loading...
دانلود آهنگ جدید
تبلیغات

تبلیغات


برای مشاهده توضیحات و خرید این محصول لطفا روی عکس بالا کلیک کنید

امیر بازدید : 309 سه شنبه 16 تیر 1394 نظرات (0)

فواید قارچ خوراکی و بهترین روش پخت آن



خاصیت قارچ,بهترین روش پخت قارچ

قارچ ها منبع غنی از ویتامین D است


قارچ‌های خوراکی ارزش غذایی خوبی دارند و به همین دلیل می‌توانند در کنار سبزیجات پرخاصیت ‌‌میهمان همیشگی سبد غذایی خانواده‌ها شوند. قارچ‌ها کالری کمی دارند، هیچگونه چربی یا کلسترولی در آنها پیدا نمی‌شود و مقدار نمک بسیار کمی دارند. گروهی از ویتامین‌ها و املاح معدنی مهم مانند سلنیوم، پتاسیم، ریبوفلاوین، نیاسین، ویتامین D و … هم در قارچ‌ها وجود دارد.

قارچ‌ها به دلیل داشتن بتاگلوکان و اسید لینولئیک منبع غذایی خوبی برای پیشگیری از بروز سرطان سینه و پروستات هستند. علاوه بر این اسید لینولئیک از ایجاد اثرات نامطلوب استروژن پیشگیری می‌کند. هورمون استروژن یکی از دلایل بروز سرطان سینه در زنان بعد از یائسگی است.

یکی از بهترین راه‌های تامین ویتامین D قرار گرفتن در معرض نور خورشید است اما درصورتی‌که روزانه بیشتر ساعات روز را در محیطی سر بسته می‌گذرانید بهتر است با کمک برخی مواد غذایی از جمله قارچ کمبود ویتامین D بدن‌تان را جبران کنید.

 

خواص داروئی قارچ ها,روش های پخت قارچ

به گیاهخواران توصیه می‌شود برای جبران کمبود پروتئین بدن‌شان حتما از قارچ ها کمک بگیرند


فواید قارچ

قارچ یک ماده غذایی سالم است که سبب می‌شود با خوردن آن احساس سیری کنید. نتایج برخی از تحقیقات نشان می‌دهد افزایش مصرف مواد غذایی کم‌کالری که ارزش غذایی بالایی دارند( مانند قارچ‌ها) می‌توانند جایگزین خوبی برای غذاهای پر کالری باشند، بنابراین اگر می‌خواهید پرخوری را کنار بگذارید و بدون مصرف مواد پرکالری احساس سیری داشته باشید انتخاب قارچ‌ها به شما کمک می‌کند تا به این هدف برسید، البته فیبر موجود در قارچ‌ها هم در این مسیر شما را همراهی می‌کند.

قارچ‌ها پروتئین هم دارند اما نه به اندازه گوشت‌ها. هر ۱۰۰ گرم قارچ حدود سه گرم پروتئین دارد اما پروتئین موجود در ۱۰۰ گرم گوشت قرمز یا مرغ حدود ۲۰ تا ۳۰ گرم است. همین مقدار ماهی ۱۵ تا ۲۰ گرم پروتئین دارد، با این وجود قارچ از لحاظ داشتن پروتئین گیاهی در سطح خوبی است، به همین دلیل به گیاهخواران توصیه می‌شود برای جبران کمبود پروتئین بدن‌شان در کنار سویا یا سایر منابع پروتئین گیاهی حتما از قارچ‌ها کمک بگیرند.

بتاگلوکان ترکیبی است که در بیشتر گونه‌های قارچ خوراکی پیدا می‌شود و به تقویت سیستم ایمنی کمک می‌کند، درنتیجه مقاومت بدن در مقابل بیماری‌ها و عوامل آلرژی‌زا بالا می‌رود. بتاگلوکان در قارچ‌هایی که کلاهک پهنی دارند بیشتر دیده می‌شود.

نه گیاه است نه جانور!

بیشتر ما قارچ‌ها را نوعی از سبزیجات می‌دانیم اما شاید برای‌تان جالب باشد بدانید که قارچ‌ها دسته‌ای از یوکاریوت‌ها هستند که نه گیاه هستند نه جانور؛ به آنها هتروفیت یا دگرخوار می‌گویند که در خاک و آب زندگی می‌کنند و غذای‌شان از بقایای گیاهان یا جانوران تامین می‌شود. این را هم بدانید که قارچ‌ها موجودات مقاومی هستند و می‌توانند در شرایط مختلف به زندگی ادامه دهند. بیش از ۳۸ هزار گونه قارچ در دنیا وجود دارد که فقط بعضی از آنها خوراکی هستند. قارچ‌های خوراکی هم در دسته‌های مختلفی جای می‌گیرند. بعضی‌ها کلاهک باز‌تری دارند و در گروهی دیگر کلاهک بسته است. رنگ قارچ‌های خوراکی به‌طور معمول سفید یا قهوه‌ای است اما قارچ های سمی رنگ های تند و تیزی دارند که نشان می‌دهد نباید به آنها نزدیک شوید. توصیه می‌شود هنگام گشت و گذار در جنگل به‌ هیچ‌ عنوان به ظاهر و رنگ قارچ‌ها اعتماد نکنید و برای خوردن قارچ‌های به ظاهر خوراکی هم نقشه نکشید چون امکان سمی بودنشان هست.

 

بهترین روش پخت قارچ, روش های پخت قارچ

قارچ های سمی رنگ های تند و تیزی دارند که نشان می‌دهد نباید به آنها نزدیک شوید


شستن قارچ ها

یکی از مهم‌ترین نکات بهداشتی هنگام مصرف قارچ‌ها شست‌ و شوی درست آنهاست، البته تا زمانی که قصد استفاده از قارچ‌ها را ندارید، آنها را نشویید. هنگام شست‌ و شو آنها را به حال خودشان در آب رها نکنید چون قارچ‌ها آب را جذب می‌کنند و هنگام پخت و پز آب غذای‌تان بیشتر می‌شود. هنگام شست و شو کلاهک را با فشار نشویید و آن را به آرامی تمیز کنید. حتی می‌توانید با مقدار کمی آب گرد و غبار آن را بگیرید و بعد با کمک پارچه حوله‌ای ذرات سیاه روی قارچ را تمیز و در نهایت به آرامی و در زمان کوتاهی آبکشی کنید. پوست گرفتن قارچ هنگام شست‌وشو هم توصیه نمی‌شود.

سالم‌ترین روش پخت

یادتان باشد که نباید قارچ‌ها را زیاد بپزید چون بخشی از ارزش‌های غذایی‌شان را از دست می‌دهند. بهترین شیوه این است که آنها را با مقدار کمی روغن یا کره به مدت سه دقیقه در ماهیتابه تفت دهید، البته از قارچ‌های تازه و خوب شسته شده خام هم می‌توانید در ترکیب سالاد‌های مختلف استفاده کنید. قارچ‌های کبابی یا بخارپز شده هم می‌توانند در کنار غذاهای دیگری مانند انواع کباب و سالاد مصرف شوند.

