.
رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: ممکن است در مدارک تحصیلی یا گزینش برخی از افراد اشکالاتی وجود داشته باشد، اما همه افراد مطمئن باشند که گزینش‌ها دقیقا طبق قانون انجام می‌شود و اینکه از کسی مصاحبه گرفته نشده شایعه است.


خبر جدید: اعلام نتایج آزمون استخدامی کارشناس ثبت اختراعات ، علائم تجاری و طرح های صنعتی

ضمن آرزوی موفقیت سایت ایران استخدام خدمت یکایک شما عزیزان به اطلاع می رسانیم که طبق اطلاعیه پرتال رسمی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور: بدینوسیله اسامی پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در رشته شغلی کارشناس ثبت اختراعات ، علائم تجاری و طرح های صنعتیکه در شهریور ماه سال قبل برگزار شده بود، اعلام می گردد.
شرکت کنندگان در آزمون برای اطلاع از قبولی خود و طی مراحل بعدی استخدام می توانند به قسمت ” نتیجه آزمون” در انتهای این اطلاعیه مراجعه نمایند.
پذیرفته شدگان باید در تاریخ های ۹۴/۰۱/۳۰و ۹۴/۰۱/۳۱ برای انجام مصاحبه به آدرس ذیل مراجعه نمایند :
تهران- میدان امام خمینی (ره) – ضلع شمالی پارک شهر – ابتدای خیابان شهید فیاض بخش – ساختمان شماره ۳ سازمان ثبت اسناد و املاک کشور
پذیرفته شدگان آزمون بایستی مدارک ذیل را قبل از شرکت درجلسه مصاحبه به مسئولین مربوطه ارائه و درصورت احراز شرایط لازم ، در مصاحبه شرکت نمایند.
اصل شناسنامه با ۲ نسخه کپی از کلیه صفحات
اصل کارت ملی با ۲ نسخه کپی
اصل کارت پایان خدمت یا معافیت قانونی ( آقایان ) با ۲ نسخه کپی
اصل آخرین مدرک تحصیلی با ۲ نسخه کپی
۴ قطعه عکس ۴*۳
مستندات مربوط به ایثارگری برای ایثارگران

*در صورت وجود هرگونه سوال در خصوص آزمون استخدامی با شماره تماس های ذیل تماس حاصل فرمایید:
۶۳۹۲۳۷۵۶ -۰۲۱ و ۶۳۹۲۳۷۱۲-۰۲۱

جهت مشاهده نتیجه آزمون خود اینجا کلیک کنید


اخبار و گزارشات لحظه به لحظه را در رابطه با این استخدامی در زیر دنبال کنید:

دعوت به مصاحبه پذیرفته شدگان اولیه آزمون استخدامی مورخ ۲۸/۶/۹۳ (استانهای بوشهر و خوزستان)

مهم: اصلاحیه شماره ۱: پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدامی استان های خوزستان و بوشهر که می بایست در تارخ های ۴،۵و۶ اسفند ماه ۹۳ جهت مصاحبه به این ادراه کل مراجعه نمایند تاریخ مصاحبه آنان به شرح زیر تغییر نموده است:

مشاهده اطلاعیه


خبر ۲۳ بهمن ۹۳: اعلام برنامه زمان بندی مصاحبه پذیرفته شدگان اولیه آزمون استخدامی ۹۳/۰۶/۲۸ (استانهای گلستان و گیلان و مازندران)

مشاهده اطلاعیه


خبر ۲۱ بهمن ۹۳: اطلاعیه زمانبندی مصاحبه پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدامی مورخ ۲۸/۶/۱۳۹۳ (استانهای کرمان و فارس و هرمزگان و سیستان و بلوچستان)

مشاهده اطلاعیه


خبر ۱۹ بهمن ۹۳: برنامه زمانبندی مصاحبه پذیرفته شدگان آزمون استخدامی (استانهای تهران، البرز، قزوین، قم، سمنان، مرکزی، زنجان)