بهترین روش پخت قارچ, روش های پخت قارچ

یادتان باشد که نباید قارچ‌ها را زیاد بپزید چون بخشی از ارزش‌های غذایی‌شان را از دست می‌دهند


چگونه قارچ را انتخاب و نگهداری کنیم؟

 

قارچ هایی را که سالم هستند و صدمه ندیده اند (اوایل باز شدن چترشان می باشند)، بخرید.


بهترین شیوه نگهداری از قارچ‌هایی که از سلفون خارج شده‌اند این است که آنها را داخل پاکت‌های کاغذی قرار دهید و در یخچال بگذارید. قارچ‌ها را داخل کیسه فریزر نگذارید چون به علت تعریق، زود‌تر نرم و فاسد می‌شوند. قارچ‌ها تا چهار روز در یخچال سالم می‌مانند اما بعد از آن تازگی‌شان را از دست می‌دهند.


با قرار دادن قارچ ها در پاکت کاغذی می توانید تا یک هفته آنها را سالم نگه دارید.
قارچ ها را باید ابتدا به آرامی تمیز کرد و سپس شست. قارچ های پرورشی ممکن است خام هم خورده شوند، اما بیشتر قارچ ها را بایستی به شکل پخته مصرف کرد.
از قارچ ها به صورت تازه، کنسرو شده، خشک شده و فریز شده استفاده می شود.
 
نکته قابل توجه اینکه: قارچ های وحشی را از اماکن قابل اطمینان خریداری کنید، زیرا بعضی از قارچ های وحشی، سمی اند و می توانند به سلامت قلب، کلیه و کبد صدمه بزنند و حتی کشنده باشند.


قارچ یکی از سالم‌ترین مواد غذایی است که می‌تواند در ترکیب رژیم غذایی مبتلایان به دیابت جای گیرد. قارچ چربی و کلسترول ندارد، مقدار کمی هیدرات‌کربن را در خودش جای داده و از لحاظ داشتن پروتئین در سطح خوبی قرار دارد. ویتامین، مواد معدنی، آب و فیبر هم از سایر ترکیبات موجود در قارچ هستند که به سلامت هرچه بیشتر بیماران مبتلا به دیابت کمک می‌کنند. قارچ‌ها انسولین طبیعی و آنزیم‌هایی دارند که سبب شکسته شدن قند یا نشاسته موجود در غذاها می‌شوند. علاوه بر این قارچ‌ها ترکیباتی دارند که در بهبود عملکرد پانکراس، کبد و سایر غدد هورمونی درون ریز تاثیر دارند. با این روند تولید انسولین و جریان یافتن آن در طول بدن تسهیل می‌شود.

همه قارچ‌ها خوراکی نیستند و برخی از قارچ‌های غیرخوراکی و سمی می‌توانند کشنده باشند، البته برخی از قارچ‌های خوراکی هم برحسب اینکه در چه بستری رشد می‌کنند ممکن است سمی شوند، بنابراین هیچ وقت در محیط‌های طبیعی و جنگل‌ها با دیدن قارچ‌های به ظاهر خوراکی وسوسه نشود، مگر اینکه توسط فردی متخصص از بابت خوراکی بودن‌شان مطمئن شده باشید.

 

منابع : روزنامه آرمان

coca.ir

مرتبط با آشپزی و تغذیه

فواید قارچ خوراکی و بهترین روش پخت آن

روش تهیه‌ی آش ماست؛ افطاری به سبک آذری - تبیان

www.tebyan.net/index.aspx?pid=217464
  • ۱۶ مرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - در ماه رمضان، زمان برای خانم خانه کمی سریع‌تر می‌گذرد زیرا در پی تهیه و تدارک سفره افطاری است، به خصوص اگر مقید باشد سبزی خوردن تازه و آش و ...
  • طرز تهیه آش ماست شیرازی برای افطار - بیتوته

    www.beytoote.com/cookery/ghazaha/shirazi1-our1-soup1.html
  • گشنیز کباب غذاهای آذری, مواد لازم برای گشنیز کباب ... طرز تهیه‌ آش ماست؛ افطاری به سبک آذری ... این آش سبک خوش طعم و بسیار مناسب برای افطار می باشد. مواد لازم : ...
  • طرز تهیه‌ آش ماست؛ افطاری به سبک آذری | تفرش نیوز

    tafreshnews.ir/?p=217811
  • ۳ روز پیش - زمان افزودن ماست، مهم‌ترین نکته در تهیه آش ماست است. آش ماست همانطور که از نامش پیداست، با ماست میل می‌شود. شما می‌توانید این ماست را چند دقیقه قبل ...
  • کتاب آشپزی/آش ماست - ویکی‌کتاب

    https://fa.wikibooks.org/wiki/کتاب_آشپزی/آش_ماست
  • رفتن به ۲ دستور شماره دو، افطاری به سبک آذری - دستور شماره دو، افطاری به سبک آذری[ویرایش] ... برنج ۵/۰لیوان; لپه ۵/۰لیوان; سبزی آش (تره و ... طرز تهیه:.
  • طرز تهیه‌ آش ماست؛ افطاری به سبک آذری | hokaz

    www.hokaz.ir/?tag=طرز-تهیه‌-آش-ماست؛-افطاری-به-سبک-آذری
  • ۱ روز پیش - آش ماست همانطور که از نامش پیداست، با ماست میل می‌شود. شما می‌توانید این ماست را چند دقیقه قبل از سرو در آش بریزید (البته آش باید از روی حرارت ...
  • طرز تهیه‌ آش ماست؛ افطاری به سبک آذری | کلیک چت | آهنگ ...

    clickfaz.ir/?tag=طرز-تهیه‌-آش-ماست؛-افطاری-به-سبک-آذری
  • طرز تهیه‌ آش ماست؛ افطاری به سبک آذری. 1 views; تیر ۱۶ام, ۱۳۹۴; آشپزی. طرز تهیه‌ آش ماست؛ افطاری به سبک آذری. طرز تهیه آش برای افطاری,نحوه پخت آش ماست. ادامه مطلب ...
  • طرز تهیه‌ آش ماست | دانلود آهنگ

    adsho-rzb.ijio.org/page-621636.html
  • شما می‌توانید این ماست را چند دقیقه قبل از سرو در آش بریزید (البته آش باید از روی حرارت برداشته شده باشد) یا اینکه سر ... طرز تهیه‌ آش ماست؛ افطاری به سبک آذری.
  • غذا های محلی - ویکی روستا

    wikiroosta.ir/غذاهای_محلی
  • روش تهیه‌ی آش ماست ؛ افطاری به سبک آذری در ماه رمضان، زمان برای ... این غذا یکی از غذاهای محلی استان گیلان است؛ طرز تهیه و مواد اولیه‌ی آ را ببینید... روش تهیه‌ی اسپه ...
  • فیس اف - افطاری به سبک آذری - تبلیغات متنی