مدارک مورد نیاز جهت حضور در مصاحبه آزمون استخدامی

اصل و ۲ نسخه کپی مدارک تحصیلی

اصل شناسنامه با ۲ نسخه کپی از کلیه صفحات

کارت ملی به همراه ۲ نسخه کپی

اصل کارت پایان خدمت یا معافیت قانونی ( آقایان) به همراه ۲ نسخه کپی

چهار قطعه عکس ۳*۴

مستند ایثارگری برای ایثارگران

مشاهده اطلاعیه


خبر ۱۵ بهمن ۹۳: اطلاعیه ادارات کل ثبت اسناد و املاک استانهای اصفهان ،یزد، کهکیلویه و بویر احمد و چهار محال بختیاری

مشاهده اطلاعیه


خبر ۱۵ بهمن ۹۳: اطلاعیه ادارات کل ثبت اسناد و املاک استانهای آذربایجان شرقی ، آذربایجان غربی و اردبیل

مشاهده اطلاعیه


خبر ۷ بهمن ۹۳: اعلام اسامی پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد واملاک کشور
ضمن آروزی موفقیت سایت ایران استخدام برای یکایک کارجویان گرامی به اطلاع میرسانیم: نتایج آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در روز ۷ بهمن ۹۳ اعلام شد
* توجه: لازم به ذکر است برابراعلام معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی ریاست جمهوری، اسامی پذیرفته شدگان در رشته شغلی کارشناس ثبت اختراعات ، علائم تجاری و طرحهای صنعتی متعاقباً اعلام خواهد گردید.