    mathg.faceoff.ir/page-42410.html
  • برخی افراد خوردن ماست را با آش دوست ندارند که در این صورت می‌توانند به آن کمی چاشنی آبلیمو یا سرکه اضافه کنند. طرز تهیه‌ آش ماست؛ افطاری به سبک آذری.
  • متال - افطاری به سبک آذری - آخرین مطالب سایت

    mathg.metal-detectors.ir/page-32178.html
  • برخی افراد خوردن ماست را با آش دوست ندارند که در این صورت می‌توانند به آن کمی چاشنی آبلیمو یا سرکه اضافه کنند. طرز تهیه‌ آش ماست؛ افطاری به سبک آذری.
  • بافیا - طرز تهیه‌ آش ماست - آخرین مطالب سایت

    shtg.bafiamarkazi.ir/page-35399.html
  • برخی افراد خوردن ماست را با آش دوست ندارند که در این صورت می‌توانند به آن کمی چاشنی آبلیمو یا سرکه اضافه کنند. طرز تهیه‌ آش ماست؛ افطاری به سبک آذری.
  • طرز تهیه‌ آش ماست | ثبات

    shtg.sobaat.ir/page-500439.html
  • شما می‌توانید این ماست را چند دقیقه قبل از سرو در آش بریزید (البته آش باید از روی حرارت برداشته شده باشد) یا اینکه سر ... طرز تهیه‌ آش ماست؛ افطاری به سبک آذری.
  • طرز تهیه‌ آش ماست؛ افطاری به سبک آذری - خبرخوان مد روز

    news.fashionday.ir/بایگانی/448627
  • طرز تهیه‌ آش ماست؛ افطاری به سبک آذری. ۱۳۹۴-۰۴-۱۴. آش ماست همانطور که از نامش پیداست، با ماست میل می‌شود. شما می‌توانید این ماست را چند دقیقه قبل از سرو در آش ...
  • افطاری به سبک آذری - ورود

    mathg-rzb.motelcity.org/page-621164.html
  • این ماست می‌تواند ترش یا شیرین، چکیده یا معمولی باشد که با توجه به ذائقه‌تان می‌توانید از هر نوع آن استفاده کنید. ... طرز تهیه‌ آش ماست؛ افطاری به سبک آذری.
  • آش ماست به سبک آذری | سلامت آنلاین

    salamatonline24.ir/tag/آش-ماست-به-سبک-آذری/
  • ۳ روز پیش - طرز تهیه‌ آش ماست؛ افطاری به سبک آذری ... زمان افزودن ماست، مهم‌ترین نکته در تهیه آش ماست است آش ماست همانطور که از نامش پیداست، با ماست میل می‌شود ...
  • طرز تهیه‌ آش ماست - صفحه اصلی

    thglsekmz-rzb.t30.ir/page-694543.html
  • ارتقای لول بازی کلش آف کلنز خود به بالای 180 ، نسخه هک شده بدون نیاز به روت، برای اولین بار ، جم نامحدود ، دارک نامحدود ... طرز تهیه‌ آش ماست؛ افطاری به سبک آذری.
  • آموزش آشپزی - سایت تفریحی و سرگرمی پارس ناز - ParsNaz.ir

    www.parsnaz.ir/news_cats_22.html
  • آموزش آشپزی,طرز تهیه غذا,مرغ,طبخ,جوجه کباب,پختن,ته چین مرغ,پخت کیک,سالاد,انواع دسر,قهوه,کباب کوبیده,انوع سوپ,غذاهای خارجی,اشپزی,آموزش ... طرز تهیه شیربرنج انبه خوراکی مقوی برای سفره افطار ماه رمضان .... طرز تهیه چيكن به سبک ونیزِ ایتالیا ... نحوه تهیه دسر ماست و انار ... طرز تهیه آش آذری یا آش انار (مخصوص شب یلدا).
  • طرز تهیه‌ آش ماست | ایده ها - صفحه اصلی

    shtg.vacationideas.ir/page-498507.html
  • شما می‌توانید این ماست را چند دقیقه قبل از سرو در آش بریزید (البته آش باید از روی حرارت برداشته شده باشد) یا اینکه سر ... طرز تهیه‌ آش ماست؛ افطاری به سبک آذری.
  • طرز تهیه سوپ ماست - مجله اینترنتی وقت خوش

    sweetdating.ir/طرز-تهیه-سوپ-ماست.html
  • ۲۳ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - روش تهیه ی اش ماست افطاری به سبک اذری تبیان,اش ماست شیرازی چی بپزم,انواع اش انواع سوپ دستور پخت و طرز تهیه زیباکده,طرزتهیه سوپ ذرت و ...
  • بروزگراف - طرز تهیه‌ آش ماست - خبر جدید - خانه

    shtg.broozgraph.ir/page-42286.html
  • برخی افراد خوردن ماست را با آش دوست ندارند که در این صورت می‌توانند به آن کمی چاشنی آبلیمو یا سرکه اضافه کنند. طرز تهیه‌ آش ماست؛ افطاری به سبک آذری.
  • دانلود بروزترین- طرز تهیه‌ آش ماست - صفحه اصلی

    adsho.ufacebook.ir/page-516104.html
  • شما می‌توانید این ماست را چند دقیقه قبل از سرو در آش بریزید (البته آش باید از روی حرارت برداشته شده باشد) یا اینکه سر ... طرز تهیه‌ آش ماست؛ افطاری به سبک آذری.
  • طرز تهیه‌ آش ماست - وب سایت

    shtg-rzb.soundfunny.org/page-464932.html
  • شما می‌توانید این ماست را چند دقیقه قبل از سرو در آش بریزید (البته آش باید از روی حرارت برداشته شده باشد) یا اینکه سر ... طرز تهیه‌ آش ماست؛ افطاری به سبک آذری.
  • طرز تهیه‌ آش ماست | هستی بلاگ | آرشیو وبلاگهای ایران

    shtg-rzb.hastiblog.ir/page-388509.html
  • برخی افراد خوردن ماست را با آش دوست ندارند که در این صورت می‌توانند به آن کمی چاشنی آبلیمو یا سرکه اضافه کنند. طرز تهیه‌ آش ماست؛ افطاری به سبک آذری.
  • طرز تهیه‌ آش ماست - بدونیم - Trouble

    tgcm.bedoonim.com/page-992048.html
  • شما می‌توانید این ماست را چند دقیقه قبل از سرو در آش بریزید (البته آش باید از روی حرارت برداشته شده باشد) یا اینکه سر ... طرز تهیه‌ آش ماست؛ افطاری به سبک آذری.
  • طرز تهیه‌ آش ماست | B4Y

    shtg.b4y.ir/page-570058.html
  • شما می‌توانید این ماست را چند دقیقه قبل از سرو در آش بریزید (البته آش باید از روی حرارت برداشته شده باشد) یا اینکه سر ... طرز تهیه‌ آش ماست؛ افطاری به سبک آذری.
  • مرجع وب فارسی - طرز تهیه‌ آش ماست

    aste.fetros.ir/
  • در زمان انعقاد قرارداد خرید دکل، خریدار ( شرکت تاسیسات دریایی ) هیچ سند و مدرکی دال بر اینکه فروشنده (شرکت Dean) مالک ... طرز تهیه‌ آش ماست؛ افطاری به سبک آذری.
  • آموزش طرز تهیه انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه : سفره افطارتان را با ...