داوطلبین گرامی جهت مشاهده نتیجه آزمون استخدامی اینجا کلیک نمایید

متن اطلاعیه منتشر شده در سایت رسمی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور:
بدینوسیله اسامی پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور که در شهریور ماه سال جاری برگزار شده بود، اعلام می گردد.
شرکت کنندگان در آزمون برای اطلاع از قبولی خود و طی مراحل بعدی استخدام می توانند به قسمت ” نتیجه آزمون” در انتهای این اطلاعیه مراجعه نمایند.
لازم به ذکر است برابراعلام معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی ریاست جمهوری، اسامی پذیرفته شدگان در رشته شغلی کارشناس ثبت اختراعات ، علائم تجاری و طرحهای صنعتی متعاقباً اعلام خواهد گردید.
پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدامی مطابق با محل قبولی به آدرسهای ذیل مراجعه نمایند:
۱ -پذیرفته شدگان استانهای تهران – البرز – مرکزی – قم – سمنان -زنجان و قزوین از تاریخ ۹۳/۱۲/۳ لغایت ۹۳/۱۲/۷ ساعت ۹ الی ۱۸ به اداره کل ثبت استان تهران به آدرس : تهران – میدان هفت تیر- خیابان قائم مقام فراهانی ، نرسیده به چهار راه شهید بهشتی ، کوچه شهید میرزا حسنی
۲ -پذیرفته شدگان استانهای اصفهان ، چهارمحال و بختیاری – کهگیلویه و بویر احمد و یزد از تاریخ ۹۳/۱۲/۳ لغایت ۹۳/۱۲/۷ ساعت ۹ الی ۱۸ به اداره کل ثبت استان اصفهان به آدرس : اصفهان- بلوار دانشگاه ، خیابان توحید میانی ، جنب آزمایشگاه دی
۳ -پذیرفته شدگان استانهای مازندران، گلستان و گیلان از تاریخ ۹۳/۱۲/۳ لغایت ۹۳/۱۲/۷ ساعت ۹ الی ۱۸ به اداره کل ثبت استان مازندران به آدرس : ساری- میدان امام خمینی ( ره )– ابتدای بلوار آزادی
۴-پذیرفته شدگان استانهای آذربایجان شرقی ، اردبیل و آذربایجان غربی از تاریخ ۹۳/۱۲/۳ لغایت ۹۳/۱۲/۷ ساعت ۹ الی ۱۸ به اداره کل ثبت استان آذربایجان شرقی به آدرس : تبریز – میدان ساعت – کوچه حاج هاشم
۵- پذیرفته شدگان استانهای کرمانشاه -کردستان ـ همدان ـ لرستان و ایلام از تاریخ ۹۳/۱۲/۳ لغایت ۹۳/۱۲/۷ ساعت ۹ الی ۱۸ به اداره کل ثبت استان کرمانشاه به آدرس : کرمانشاه – چهار راه گلستان – خیابان گلسرخ – کوی فریبرز کرمی
۶- پذیرفته شدگان استانهای خراسان رضوی – خراسان شمالی – خراسان جنوبی از تاریخ ۹۳/۱۲/۳ لغایت ۹۳/۱۲/۷ ساعت ۹ الی ۱۸ به اداره کل ثبت استان خراسان رضوی به آدرس : مشهد – بلوار خیام – تقاطع ارشاد
۷-پذیرفته شدگان استانهای خوزستان و بوشهر از تاریخ ۹۳/۱۲/۳ لغایت ۹۳/۷/۱۲ ساعت ۹ الی ۱۸ به اداره کل ثبت استان خوزستان به آدرس : اهواز – امانیه ، خیابان مدرس
۸- پذیرفته شدگان استانهای کرمان – هرمزگان ، سیستان و بلوچستان و فارس از تاریخ ۹۳/۱۲/۳ لغایت ۹۳/۱۲/۷ ساعت ۹ الی ۱۸ به اداره کل ثبت استان کرمان به آدرس : کرمان – ضلع شمالی پارک نشاط ، ابتدای بلوار فردوسی
پذیرفته شدگان آزمون بایستی مدارک ذیل را قبل از شرکت درجلسه مصاحبه ، به مسئولین مربوطه ارائه و درصورت احراز شرایط لازم ، در مصاحبه شرکت نمایند.
اصل شناسنامه با ۲ نسخه کپی از کلیه صفحات
کارت ملی با ۲ نسخه کپی
اصل کارت پایان خدمت یا معافیت قانونی ( آقایان ) با ۲ نسخه کپی
مدارک مبنی بر بومی بودن در مناطق محروم و ۲ نسخه کپی
اصل آخرین مدرک تحصیلی با ۲ نسخه کپی
۴ قطعه عکس ۴*۳
مستندات مربوط به ایثارگری برای ایثارگران


خبر ۶ بهمن ۹۳:
تویسرکانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران: نتایج آزمون استخدامی ثبت اسناد ظرف چند روز آینده اعلام می‌شود

“احمد تویسرکانی” در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی‌ سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اظهارداشت: آخرین کنترل‌ها در این زمینه با حوزه معاونت منابع انسانی رئیس‌جمهور صورت گرفته و ظرف چند روز آینده نتایج این آزمون اعلام می‌شود.
وی ادامه داد: این آزمون در راستای بهینه‌سازی و به کارگیری نیروی انسانی متخصص با حضورحدود ۱۵ هزار نفر برگزار شد که از این میان، بعد از طی مراحل قانونی ۱۲۰۰ نفر به استخدام این سازمان در خواهند آمد.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در برخی از سایت‌ها بیان شده که مراحل گزینش و مصاحبه از پذیرفته‌شدگان این آزمون در حال انجام است، خاطرنشان کرد: تا اسامی پذیرفته‌شدگان اعلام نشود انجام چنین امری ممکن نیست و هنوز اسامی از طریق سایت سازمان ثبت اعلام نشده است.
گفتنی است؛ آزمون استخدامی‌سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در ۲۸ شهریور ماه امسال در تهران و ۷ استان کشور برگزار شد که احمد تویسرکانی معاون رئیس قوه قضائیه و ریاست سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از نحوه برگزاری این آزمون بازدید کرد.
لازم به ذکر است؛ از۱۲۰۰ نفری که به استخدام سازمان ثبت اسناد و املاک کشوردر خواهند آمد، ۳۵۰ نفر در حوزه فناوری اطلاعات و مالکیت معنوی و سایر افراد در دیگر بخش‌های تخصصی این سازمان به کارگیری خواهند شد.