    newsme-sky.btlf.net/page-228913.html
  • آموزش طرز تهیه انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه : سفره افطارتان را با آش ماست مزین کنید : طرز تهیه‌ آش ماست؛ افطاری به سبک آذری.
  • فایوفان طرز تهیه‌ آش ماست

    shtg-rzb.5fun.ir/page-631896.html
  • آموزش تعمیرات لپ تاپ (اورجینال) ... شما می‌توانید این ماست را چند دقیقه قبل از سرو در آش بریزید (البته آش باید از روی ... طرز تهیه‌ آش ماست؛ افطاری به سبک آذری.
  • سایت خبری پنج ایکس وان | طرز تهیه‌ آش ماست

    shtg.5x1.ir/page-517186.html
  • برخی افراد خوردن ماست را با آش دوست ندارند که در این صورت می‌توانند به آن کمی چاشنی آبلیمو یا سرکه اضافه کنند. طرز تهیه‌ آش ماست؛ افطاری به سبک آذری.
  • طرز تهیه‌ آش ماست - دانلود - Trouble

    tgcm.majzob.ir/page-711950.html
  • شما می‌توانید این ماست را چند دقیقه قبل از سرو در آش بریزید (البته آش باید از روی حرارت برداشته شده باشد) یا اینکه سر ... طرز تهیه‌ آش ماست؛ افطاری به سبک آذری.
  • لیمو | طرز تهیه‌ آش ماست

    thglsekmz-rzb.leemu.ir/page-482431.html
  • شما می‌توانید این ماست را چند دقیقه قبل از سرو در آش بریزید (البته آش باید از روی حرارت برداشته شده باشد) یا اینکه سر ... طرز تهیه‌ آش ماست؛ افطاری به سبک آذری.
  • آشپزی | طرز تهیه ماست بستنی بلوبری - باشگاه مادران

    www.madarclub.com/fa/ndt/141870/طرز-تهیه-ماست-بستنی-بلوبری
  • ۱ روز پیش - با نحوه درست کردن ماست بستنی بلوبری در خانه آشنا شوید. ... طرز تهیه‌ آش ماست؛ افطاری به سبک آذری. ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۴ تير. طرز تهیه‌ آش ماست؛ ...
  • نیــوزمــی

    newsme-bsky.heevblog.ir/
  • هافبک فصل گذشته استقلال نسبت به حرف های علی نظری جویباری، عضو کمیته ... سفره افطارتان را با آش ماست مزین کنید : طرز تهیه‌ آش ماست؛ افطاری به سبک آذری ...
  • طرز تهیه‌ آش ماست - خانه

    khabar-687.4dent.ir/page-439831.html
  • شما می‌توانید این ماست را چند دقیقه قبل از سرو در آش بریزید (البته آش باید از روی حرارت برداشته شده باشد) یا اینکه سر ... طرز تهیه‌ آش ماست؛ افطاری به سبک آذری.
  • طرز تهیه افطاری های سبک بایگانی • پایگاه اطلاع رسانی ...

    tabrizema.ir/tag/طرز-تهیه-افطاری-های-سبک/
  • ۲ روز پیش - طرز تهیه‌ آش ماست؛ افطاری به سبک آذری ... زمان افزودن ماست، مهم‌ترین نکته در تهیه آش ماست است آش ماست همانطور که از نامش پیداست، با ماست میل می‌شود ...
  • مرجع وب فارسی - طرز تهیه‌ آش ماست

    thglsekmz.kacc.ir/طرز%20تهیه‌%20آش%20ماست/112489.html
  • برخی افراد خوردن ماست را با آش دوست ندارند که در این صورت می‌توانند به آن کمی چاشنی آبلیمو یا سرکه اضافه کنند. طرز تهیه‌ آش ماست؛ افطاری به سبک آذری.
  • طرز تهيه آش ماست مخصوص افطار 94 | آی آر بیس

    music-searchi.irbase.ir/page-611439.html
  • ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - طرز تهیه آش ماست برای افطاری رمضان 94, آش ماست, آموزش آش ماست,طرز تهیه آش .... روش تهیه‌ی آش ماست؛ افطاری به سبک آذری; در ماه رمضان، زمان برای خانم ...
  • آشپزی ایرانی - آذربایجان - تبریز - دادلی دوزلی

    vszf.persianblog.ir/tag/آشپزی_ایرانی_-_آذربایجان_-_تبریز
  • چند تا ازدوستان طرزتهیه نرگسی اسفناج رو خواسته بودند و همچنین بعضی ها هم برای روز ... احیا و سر سفره های افطار سرو میشه ، خالیشم خوشمزه ست ولی با پنیر محشر میشه ... آذربایجان تغییراتی تو مواد و طرزتهیه ش وجود داره ، اگه گذرتون به سرعین افتاده باشه ..... برانی به غذاها و خوراکی هائی گفته میشه که با ماست سرو میشن ، یک نوع به ...
  • آموزش طرز تهیه انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه : سفره ... - نیوزمی

    newsme-sky.9089.org/page-158996.html
  • آیا تمایل به ارتقای لول بازی کلش آف کلنز خود به بالای 180 را دارید؟ ... و خوشمزه : سفره افطارتان را با آش ماست مزین کنید : طرز تهیه‌ آش ماست؛ افطاری به سبک آذری ...
  • روش پخت لپه دیرپز

    mojeman.ir/روش-پخت-لپه-دیرپز/
  • روش تهیه‌ی آش ماست؛ افطاری به سبک آذری ... برخي از مواد غذايي هستند كه نسبت به ديگر مواد مصرفي در آشپزخانه از ماندگاري بالاتري برخوردارند. حبوبات از آن دسته مواد ...
  • طرز تهیه‌ آش ماست | |دانلودآهنگ جدید

    6ma.ir/page-104901.html
  • برخی افراد خوردن ماست را با آش دوست ندارند که در این صورت می‌توانند به آن کمی چاشنی آبلیمو یا سرکه اضافه کنند. طرز تهیه‌ آش ماست؛ افطاری به سبک آذری.
  • مرجع وب فارسی - Midnight Blue _

    snuff.kamagrakernes.com/
  • ... دو جداره-پنجره upvc-ترمووود-سقف کاذب · طرز تهیه‌ آش ماست؛ افطاری به سبک آذری ... طرز تهیه‌ آش ماست؛ افطاری به سبک آذری · هزار تن قیر یارانه‌دار به شهرداری خلخال ...
  • آموزش انواع آش | طرز تهیه آش ماست شیرازی با گوشت (مخصوص ...

    baelm.ir › آشپزي › انواع آش
  • ۴ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - این آش سبک خوش طعم و بسیار مناسب برای افطار می باشد. مواد لازم : گوشت 125 ... طرز تهیه آش ماست, پخت آش ماست شیرازی مخصوص افطار. این آش سبک ... سبزی را که ریز خورد شده است را به برنج بیفزایید و اجازه دهید سبزی بپزد . طرز تهیه آش ... آموزش انواع آش | طرز تهیه آش شیر (استان آذربایجان شرقی) مخصوص افطار.
  • عشق واقعی: مرجع وب فارسی

    faghatto.pendarch2.ir/
  • طرز تهیه‌ آش ماست؛ افطاری به سبک آذری · پشت پرده دکل · پشت پرده دکل گم شده · طرز تهیه‌ آش ماست؛ افطاری به سبک آذری · افطاری به سبک آذری · پشت پرده دکل گم شده ...
  • طرز تهیه انواع غذاها - تکناز

    www.taknaz.ir/news_cats_77.html
  • طرز تهیه انواع غذاها,آشپزی,اشپزی,تزیین سالاد,سالاد ماکارونی,طرز تهیه لازانیا,طرز تهیه ... مدل جدید ماکسیما به نام نیمه شب 2016 ... ماست بستنی بلوبری درست کنید ... تصاویر تزیینات سالاد الویه مخصوص افطاری رمضان .... نوبت زن به سبک تایلندی !
  • آموزش طرز تهیه انواع غذاهای لذیذ و خوشمزه : سفره افطارتان را با ...

    gm-parts.ir/2015/07/160-158/
  • ۲ روز پیش - همچنین قابلیت تنظیم فاصله در این عینک به شما این امکان را می دهد که فاصله ... افطارتان آشماست مزین کنید : طرز تهیه‌ آش ماست؛ افطاری به سبک آذری.
  • طرز تهیه بادمجان با سس ماست مخصوص افطاری - پرشین وی

    www.persianv.com/ashpaz/294641.php
  • ۲ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - طرز تهیه بادمجان با سس ماست ، مواد لازم برای تهیه بادمجان با سس ماست ، غذاهای مناسب برای افطار ، خوراک ... بادمجان‌ها را از طول برش دهید و سپس آن را به بخش های کوچک تر تقسیم کنید. ... لباس و سبک زندگی خانومهای شیک و باکلاس اینجوریه + تصاویر! .... نگار عابدی ، بازیگر سریال شمعدونی ،از زندگی کاری اش می گوید.
  • مرجع وب فارسی - اقبال به علوم کامپیوتر

    olumcomputer.musictops.ir/
  • در راستای توسعه دانش داده کاوی به عنوان جدید ترین و برترین روش حل مسئله و به ... طرز تهیه‌ آش ماست؛ افطاری به سبک آذری · طرز تهیه‌ آش ماست؛ افطاری به سبک آذری ...
  • روش تهیه‌ی آش ماست؛ افطاری به سبک آذری |رشته پلو قيصي ...

    cooking.parspa.com/49703-روش+تهیه‌ی+آش+ماست؛+افطاری+به+سبک+آذ...
  • طرز تهیه: برنج را که از 3 ساعت قبل با نمک خيس کرده ايد، در آب جوش بريزيد؛ در حد آبکش شدن که رسيد، رشته پلويي را اضافه کنيد. چند جوش که زد آن را آبکش نماييد.
  • آش ماست افطاری به سبک آذری

    myyoyu.bzblog.ir/
    آش و سوپ و حلیم و شوربا ... با روش تهیه‌ی فندق قاتق؛ غذای گیلانی · روش تهیه‌ی آش ماست؛ افطاری به سبک آذری ... در ادامه مواد لازم و طرز تهیه را به طور کامل توضیح می دهیم ...
  • آموزش پخت آش ماست ( افطاری مخصوص هموطنان آذری ) | آشپزی

    www.snowgirl.ir/.../آموزش-پخت-آش-ماست-افطاری-مخصوص-هموطنان.html
  • ۱۶ مرداد ۱۳۹۱ ه‍.ش. - rpjb4z2792fihh2xw1h آموزش پخت آش ماست ( افطاری مخصوص هموطنان آذری ) ... ما اصلیت آذری داریم و تمام خانواده‌مان خوردن این آش را به دلیل نداشتن انواع ...
  • روش تهیه آش دندونی - هنرهای خانگی | homearts.ir

    homearts.ir/tag/روش-تهیه-آش-دندونی-11817
  • روش تهیه آش دندونی · روش تهیه‌ی آش ماست؛ افطاری به سبک آذری ... تهیه و تدارک سفره افطاری است، به خصوص اگر مقید باشد سبزی خوردن تازه و آش و سوپی برای افطار ...
  • طرز تهیه آش رشته آذری - ایمپریا

    imperia.ir › آموزش آشپزی › آش و سوپ و حلیم و شوربا
    ۲۳ اسفند ۱۳۹۳ ه‍.ش. - در ادامه مواد لازم و طرز تهیه را به طور کامل توضیح می دهیم. مواد اولیه: سبزی آش پاک شده یک ... روش تهیه‌ی آش ماست؛ افطاری به سبک آذری - تبیان.
  • سایت تفریحی شهر فرنگ

    www.shahrefarang.net/
    آموزش آشپزی · انواع غذا · انواع خورش .... آش ماست افطاری آذری. آش ماست آش ماست رو به شیوه های مختلف در اکثر نقاط ایران طبخ می کنند. این آش ساده و خوشمزه میتونه به عنوان شام بعد از افطاری مورد استفاده شما قرار بگیره. این آش از موادی چون .... در ادامه مطلب روش تهیه یک محلول خانگی برای درمان خشکی مو رو براوتن قرار دادیم. 9ام تیر 1394 بدون ...
  • آش ماست

    www.thunderbar.net/articles/آش-ماست
  • ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - آش ماست و طرز تهیه آش ماست شیرازی برای افطار - بیتوته و آش ماست ... من و روش تهیهی آش ماست؛ افطاری به سبک آذری - تبیان و طرز تهیه آش ماست ...
  • آش ماست مازندراني - بهترین های اینترنت

    halzoon.ir/آش-ماست-مازندراني/
  • طرز تهیه آش ماست مازندرانی طرز تهیه آش ماست خراسان. ... دستور شما خیلی نزدیک به آش ماست سبزواری هاست ... چیه یا ... روش تهیه ی آش ماست؛ افطاری به سبک آذری - ترش‎
  • آشپزی لیدی الهام - پیش غذا

    ladyelham1984.blogfa.com/category/8
  • ۹ دی ۱۳۹۳ ه‍.ش. - من مدتها از دستور دیگری که ماست داشت (دستور ساناز مینائی) استفاده ... این سینی را برای میهمانی افطاری امسالمان تدارک دیده بودم. برای طرز تهیه به اینجا مراجعه فرمایید ... اگر پرهیز پزشکی دارید لطفا آن را تهیه نکنید و یا به روش خودتان تهیه کنید. ..... کتلت جزء همه پسندترین غذاهای پرسی، سبک، شاغلی، مسافرتی می ...
  • طرز تهیه آش ماست شیرازی برای افطار | روز پاتوق