خبر ۲۷ دی ۹۳:
مدیر هسته گزینش سازمان ثبت اسناد و املاک کشور خبر داد ثبت‌نام ۱۶ هزار نفر در آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور
به گزارش ایرنا، معاون دادستان کل کشور در حاشیه این همایش در سخنانی کوتاه به خبرنگاران گفت: افرادی که در تشکیلات اداری کار می کنند باید از بهترین نیروها و افراد جامعه باشند تا بتوانند خدمات خوب و صادقانه به مردم ارائه کنند.
حجت الاسلام ‘سید احمد مرتضوی مقدم’ با بیان اینکه انتخاب نیروی اصلح با گزینش است، افزود: گزینشگران افراد شایسته را برای سیستم های اداری و سازمان ثبت و اسناد انتخاب می کنند.

وی اظهار کرد: سازمان ثبت و اسناد هیات مرکزی گزینش دارد و همایش آموزشی و توجیهی که اکنون در حال برگزاری است، به منظور ارتقای کیفیت و مصاحبه اعضای گزینش می باشد.
مدیر هسته گزینش سازمان ثبت اسناد و املاک کشور نیز هدف از برپایی این همایش آموزشی را ارتقای سطح اطلاعات رابطان نمایندگان گزینش در استان های کشور پیرامون فراگیری نکات کاربردی، قوانین و مقررات جاری عنوان کرد.
ناصر سلطانی افزود: سازمان ثبت و اسناد کشور از سال ۱۳۹۰ تاکنون جذب نیرو نداشته و در سال جاری مجوز ورود یکهزار و ۱۵۰ نیروی انسانی به این سازمان داده شده است.
وی با اشاره به برگزاری آزمون سازمان ثبت و اسناد کشور با حضور ۱۶ هزار شرکت کننده در شهریور ماه امسال،گفت: ۳۵۰ نفر از نیروهای در حال جذب، مربوط به فرزندان شهدا هستند.
وی اظهار کرد: هم اکنون مراحل مصاحبه تخصصی و گزینش داوطلبان فرزندان شهدا و شرکت کنندگانی که نمره آزمون کتبی را کسب کرده اند، در حال انجام است.
سلطانی خاطر نشان کرد: تلاش می شود اصول گزینش برای جذب نیرو بر اساس قوانین و مقررات و بدون افراط و تفریط انجام شود.
همایش گزینشگران سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ۲۷ و ۲۸ دی ماه امسال به میزبانی سازمان ثبت اسناد و املاک خراسان رضوی در مشهد برگزار می شود.
این همایش دو روزه با حضور رابطان گزینش سازمان ثبت و اسناد کشور، اعضای هیات مرکزی و اعضای هسته گزینش سازمان ثبت و اسناد کشور برگزار می شود.


خبر ۱۳ دی ۹۳:
“احمد تویسرکانی” در گفتگو با خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، با اشاره به زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی‌سازمان ثبت اسناد و املاک کشور اظهار داشت: آخرین کنترل‌ها در این زمینه با حوزه معاونت منابع انسانی رئیس‌جمهور صورت گرفته و ظرف یک ماه آینده نتایج این آزمون اعلام می‌شود.
وی ادامه داد: این آزمون در راستای بهینه‌سازی و به کارگیری نیروی انسانی متخصص با حضورحدود ۱۵ هزار نفر برگزار شد که از این میان، بعد از طی مراحل قانونی ۱۲۰۰ نفر به استخدام این سازمان درخواهند آمد.
گفتنی است؛ آزمون استخدامی‌سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در ۲۸ شهریور ماه امسال در تهران و ۷ استان کشور برگزار شد که احمد تویسرکانی معاون رئیس قوه قضائیه و ریاست سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از نحوه برگزاری این آزمون بازدید کرد.
لازم به ذکر است از۱۲۰۰ نفری که به استخدام سازمان ثبت اسناد و املاک کشوردر خواهند آمد، ۳۵۰ نفر در حوزه فناوری اطلاعات و مالکیت معنوی و سایر افراد در دیگر بخش‌های تخصصی این سازمان به کارگیری خواهند شد.
منبع: باشگاه خبر نگاران جوان
کد خبر: ۵۰۸۹۳۷۵


خبر  پیگیری ایران استخدام:
طبق درخواست شما کاربران گرامی و تماس کارشناس سایت ایران استخدام با مسئولی پاسخگو، توضیحی به شرح زیر توسط مسئول مربوطه به ما جهت اطلاع رسانی خدمت شما همراهان گرامی داده شد:
به نقل از مسئول مربوطه:
۱- در حال حاضر نتایج ارسال شده از سمت سازمان سنجش جهت تأیید در معاونت توسعه و سرمایه انسانی رئیس جمهور به سر میبرد.
۲- جای هیچ نگرانی موجود نیست، و هیچ گونه مشکل و مانعی در روند برگزاری این آزمون استخدامی نبوده و در این مرحله از روند منتظر تأیید نتایج هستیم.
با آرزوی موفقیت برای کارجویان گرامی و تشکر از پاسخ همراه با حوصله مسئول مربوطه – سایت ایران استخدام


خبر  ۶ دی ۹۳:
 سازمان سنجش آموزش کشور بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان شرکت کننده در آزمون استخدامی شرکت مادر تخصصی فرودگاه های کشور (مورخ ۱۶/۰۳/۱۳۹۳)، بانک سپه (مورخ ۱۷/۰۵/۱۳۹۳)، دانشگاه صنعتی کرمانشاه (مورخ ۲۷/۰۶/۱۳۹۳)، سازمان ثبت اسناد و املاک کشور قوه قضائیه (مورخ ۲۸/۰۶/۱۳۹۳)، سازمان تأمین اجتماعی (مورخ ۰۴/۰۷/۱۳۹۳)، شرکت کار و تأمین (مورخ ۱۶/۰۸/۱۳۹۳) ، دانشگاه فرهنگیان(مورخ ۲۲/۰۸/۱۳۹۳) وقوه قضائیه (مورخ ۲۳/۰۸/۹۳) می رساند با توجه به اینکه همکاری سازمان سنجش آموزش کشور با دستگاه های ذیربط فقط در مرحله برگزاری آزمون و استخراج نتایج اولیه بوده و پس از برگزاری آزمون، نتایج اولیه آزمون (نتیجه آزمون تستی) کلیه داوطلبان بمنظور انجام فرآیندهای لازم در خصوص اعلام اسامی  قبول شدگان، به دستگاه ها ی ذیربط اعلام شده است، لذا داوطلبان ذینفع می بایست در خصوص نتیجه آزمون خود و هرگونه سؤال، موضوع را از طریق دستگاه ذیربط پیگیری نمایند.


خبر ۱۵ آذر ۹۳:
طبق تماس سایت ایران استخدام به تاریخ ۱۵ آذرماه ۹۳ و به نقل از مسئول مربوطه  نتایج جهت تأیید نهایی به معاونت توسعه و سرمایه انسانی رئیس جمهور تحویل داده شده است و در حال حاضر سازمان منتظر تأیید اسامی پذیرفته شدگان است. مسئول محترم در رابطه با زمان دقیق اعلام نتایج اظهار بی اطلاعی کردند.
با آرزوی موفقیت-ایران استخدام


 خبر ۱۹ آبان ۹۳:
طبق درخواست شما کاربران گرامی، تماسی از سمت ایران استخدام با واحد استخدام و گزینش سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در رابطه با اعلام نتایج آزمون استخدامی این سازمان گرفته شد، که بر طبق اطلاعات حاصله از مسئول مربوطه:
زمان اعلام نتایج: ما در زمان ثبت نام اولیه اعلام کرده بودیم که حداکثر پس از گذشت دو ماه از برگزاری آزمون نتایج اعلام خواهد شد و بنابراین به صورت قانونی تا ۲۸ آبان ماه زمان برای اعلام نتایج باقی است.
احتمال به تأخیر افتادن نتایج: در صورت هرگونه تغییر و تأخیر در اعلام نتایج این موضوع اطلاع رسانی خواهد شد اما فعلاً در مهلت قانونی اعلام شده قرار داریم.
نحوه ی اعلام نتایج: از طریق سایت سازمان سنجش اطلاع رسانی خواهد شد.