    www.roozpatogh.ir/ashpazi/.../طرز-تهیه-آش-ماست-شیرازی-برای-افطار.ht...
  • مجموعه: آموزش انواع غذاها این آش سبک خوش طعم و بسیار مناسب برای افطار می باشد. ... طرز تهیه آش ماست, پخت آش ماست شیرازی مخصوص افطار ... سپس ماست را به آن افزوده و مخلوط کرده و در ظرف سرو ریخته و با فلفل سیاه تزیین و نوش جان فرمایید . ... طرز تهیه آش قلیه گیلانی · عکس هک شده و لو رفته اسکارلت جوهانسون · طرز تهیه آش آذری یا ...
  • طرز تهیه آش ماست - دیمونا

    dimona.ir/results?q=طرز+تهیه+آش+ماست
    ۴ فروردین ۱۳۹۴ ه‍.ش. - طرز تهیه آش ماست؛ افطاری به سبک آذری طرز تهیه آش ترخینه - Enjoy learning the art ... طرز تهیه سوپ تره فرنگی با شیر; طرز تهیه آش دوغ اصل ...
  • طرز تهیه سوپ ماست کلیشه www.kelishe.com

    ashpazi.epesmal.ir/.../طرز-تهیه-سوپ-ماست.../طرز-تهیه-سوپ-ماست.html
  • روش تهیه ی اش ماست افطاری به سبک اذری تبیان,اش ماست شیرازی چی بپزم,انواع اش انواع سوپ دستور پخت و طرز تهیه زیباکده,طرزتهیه سوپ ذرت و ماست مجله پزشکی ...
  • فواید آش برنج همدانی ها - خانه

    www.boorsekala.com/cook/p/.../%20فواید%20آش%20برنج%20همدانی%20ها...
    در آن هوای سرد، تهیه و مصرف انواع آش‌ها و غذاهایی که در برابر سرما به حفظ سلامت کمک کند، از ... به دست میآید روش تهیهی آش ماست افطاری به سبک آذری فواید آش برنج همدانی هاطرز تهیه ی غذای .... حال طرز تهیه آش برنج و گشنیز را برای شما بیان می کنیم.
  • طرز تهیه ی آش ماست شیرازی برای افطار - خانه

    www.zigil.ir/archive/.../طرز-تهیه-ی-آش-ماست...افطار/.../لوح-تقدیر-چوبی
  • این آش سبک خوش طعم و بسیار مناسب برای افطار می باشد. ... به میزان لازم. طرز تهیه : لپه و برنج را از چند ساعت قبل خیس کنید. گوشت را با پیاز خورد شده و نمک و ...
  • آموزش دستور پخت آش رشته + تصاویر گام به گام طرز تهیه

    hot.vistablog.ir/.../آموزش+دستور+پخت+آش+رشته+%2B+تصاویر+گام+به...
  • همونطور که آذری زبانها از اسم این اش متوجه شده اند برای تهیه این اش به کلم سنگ ... طرز تهیه آش رشته - shebreh.irwww.shebreh.ir › سبک زندگی › آشپزی۱۵ بهمن ۱۳۹۳ ه‍.ش. .... طرز تهیه آش ماست شیرازی برای افطار و تزیین آجیل یلدا برای کادو به عروس و .
  • غذاهای آذری و غذاهای ترکی آکا - top3download.ir

    top3download.ir/p/acbb21537d2db286523bf16aaeb7081114
  • سالاد شلغم(ترکیه)، سالاد ترکیه طرز تهیه بورقی ترکی خوشمزه طرز تهیه پاچانگای ... مرغ ترکی روش تهیه‌ی آش ماست؛ افطاری به سبک آذری آشنایی با روش تهیه‌ی هنکار ...
  • طرز تهیه کباب گوشت و بلغور

    clickpa.ir/طرز-تهیه-کباب-گوشت-و-بلغور-5869
    افطاری چی درست کنم · انواع مختلف گوشت قلقلی در سراسر جهان · طرز تهیه پیتزای چینی ... لینک مطلب : http://www.iranbanou.com/magazin.aspx?id=175595&mgn=طرز تهیه ... سس سیب و آشنایی با انواع سیب · طرز تهیه آش آذری یا آش انار ( غذای شب یلدا ) ... طرز تهیه چیکن تریاکی و آناناس · طرز تهیه چیزبرگر درون پنیری · طرز تهیه ...
  • طرز تهیه آش ماست شیرازی مخصوص افطار + عکس

    www.loosi.ir/tag/طرز-تهیه-آش-ماست-شیرازی/
  • ۱۲ مرداد ۱۳۹۲ ه‍.ش. - ... تهیه آش ماست. این آش سبک خوش طعم و بسیار مناسب برای افطار می باشد. ... اگر ماست را به آش داغ اضافه کنید ممکن است ماست کمی بریده بریده شود .
  • شیربرنج انبه، خوراکی مقوی برای سفره افطار ماه رمضان

    www.lilipot.ir › آموزش انواع غذاها
  • ۹ تیر ۱۳۹۴ ه‍.ش. - طرز تهیه شیربرنج انبه شیربرنج انبه مخصوص افطار,مواد لازم برای شیربرنج ... طرز تهیه شیر برنج انبه : ... طرز تهیه‌ آش ماست؛ افطاری به سبک آذری.
  • روش تهیه پیاز سوخاری به سبک جیمی الیور

    lasercenter-lar.ir/روش-تهیه-پیاز-سوخاری-به-سبک-جیمی-الیور/
  • ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - روش تهیه پیاز سوخاری به سبک جیمی الیور. ... 12 5 مورد برای خوشمزه شدن غذاهای گوشتی روش تهیه‌ی آش ماست؛ افطاری به سبک آذری سالاد کلم. بیشتر ...
  • پخت انواع آش - مجله اینترنتی میکی

    ichmt2014.ir/tag/پخت-انواع-آش/
  • طرز تهیه آش آذری یا آش انار ( غذای شب یلدا ) ... به همین دلیل در آخر هفته ها که اعضای خانواده… ... این آش سبک خوش طعم و بسیار مناسب برای افطار می باشد. ... ۱ پیمانه ماست غلیط ۵۰۰ گرم پیاز ۲ عدد نمک ، فلفل سیاه و زردچوبه به میزان لازم طرز تهیه :لپه…
  • آش ماست شیرازی - صفحه نخست

    sargarmi.taamcar.ir/آش-ماست-شیرازی.html
  • آش ماست شیرازی ,طرز تهیه آش ماست شیرازی ,روش تهیه آش ماست شیرازی ,طرز پخت آش ماست شیرازی ... طرز تهیه آش ... این آش سبک خوش طعم و بسیار مناسب برای افطار می باشد. ... بعد هم این آش ماست به روش اصیل آذربایجانی اینطوریه بالام جان اینی که تو .
  • سایت تفریحیعکس جذاب

    toote-bsky.pouyapadid.ir/
  • پخت آش ماست, طرز تهیه آش ماست آذری, طرز تهیه افطاری های آذری, طرز تهیه آش برای افطاری, نحوه پخت آش ماست, آش ماست به سبک آذری, خواص آش ماست, میزان کالری آش ماست ...
  • آش، انواع آش، حلیم، انواع حلیم، آموزش پخت آ

    ghalbak.ir/p/daba55a0cac635be10821d571787d5e501
  • ... آش ماش بدون گوشت، سبک مخصوص افطار آش آویشن آش آلو آشنایی با روش تهیه آش ... دستور غذایی جدید برای افطاری نمونه های عالی از سوپ های خوشمزه(2) طرز تهیه یک آش مقوی ... با این غذا به جنگ سرطان بروید طرز تهیه آش انار برای زمستان نوع دو دسرهای عالی ... آذربایجان طرز تهیه آش شوربا آش بادمجان (ملایر) آش آلو (ساوه) طرز تهیه آش ماست و ...
  • سرباز گرفتن به سبک داعش+عکس - آمار

    farsi.poloton.ir/سرباز+گرفتن+به+سبک+داعش%2Bعکس.html
  • آسوشيتدپرس از نقش ايران در عراق به عنوان عاملی پيچيده‌ در معادلات دولت .... جدیدترین عکس های عروس و داماد ..... طرز تهیه‌ آش ماست؛ افطاری به سبک آذری ... جهان نيوز ...
  • طرز تهیه دویماج مخصوص افطار - مجله اینترنتی ایران سورپرایز

    iransurprise.ir/طرز-تهیه-دویماج-مخصوص-افطار-3379
  • طرز تهیه : 1. نان‌ها را درون کاسه‌ای بزرگ ریزریز کنید و کم‌کم دوغ را به آن اضافه کنید و هم بزنید. 2. ... طرز تهیه سوپ نودل و سبزیجات · طرز تهیه بادمجان با سس ماست مخصوص افطاری · طرز تهیه برنج با ماست · طرز تهیه آب انگور و هویج · طرز تهیه شام سبک ...
  • طرز تهیه آش جو برای سفره افطار - کتاب خوان

    gogostudy.org/p/00e6643a1280fa9afadd4bd0e9ca0a0711
    طرز تهیه آش ماست شیرازی برای افطار ... این آش سبک خوش طعم و بسیار مناسب برای افطار می باشد. مواد لازم ... طرز تهیه آش آذری یا آش انار غذای شب یلدا ... نوشتههای 171احتمالا187 مرتبط آش تند به شرط اینکه خیلی تندش نکنید می شه برای افطار.
  • طرز تهیه بادمجان پلو قزوینی

    themesky.ir/طرز-تهیه-بادمجان-پلو-قزوینی/
  • طرز تهیه بادمجان پلو قزوینی. ... این دستور پخت مربوط به یک غذای محلی در روستای یرک اطراف قزوین است، طرز تهیه‌ی آن .... روش تهیه‌ی آش ماست؛ افطاری به سبک آذری(۱)
  • طرز تهيه آش رشته ویژه ماه رمضان 94 | جدیدترین خبرها

    highestvideo.com/news/page-638576.html
  • ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ ه‍.ش. - تمامی محصولات زیر در حراج ویژه بهار ۹۴ با تخفیف به فروش میرسد . ... طرز تهیه آش گندم شیر کرمان ویژه افطاری | نوروز 94 - رنگ سال 94 . ... آش رشته یکی از معروف ترین و متداول ترین آش های بومی ماست که در ... طرز تهیه آش رشته,دستور تهیه آش رشته,آشپزی,آموزش آشپزی,آش رشته آذری,طرز تهیه سوپ گوشت و رشته .
  • آموزش آشپزی

    shakiba54.blogfa.com/
  • آموزش آشپزی - آموزش انوع غذاهای ایرانی. ... مایکروفر طرز تهیه اردۀ کنجد خام طرز تهیه آش ماست شیرازی برای افطار طرز تهیه ی آش بـلغـور مخصوص افطار ... هندوانه اشکنه گوجه سبز طرز تهیه پنیر پیتزا در خانه به روش جدید جوجه را این بار به سبک ایتالیایی ...
  • طرز تهیه مدلین زنجبیل - مجله پلشت palasht.com

    33ot.ir › آشپزی و تغذیه
  • طرز تهیه : فر خود را به دمای 190 درجه ساتی گراد رسانده و بگذارید گرم شود. ... طرز تهیه‌ آش ماست؛ افطاری به سبک آذری ... طرز تهیه توپک های پنیری برای سفره افطار.
  • طرز تهیه‌ آش ماست - صفحه اصلی

    tgcm-rzb.cafeserial.ir/page-607305.html
  • شما می‌توانید این ماست را چند دقیقه قبل از سرو در آش بریزید (البته آش باید از روی حرارت برداشته شده باشد) یا اینکه سر ... طرز تهیه‌ آش ماست؛ افطاری به سبک آذری.
  • دانلود آهنگ جدید: جدید

    music-searchirzb.3film.ir/
    روش تهیه‌ی آش ماست؛ افطاری به سبک آذری; در ماه رمضان، زمان برای خانم خانه کمی ... در ادامه مطلب با مواد لازم و طرز تهیه قرمزه نخودچی آشنا می‌شوید .... مهمترین عناوین روزنامه ...
  • طرز تهیه انواع غذاهای محلی - تبیان

    iranimag.com/detail/1428242/article/4
  • روش تهیه‌ی آش ماست؛ افطاری به سبک آذری; در ماه رمضان، زمان برای خانم خانه کمی سریع‌تر می‌گذرد زیرا در پی تهیه و تدارک سفره افطاری است، به خصوص اگر مقید باشد ...
  • غذاهای محلی استان مازندران - اشپزی ایرانی.غ - شیک دانلود

    shikdownloads.ir/p/2ee4d4485555ed2cbc8b9a404bdd746015
  • تهیه شکر قرمز به روش سنتی: در چند دهه گذشته به منظور تهیه شکر قرمز کشت گیاه نیشکر در مناطق جلگه ای استان مازندران رواج داشته است. .... طرز تهیه برخی از سرکه های مخلوط به روش سنتی(۱) » طرز تهیه .... روش تهیه‌ی آش ماست؛ افطاری به سبک آذری(۱)
  • طرز تهیه کوکوی نخود فرنگی - خانه و خانواده - ائل گلی

    family.savarkari-elgoli.ir/p/748eaeef1ca4c33fc8037d1fd3447d5e11
  • طرز تهیه کوکوی نخود فرنگی مجله اینترنتی ایران سورپرایز نقشه سایت تماس با ما ... تست هوش بازیهای محلی آشپزی و تغذیه آموزش انواع غذاها آموزش دسر آموزش شیرینی پزی ... نخود فرنگی 300 گرم سیر 2 حبه سیب زمینی کوچک 2 عدد شوید خشک به میزان لازم ... افطاری طرز تهیه برنج با ماست طرز تهیه آب انگور و هویج طرز تهیه شام سبک ...
  • دانستنـــی هــای تغــذیه در مــاه رمضــان