خبر ۲۹ شهریور ۹۳:
با سلام آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور امروز در تهران و ۷ استان کشور برگزار شد. همراهان گرامی‌ضمن آرزوی موفقیت برای یکایک شما عزیزان، به اطلاع می‌رسانیم که شما میتوانید در همین صفحه   با ارسال نظرات خود تا زمان اعلام نتایج آزمون استخدام سازمان ثبت اسناد و املاک با ما همراه شوید. تمامی اخبار مربوط به اعلام نتایج در همین صفحه اطلاع رسانی خواهند شد.
موفق باشید-ایران استخدام


خبر ۲۸ شهریور ۹۳:
آزمون استخدامی‌سازمان ثبت اسناد و املاک کشور برگزار شد آزمون استخدامی‌سازمان ثبت اسناد و املاک کشور امروز در تهران و ۷ استان کشور برگزار شد. به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی‌سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، احمد تویسرکانی معاون رئیس قوه قضائیه و ریاست سازمان ثبت اسناد و املاک کشور ضمن بازدید از نحوه برگزاری این آزمون گفت: این آزمون در راستای بهینه‌سازی و به کارگیری نیروی انسانی متخصص با حضور ۱۶هزار و ۳۱۲ داوطلب برگزار می‌شود که بعداز طی مراحل قانونی ۱۲۰۰ نفر به استخدام این سازمان درخواهند آمد. تویسرکانی افزود: از این تعداد ۳۵۰ نفر در حوزه فناوری اطلاعات و مالکیت معنوی و سایر افراد در دیگر بخش‌های تخصصی این سازمان به کارگیری خواهند شد.


جهت مشاهده آگهی و شرایط استخدام سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در سال ۹۳ اینجا کلیک نمایید


سایت ایران استخدام در نظر دارد تمامی‌ اخبار و آگهی‌های استخدامی‌ مرتبط با سازمان ثبت اسناد و املاک کشور در طی هر سال را در این صفحه به اطلاع شما عزیزان برساند.  جهت مشاهده شرایط استخدام در سازمان ثبت اسناد و املاک (اخذ شده از آخرین اگهی استخدامی‌مربوطه) اینجا کلیک نمایید

دانلود نمونه سوالات آزمون استخدامی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور

خبر‌های تکمیلی در رابطه با استخدام سازمان ثبت اسناد و املاک در همین صفحه به اطلاع شما می‌رسد.  شما کارجویان عزیز می‌توانید با به اشتراک گذاشتن نظرهای خود ، با ما همراه باشید
با آرزوی موفقیت برای یکایک شما – سایت ایران استخدام


برچسب ها:  استخدام در سازمان ثبت اسناد و املاک,  استخدام سازمان ثبت اسناد و املاک,  استخدام سازمان ثبت اسناد و املاک ۹۳,  استخدام سازمان ثبت اسناد و املاک سال ۹۳,  استخدام سازمان های دولتی در اسل ۹۳,  استخدامی های سال ۹۳, استخدامی های مهر,  اطلاعیه استخدام سازمان ثبت اسناد و املاک سال ۹۲,  اگهی استخدام,  ایران استخدام,  جدیدترین استخدامی های سال ۹۳

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 800
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 31
  • آی پی امروز : 52
  • آی پی دیروز : 126
  • بازدید امروز : 59
  • باردید دیروز : 254
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 7
  • بازدید هفته : 59
  • بازدید ماه : 2,413
  • بازدید سال : 54,430
  • بازدید کلی : 746,875