    seyedoshohada.khschool.ir/articles/viewArticle.asp?ID=49963
  • سحری را سبک مصرف کنید. افطار: نیاز فوری بدن در هنگام افطار به دست آوردن ... و خورشتی، انواع سوپ كم چرب، آب میوه ها، نان، پنیر و ماست به مقدار كم اشاره كرد. ... اگر با طرز تهیه هر یک از غذاهای موجود در برنامه زیر آشنا نیستید، می توانید با ..... ما اصلیت آذری داریم و تمام خانواده مان خوردن این آش را به دلیل نداشتن انواع حبوبات می پسندند.
  • سبک آذری | جی نوزده

    gnews.g19.ir/post/سبک-آذری/
  • ۲۲ دی ۱۳۹۲ ه‍.ش. - روش تهیه‌ی آش ماست؛ افطاری به سبک آذری ... طرز تهیه غذای آذری "خشیل" ویژه شب یلدا:شب یلدا، در شهرهای آذربایجان و بین مردم ترک، شب طولانی .
  • سیلپ - seelp من تشنیزی ام

    firoozmirzaei32.seelp.com/
    آش ماست پشنهادي خوب وپرانرژي آش ماست پیشنهادی خوب و خوشمزه برای افطار Posted: 09 Aug 2012 06:00 PM PDT افطاری به سبک آذری در ماه رمضان، زمان برای ... نمک، زردچوبه و فلفل سیاه/به میزان دلخواه/۰کیلوکالری ○ طـرز تـهـیـه: لپه ها را در قابلمه ای ...
  • شیر برنج غذایی ساده اما کامل برای روزه داران - وب سایت ...

    mahigiran.blogsazi.ir/.../شیر-برنج-غذایی-ساده-اما-کامل-برای-روزه-د.html
  • ۲ روز پیش - طرز تهیه‌ آش ماست؛ افطاری به سبک آذری ... قدیمی‌ترین غذاهای ایرانی است که در عین سادگی غذایی کامل محسوب می‌شود که به آن «آش شیر» هم می‌گویند و در ...
  • دی ۱۳۸۷ - آشپزی - Blogfa

    groohashpazi.blogfa.com/1387/10
  • زمان پخت اين آش نيز نسبت به ساير آش ها بسيار كوتاه تر ميباشد . ... موقع صرف آش ، هركس بسته به ذائقه خود به مقدار دلخواه ، ماست به غذا اضافه خواهد كرد . ... طرز تهيه : پياز را ريز رنده كنيد و همراه نمك و فلفل ، زردچوبه و آرد ذرت به گوشت چرخ كرده .... بسیار سبک و ساده است میتواند جایگزین مناسبی برای آش های سنگین در وعده افطار باشد .
  • ماست - صفحه 2 - انجمن های تخصصی دیوار-DivaR Forums

    www.forum.diivaar.com/tag/ماست/2
  • سوپ ماست ( شوربای ماست) نخود را در آب قلم ... خورش ماست به سبک هندی! - nora · هندی ... طرز تهیه ماست و خیار بسیار آسان و همه طرز درست کردن آنرا میدانند . ماست و خیار ...
  • دنیای شیرین آشپزی - انواع دسرها

    neginchef.blogfa.com/category/1
  • امشب براتون یه دسر بسیار ساده و خوب رو آموزش میدم که از سایت دوست خوبم طیبه جون دیدم. ... کیک سیب فوری به سبک شف نگین ... وقتی همسر رو میفرستید برای خرید یا حتی خودتون به خرید می روید دقت کافی کنید تا مثل من جای ژله آلوئه ورا ژله سیب و آلو .... یکی از حلواهای پر طرفدار مخصوصا بین آذری های عزیز حلوای کفگیری هست.
  • طرز تهیه ی دنر کباب (کباب ترکی) www.tebyan-zn.ir

    www.tebyan-zn.ir/up/fardsaeid/507416/طرز_تهیه_ی.../default.html
  • آشپزی به سبک تبیان ... آشپـــزی و شیرینی پزی ... نمك و فلفل به مقدار لازم. طرز تهيه : گوشت را در جهت الياف گوشت برش ميدهيم ( اين نكته خيلي اهميت دارد اگر ...
  • طرز تهیه‌ آش ماست؛ افطاری به سبک آذری - صفحه اصلی

    mthg-rzb.memkan.ir/page-565086.html
  • طرز تهیه‌ آش ماست؛ افطاری به سبک آذری. آش ماست همانطور که از نامش پیداست، با ماست میل می‌شود. شما می‌توانید این ماست را چند دقیقه قبل از سرو در آش بریزید (البته آش ...
  • طرز تهیه‌ آش ماست؛ افطاری به سبک آذری | داورنیوز

    mbtas-rzb.web.davernews.in/page-626391.html
  • شما می‌توانید این ماست را چند دقیقه قبل از سرو در آش بریزید (البته آش باید از روی حرارت برداشته شده باشد) یا اینکه سر میز، ماست را به آش اضافه کنید. این ماست ...
  • طرز تهیه‌ آش ماست؛ افطاری به سبک آذری - بهترین های روز

    www.bestofday.ir/text-201507051051204209
  • ۲ روز پیش - طرز تهیه‌ آش ماست؛ افطاری به سبک آذری. ... توهین سالومه سیدنیا مجری من و تو به احسان علیخانی و ماه عسل + پاسخ علیخانی روی آنتن زنده (93)
  • طرز تهیه‌ آش ماست | ویکی فارس - صفحه اصلی

    shtg.wikifars.ir/page-495714.html
  • شما می‌توانید این ماست را چند دقیقه قبل از سرو در آش بریزید (البته آش باید از روی حرارت برداشته شده باشد) یا اینکه سر ... طرز تهیه‌ آش ماست؛ افطاری به سبک آذری.
  • طرز تهیه‌ آش ماست

    shtg.mypersianfun.ir/page-665081.html
  • شما می‌توانید این ماست را چند دقیقه قبل از سرو در آش بریزید (البته آش باید از روی حرارت برداشته شده باشد) یا اینکه سر ... طرز تهیه‌ آش ماست؛ افطاری به سبک آذری.
  • طرز تهیه افطاری های آذری - گل سيب پورتال جامع شامل خبر ...

    www.golesib.ir/tag/طرز+تهیه+افطاری+های+آذری
  • طرز تهیه‌ آش ماست؛ افطاری به سبک آذری. آش ماست همانطور که از نامش پیداست، با ماست میل می‌شود. شما می‌توانید این ماست را چند دقیقه قبل از سرو در آش بریزید (البته آش ...
  • طرز تهیه‌ آش ماست | دانلود اهنگ - اخبار 3

    adsho-rzb.akhbar3.com/page-747557.html
  • شما می‌توانید این ماست را چند دقیقه قبل از سرو در آش بریزید (البته آش باید از روی حرارت برداشته شده باشد) یا اینکه سر ... طرز تهیه‌ آش ماست؛ افطاری به سبک آذری.
  • اسمان

    sky22-rzb.wikipediaa.ir/
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 800
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 31
  • آی پی امروز : 56
  • آی پی دیروز : 105
  • بازدید امروز : 138
  • باردید دیروز : 283
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 138
  • بازدید ماه : 6,697
  • بازدید سال : 36,010
  • بازدید کلی : 728,455